• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 18:08 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniël
    Ik had drie appels uit de kantine gepakt om vervolgens opzoek te gaan naar Sky, tussendoor probeerde ik met de appels te jongleren.. Iets wat bijna lukte, halfverwegen mijn 2de poging rolden alle appels over de grond. En besloot te beginnen bij haar kamer waar ik direct al geluk had.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik kijk op als mijn deur open gaat, ik was aan het lezen in een boek. Het heet Vuur. Van Karel Verleyen. En het is echt een geweldig boek, ik heb het al meerdere malen gelezen. Ik zie dat het Daniël is en glimlach dan. Ik leg het boek op mijn nachtkastje. 'Hee,' zeg ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël
    'Appel?' Vraag ik waarna ik een appel omhoog houd, 'Al denk ik dat je hem eerst af moet spoelen, ik probeerte te jongleren maar het lukte niet echt' Zeg ik grijnzend waarna ik op de rand van haar bed ga zitten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik pak grinnikend een appel aan en sta dan op. Ik loop naar de badkamer en spoel mijn appel af. Ik loop terug en neem dan een hap terwijl ik weer op mijn bed ga zitten. 'Dank je,' zeg ik glimlachend. Ik druk een kus op zijn wang en eet dan weer verder. 'Kwam je zomaar of met een reden?' vraag jk dan glimlachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël
    'Ik kwam vragen of je nog vanplan was naar het bal te gaan vanavond' Andwoord ik waarna ik zelf een andere appel pak zodat er nog één overblijft en kijk of hij eetbaar is of niet, haal mijn schouders op en neem er dan gewoon een hap van.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Heeft hij haar nou wel of niet gevraagd? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Hmm.. Jes he did}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Damn, dan is het lastiger om erop te schrijven :3]

    Sky Leslie White
    Ik denk al dagen aan het bal. Ja ik wil dol graag gaan. 'Alleen als jij wilt,' zeg ik dan met een glimlach. Alleen als hij wil, anders sta ik voor schud. En dat wil ik niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Tuurlijk' Andwoorde ik met een glimlach waarna ik nog een hap van de appel nam, ziek kon ik er toch niet van worden.

    |Hahaha, heb je liever dat hij het nog niet heeft gedaan Jaimes?|


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Alexi is klaar met douchen en doet dan een voorstel. Ik knik, 'Ja hoor, is goed,' zeg ik glimlachend. Ik voel gewoon dat ik zenuwachtig ben. Spanningen in mijn buik. En ik kijk [OMG IK WEET INEENS WAT IK ZOJUIST DROOMDE. ik was zwanger en kreeg een kindje :3] de hele tijd op mijn horloge. 'He Alexi, ik kan je toch wel iets vertellen....' vraag ik met een geheimzinnig lachje. 'Ik heb een verrassing voor Jake.' ja. Die heb ik zeker. 'Ik ga vanavond optreden op het feest. Zingen. Jij hebt me nog nooit horen zingen right? Nou, ik ga dus zingen. En het nummer dat ik ga zingen id Hero van Enrique Iglesias.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sky Leslie White
    Hij zegt dat hij het tuurlijk wil en ik glimlach breed. Ik ga als een Engel. Dan ben ik een keer op gelijke waarde met Daniël. Het thema is namelijk engelen en demonen, dat heeft Vans bedacht. 'Ik heb er zin in,' zeg ik dan glimlachend en eet mijn appel verder. 'Als wat ga jij, jezelf of een demon?' ik kijk hem aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik kijk haar opgetogen aan. 'Dat is gewoon fantastisch.' glimlach ik vrolijk en kleed me aan. Twijfelt kijk ik naar mijn haar in de spiegel. 'Los, opgestoken of wat zou jij doen?' vraag ik Les aarzelend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Ashley
    Ik glimlach als hij kreunt, en blijf door zijn oor zoenen en zijn nek.
    Ik trek zijn broek uit en trek hem af.

    Axton
    God, dit voelde goed...
    "Alexi." kreunde ik zacht, maar toen ik mijn ogen eer opende was zij het niet.
    Shit, daarom mocht dit niet. Ik had Alexi. Ik verwachtte een tweeling met haar. Onbedoeld hard duwde ik Ashley van me af. Ik trok snel mijn broek op en knoopte ze toe.
    "Nee!" zei ik nog eens voor de duidelijkheid en liep naar buiten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ashley
    Ik kijk even zielig en als hij weg is, grijns ik. Ik heb genoeg.
    Jep ik hou ervan koppeltjes uit elkaar te halen dus straks ga ik denk ik Alexi eens een bezoekje brengen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Sky Leslie White
    Hij zegt dat hij het tuurlijk wil en ik glimlach breed. Ik ga als een Engel. Dan ben ik een keer op gelijke waarde met Daniël. Het thema is namelijk engelen en demonen, dat heeft Vans bedacht. 'Ik heb er zin in,' zeg ik dan glimlachend en eet mijn appel verder. 'Als wat ga jij, jezelf of een demon?' ik kijk hem aan.


    Daniël
    'Weet ik nog niet, wat denk jij? Engel of Demon?' Vraag ik haar vervolgens, ik was nieuwschierig naar wat ze zou zeggen.


    Don't be like the rest of them, darling