• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Chad Caro Berwyk - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 18:08 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik liep naar de boksbal, die aan het plafond hing. Mijn vuisten balden zich vanzelf. Ik stopte voor de rode, glimmende bal en ging in de houding staan. Mijn woede ontplofte in een plotse hevige slag tegen de glimmende stof. En al snel volgde een volgende slag en nog een. Ik bleef slaan en liet me gaan. Ik sloeg, schopte, draaide rond,...
    Alles om even wat afleiding te hebben. Al snel droop het zweet over mijn ontblootte bovenlijf en ging mijn ademhaling snel en hijgerig.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Het doet zo'n pijn.' snik ik zachtjes en voel me hulpeloos. Jake verlaat de kamer en ik kijk Les aan. 'Wat heb jij gedaan toen... toen... ' ik geraak niet meer uit mijn woorden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Chad Caro Berwyk
    Met een verveelde blik liep ik het gebouw binnen. Ik leunde tegen de balie, tot de vrouw naar me opkeek.
    "Kan ik u helpen?" vroeg ze vriendelijk. Ik keek haar niet aan en haalde mijn schouders op.
    "Chad Berwyk." zei ik gewoon. Tegen de meeste mensen was ik gewoon kortaf, tenzij ik ze probeerde te versieren natuurlijk.

    {hmmm, bij wie moet hij op de kamer? ^^}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [ash? xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mijn topics.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    LostMagic schreef:
    [ash? xd]

    {haha, perfect! xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [even kleren voor Ash zoeken]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk naar Alexi. Ik weet precies hoe ze zich voelt. Precies. 'Ik moest huilen.. Ashley had me een filmpje laten zien. Ze liet me toekijken hoe ze hem verleidde en hij voor haar zwichtte.' ik zie het zo voor me. Dat was iets wat nick nooit gedaan heeft. Hij is nooit vreemd gegaan. Of ik was te naïef om dat door te hebben... Dat zou ook nog eens kunnen. 'Ik ben naar buiten gerend en Bradley kwam naar me toe. Hij zei dat ik afleiding nodig had. En hij kuste me. En weet je wat nog het stomste eraan was. Ik kon er niets eens op in gaan omdat ik dan voor me gevoel Jake verraadde terwijl hij precies hetzelfde had gedaan nog geen uur er voor.' ik slik een keer. 'Jake kwam naar me toe. Ik heb hem geslagen. Meerdere malen om mijn woede en verdriet te uitten. En toen raakte ik buiten bewust zijn. Waarschijnlijk het eerste teken van de terug verandering. En toen ik weer bij bewust zijn kwam was Jake er. Het bleek dat ik gestopt was met ademen zelfs toen ik bewusteloos was. Maar hij heeft me gereanimeerd. Maar goed. Dat doet er niet toe. Het punt is... Doordat ik me zo gebroken voelde wist ik dat ik van Jakd hield. En dat Ashley jaar zin zou krijgen als ik het uitmaakte met Jake. Dus ik vergaf hem...'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Chad Caro Berwyk
    Ze gaf me mijn lessenrooster en de sleutel van mijn kamer. Ze was nog iets aan het uitleggen, maar ik luisterde al niet meer en liep weg. Slenterend ging ik op zoek naar mijn kamer. Het was niet zo moeilijk te vinden, overal hingen er wel bordjes.
    Ik liep zonder te kloppen de kamer binnen en keek op toen ik een barbie-pop zag zitten. Ik keek nog wat beter... Demon, constateerde ik. Dit kon nog wel eens leuk worden. Geen saai mens om me heen in ieder geval.
    "Yow." zei ik gewoon een gooide mijn tas op het bed, waarna ik mezelf erop liet vallen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ashley
    Ik doe mijn jurk aan en mijn zwarte high heels. Ik kijk even naar mijn haar en laat het golven. Ik doe rode lippenstift aan en keur mezelf in de spiegel. 'Hoi.' zeg ik droog tegen de jongen.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 20:35 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    'Dus je vind dat ik hem moet vergeven?' zeg ik twijfelend en kijk haar aan.
    Ik wrijf voorzichtig mijn wangen droog.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk naar haar, 'Ik vind dat je naar je hart moet luisteren. Als je van hem houdt, ga dan voor hem. Hij houdt ook van jou. Dat weet ik. Ik ken Ax, al een stuk langer dan jij hem kent. En hij houdt serieus van je. Echt waar.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Chad Caro Berwyk
    "Loopt iedereen hier zo rond of is er iets speciaals te doen?" mommelde ik ongeïnteresseerd, maar ik wou gewoon niet uit de toon vallen als er inderdaad iets was.

    Axton
    Na een tijd stop ik en loop terug naar de kamer. Ik doe geen moeite iets anders aan te doen. Met nog steeds enkel mijn short en sneakers aan, blijf ik aarzelend voor de deur staan. Uiteindelijk besloot ik maar te kloppen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Misschien heb je gelijk.' zucht ik en leun wat tegen haar aan. 'Binnen.' zeg ik. Wat heeft iedereen met kloppen vandaag normaal vallen ze gewoon de kamer binnen.

    Ashley
    Ik lach 'Er is zo'n bal met als thema engelen en demonen.' Ik rol met mijn ogen. 'En iedereen doet er zo fucked up over maar ik wil gewoon zien of mijn plan gelukt is en het erger maken.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik wrijf geruststellend over haar arm. 'Ik heb altijd gelijk,' zeg ik met een lachje. En druk haar nog even tegen me aan waarna ik geklop hoor. Wie zou het zijn?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.