• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 18:08 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [da vn Ash is een goed plan]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin 'Rose'
    Ik lachte. "Komt wel goed." grinnikte ik. Ik gaf hem ook nog een kus en liep toen naar boven. Hmm, wat eerst te doen?

    Axton
    Ik laat ons in een flits zakken, maar rem vlak voor de grond af. Ondertussen neem ik haar als een baby in mijn armen, zodat ik alleen de schok opvang.
    Ik kom neer en buig een beetje door mijn knieën om de schok op te vangen.
    Dan zet ik haar neer.
    "Voila, en? Al beter daarboven?" grijnsde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik concentreer me en hoor Jake zijn voetstappen en voel dan dat hij achter me staat. Hij doet mijn haar aan de kant en ik kan het nu wel raden. Als ik iets om mijn hals voel weet ik het zeker. Het is een ketting. Ik open me ogen en draai me naar Jake om en ga dan met mijn hand naar mijn hals en pak de ketting voorzichtig vast en kijk er naar. Het is een zilver kettinkje met een zilver, met diamanten belegd, hartje. 'Wauw, het is mooi,' zeg ik dan. En ik kijk op naar Jake en sla dan mijn armen om zijn nek en ga op mijn tenen staan en kus Jake. Met al mijn liefde erin. 'Dank je,' fluister ik tegen zijn lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Ja dat wel.' zeg ik iets gehaast en begin te lopen, hem meetrekkend.
    Uitgeput kom ik bij de kamer aan. Ik duw de deur open en trek Jake de kamer uit. 'Wij moeten ons omkleden. Gaan jullie maar... eh... doe gewoon iets.' mompel ik en sluit de deur. Ik laat me op de grond zakken. 'Sorry voor het onderbreken van jullie kus.' zeg ik tegen Les 'Maar we hebben maar 2 uren meer.'

    Jake
    Iets verwart staar ik naar de deur. 'Wat is er nu net gebeurt?' mompel ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Euhm... geen idee." grinnikte ik. "Meisjes. 2 uur nog en ze geraken in paniek." zei ik en schudde lachend mijn hoofd.
    "Dus... wat gaan we doen?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    'Eerlijk? Ik heb geen flauw idee.' lach ik maar mijn glimlach verdwijnt als Ashley passeert. 'Ik zou meer op je vriendin letten, Jakey, ze zoent al met anderen.' Ze lacht even gemeen en loopt door. Ik kijk haar fronsend na.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Wauw, ik moest het drie keer overlezen tot ik door had dat Les wel in de kamer bleef XD]

    Leslie Day
    Het ene moment zoenen Jake en ik. Het volgende moment is Jake weg en is Alexi er. Dan herinnert ze me eraan dat het school feest straks is. Het bal. 'Dat geeft niets, zulk soort dingen zijn Jake en ij ondertussen wel gewend eigenlijk,' grinnik ik. 'We gaan ons klaarmaken!' zeg ik dan vrolijk. 'En deze ketting zal perfect staan bij mijn witte jurkje en mijn zilveren sandalen!' en ik laat aan Alexi de ketting zien die ik nu net van Jake heb gekregen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'OMG hij is prachtig.' glimlach ik en kijk wat dichter. 'Waar ligt je jurk eigenlijk? Anders moeten we die nog gaan halen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik denk na, 'die ligt op mijn kamer, die heb ik meegenomen bij de verhuizing. Ik ben van kamer gewisseld omdat ik anders samen met Matthieuw moest liggen. En dat was nog niet zó erg, maar toen kwam Ashley er ook nog eens bij. En gelukkig kon ik naar Damon zijn kamer.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Ok dan gaan we er achter.' zeg ik vrolijk en loop met haar de deur uit. 'Dag jongens.' grinnik ik even en kijk naar Les 'Waar is die kamer?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Mijn topics.. Ben misselijk dus ik ga slapen}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    'Hee,' zeg ik glimlachend en druk gauw een vlinder kusje op Jake's wang en loop dan snel door met Alexi. 'Deze kant op,' zeg ik dan. Ik knik in de richting en loop erheen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik draaide me geïrriteerd naar Ashley.
    "Ik zou maar oppassen, Ashley. Straks wordt je kont nog groter dan je ego. Iets teveel gesnoept de laatste tijd?" vroeg ik met een suikerzoete glimlach.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    WillNotLearn schreef:
    {Mijn topics.. Ben misselijk dus ik ga slapen}



    [Gute Besserung :3 en slaap lekker ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik volg haar vrolijk en huppel bijna.

    Ashley
    'Axton, schatje, ik snoep niet dat weet iedereen.' zeg ik en rol met mijn ogen. 'Trouwens Jakey is wel dol op mijn kont net als de andere jongens. He Jakey.' Jake kijkt me geïrriteerd aan en ik grinnik. Heupwiegend loop ik naar hem toe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'