• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 18:08 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Die godverdomde bitch." mompelde ik even en keek toen om me heen. Waar was Jake ondertussen eigenlijk gebleven?
    Ik haalde mijn gsm uit mijn zak en belde hem even. Ik ging tegen de muur staan leunen, terwijl ik wachtte tot hij op nam.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Alexi haar jurk is mooi. Ik houd alleen niet van de glimmers aan de bovenkant, maar bij Alexi staan die goed. 'Die jurk staat je echt goed,' zeg ik glimlachend. Dan haal ik mijn mobiel tevoorschijn en laat haar dan een foto zien. 'Zo ga ik mijn haar doen. Een vlecht die als een soort haarband werkt.' en ik glimlach. 'Zeg maar wat je wilt met je haar, ik kan dat wel voor je doen dan.' ik heb mijn jurk ook aangetrokken. Een witte jurk. Engel. Een hele simpele die tot vlak boven mijn voeten komt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Die slet had me naar Canada getransporteerd. Fuck it ja. Gelukkig is Kate me komen halen. Mijn gsm gaat af en ik pak geïrriteerd op. 'Hi Ax. Ik zat in Canada. Ik versta me er niet van hoe zij plots zoveel kracht heeft.' val ik meteen met de deur in huis.

    Alexi
    Ik denk na. 'Slordig opgestoken?' vraag ik zachtjes en zoek een afbeelding op google. 'Zoals dit? Of is dat te moeilijk.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk aandachtig naar het plaatje. 'Hmm... Dat moet wel lukken,' zeg ik dan. En ik kijk er nog even onderzoekend naar. 'Ja dat gaat lukken.' en ik knik en zeg dan, 'Kan je dan op een stoel gaan zitten. Dan kan ik er beter bij. Dan zoek ik even in de badkamer wat spulletjes ervoor bij elkaar.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik pak een stoel en zet die in de kamer. Ik ga erop zitten en kijk geduldig voor me uit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Daniël
    'Weet ik nog niet, wat denk jij? Engel of Demon?' Vraag ik haar vervolgens, ik was nieuwschierig naar wat ze zou zeggen.



    Sky Leslie White
    Hij vraagt naar mijn mening en ik bijt op mijn lip en denk na. 'Hm.... Aangezien je al een engel bent zou ik zeggen demon,' zeg ik dan met een glimlachen. En ik kijk hem aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik zoek in de badkamer mouse en schuifjes en vindt ze al snel en loop terug naar de kamer waar Alexi al geduldig zit te wachten. Ik pak nog snel wat haarlak en zet de spullen neer. 'Let's go,' zeg ik dan. En ik begin aan haar haar. 'Wij gaan dus als engelen. Ik ben benieuwd hoe de jongens gaan. Weet jij het van Ax?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "In Canada?... Ze is nog een grotere bitch dan ik dacht en nog erger, een gevaarlijke bitch. Moet ik je helpen terug te komen?" vroeg ik dan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Nee geen flauw idee, ik vertrouw hem er wel in. Zolang hij geen roze pak draagt is het goed.' grinnik ik en glimlach als ik haar handen in mijn haar voel. Het heeft me zo'n kapper gevoel en ik ga graag naar de kapper.

    Jake
    'Dat zou aardig zijn.' mopper ik half 'Anders mis ik het feest.'
    Ik zucht, ik wil dat Leslie niet aandoen nu zij en Alexi 2 uren nodig hebben zich op te maken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Ok, wacht eh..." Dit zou nog eens best wat energie kunnen kosten. Vooral omdat ik niet wist waar hij precies was en hem niet voor me zag. Daarom was wegsturen gemakkelijker dan naar je toe halen. De kans bestond namelijk dat je gewoon een kopie maakte en niet de persoon zelf voor je kreeg.
    "Ik ga het proberen." mompelde ik. Ik hield nog steeds mijn mobiel aan mijn oor, terwijl ik mijn ogen sloot en me zo hard mogelijk concentreerde.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik glimlach en ga verder. 'Ik heb ook geen idee in wat Jake komt. Demon of engel, het maakt me niet uit. Zolang hij er maar is,' zeg ik dan. 'Als ik je pijn doe moet je het zeggen,' zeg ik. En ik ga weer door.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik voel plots hoe ik een beetje opgetild en kom even in een zwarte ruimte voor ik weer in de gang van de school sta. 'Thanks dude.' mompel ik dankbaar en druk het gesprek weg. 'Wat is er gebeurt nadat ik weg was?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    'Nee je doet me geen pijn.' zeg ik en op dat moment komt Ashley binnen.
    'Jullie zien er prachtig uit meiden.' zegt ze vrolijk en ik kijk haar wantrouwig aan. 'Wat ben je van plan Ashley?' zeg ik met gefronste wenkbrauwen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik zuchtte en, nadat ik mijn gsm in mijn zak gestoken had, begon ik mijn slapen te kneden.
    "Wat er gebeurd is? Ik ben dom geweest... Ik heb me weer laten doen. Er is niets gebeurd of nou ja, niet veel. Maar nog steeds te veel." mompelde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik kijk op als ik een rot stem hoor. Ashley. Ik kijk haar met vernauwde ogen aan. Ik stop even met Alexi haar haar. En dan loop ik naar Ashley toe. 'Wegwezen.' ik draai haar bij haar schouders om en geef haar een duw de kamer uit. 'Je komt hier helemaal niets doen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.