• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 18:08 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik begin nu weer te huilen en verstop mijn gezicht in zijn shirt. Ik houd hem wanhopig vast. Ik wil hem niet verliezen, de kinderen hebben een vader nodig en ik heb hem nodig maar aan de andere kant is er weer dat zeurderig stemmetje dat zegt dat het nu al de 2de keer is dat hij me bedriegt. Eerst die meisjes in de club en nu Ashley.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach naar Jake en druk een kus op zijn lippen. Dan loop ik naar mijn jurk toe en kijk er even naar. Ik trek mijn kleren uit waardoor ik alleen in mijn ondergoed sta en kijk nog een keer naar mijn jurk. 'Ik vind hem echt heel mooi,' zeg ik dan. En ik kijk weer naar Jake met een glimlach. Hij heeft het jurkje uitgezocht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Jah gelukkig, het zou wel een heel drama zijn als hij je nu plots niet meer aanstaat.' glimlach ik en ga op mijn bed zitten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik sloeg mijn armen om haar heen en legde mijn hoofd op het hare. Ik wiegde haar zachtjes heen en weer.
    Het besef dat dit mijn schuld was en dat ze me waarschijnlijk niet zou vergeven, maakte me bijna aan het huilen. Maar dat mocht ik niet van mezelf. Ik mocht hier niet zielig zitten doen, dit was allemaal mijn fout.
    Ik liet Alexi los en hield haar op een armlengte afstand.
    "Misschien moet je erover nadenken... Gewoon even wat tijd, alleen." mompelde ik zacht. Ik wou geen emotie laten zien. Het moest helemaal haar keus zijn, maar volgens mij sijpelde er wel wat verdriet door mijn facade.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Hé, wat dacht je van een klootzak voor bij Ashley?
    Een even erg persoon, maar dan in het mannelijk? ^^
    Heb anders wel zin even een nieuw personage te maken}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Het is gewoon zo moeilijk.' stamel ik zachtjes. 'Ik wil het niet uitmaken, ik wil het echt niet. En deze 2' en ik leg zijn hand op mijn buik. 'Hebben een vader nodig, en de enige die dat kan zijn ben jij.' Ik haal even diep adem. 'En ik zeg niet dat ik je vergeven heb want als je wil dat ik je vergeef zal je me moeten overtuigen maar ik maak het niet uit.' en ik kijk hem aan en kus hem even kort.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ja is goed :) lol xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik grinnik en pak de jurk dan op en trek die aan. Dan ga ik naar de badkamer en laat de deur open staan. Voor de spiegel ga ik mijn haar doen. Een vlecht overdwars als een soort haarband. Ik ben lekker bezig en het is ook heel snel al klaar. In een kwartiertje. En dat vind ik wel meevallen. Dan loop ik de kamer weer in en glimlach naar Jake. Dan pak ik de zilveren sneakers en trek die aan. 'Ik ben er klaar voor,' zeg ik dan. Hoewel we nog wel een half uur hebben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik lach en begin mijn pak aan te doen. Nou ja eigenlijk is het een zwarte jeans, wit hemdje, das en een zwarte jas. Ik heb problemen met mijn das en kijk Leslie smekend aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik knikte en sloeg mijn ogen neer.
    "Dat heb ik wel verdiend, denk ik." Ik sloeg mijn armen even om haar heen en zag door die beweging hoe laat het was.
    "Je hebt nog 3 kwartier schat... of minder." glimlachte ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik glimlach lichtjes. 'Ik heb Leslie's werk toch al verpest.' zeg ik en wrijf even over mijn kleedje. Eigenlijk was ik al klaar maar het huilen en het rennen, hebben mijn haar verpest en er zit lichtgroene vegen op mijn jurk van het gras.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake ziet er ongelofelijk knap uit. Echt, ik smelt er zowat van. Ik zie dat hij problemen heeft met zijn das en ik loop grinnikend naar hem toe. Ik help hem ermee en kijk hem dan aan. 'Damn, je ziet er echt onwijs knap uit.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Dat kan Leslie wel fixen ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik glimlach. 'Kijk dan even in de spiegel, Les. Want je ziet er betoverend uit.' Ik glimlach. Ze lijkt echt op een engel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach en trek hem mee naar de spiegel. Ik kijk naar ons beiden. En glimlach trots. Ik voel me goed en ik voel me mooi. 'Dit wordt onze avond,' zeg ik glimlachend. En druk dan een kus op zijn lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.