• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.

Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - Irishstar
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - LostMagic
    - Daniel Dylan Jason - wolffire
    - François Bouchard - wolffire

Meisjes:
    Wishfull Thinking
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Felicia Aurore Jones |crush op Harry| - KickSomeAss
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D|
    -

Countless
    - Charlotte Selena Evans. - Irishstar
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic
    Jonathan Nath Mason "Jonas" - wolffire

Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D
    Tyler 'Ty' Jay Matthew - wolffire

Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven

Rollentopic

[ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 17:43 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

LostMagic schreef:
    Jade Katelyn Morgan
    'Dan zouden we niet beter naar binnen gaan?' mompel ik zachtjes en trek hem het huis terug in. Ik kus hem terug en onderbreek even de kus om zelf mijn shirt uit te doen.

Ian Houston
    Ik rol met mijn ogen en zet het flesje tegen mijn lippen en neem een grote slot.
    'Oke dit verfrist wel.' grinnik ik.

[Nog een dag te gaan en et is wr weekend :)]

(YAY^^ Mag ik trouwens vragen wat er gebeurt met de rollen van de mensen die niet meer reageren?? Want het word wel een beetje lastig om een battle te houden als zoveel mensen er zo weinig zijn.........)

We've lived in the shadows for far too long.

[ik weet het niet ... :(]

(Ik wil opzich wel een rol over nemen, maar ja, met zijn driee/vieren is het toch miner leuk......)

Misschien moet ik even rond vragen of ze hun rol nog willen houden en zo niet, kan ik misschien andere mensen zoeken.]

(oke...)

Daniel Dylan Jason
    Ik kus naar hartenlust. Het lijkt net alsof dit niet de werkelijkheid ben. Dan kom ik in de werkelijkheid. 'misschien moeten we dit nog even laten wachten' zeg ik, en ik geef Jade haar shirt aan. Ik loop naar de tafel en ga op een stoel zitten. Ik pak mijn telefoon en staar naar het woordje 'Laura' dat bij contacten staat. Waarom is deze keuze er ooit geweest?

Jonathan 'Jonas' Nath Mason
    Ik lach. 'Daar heb je groot gelijk in' zeg ik, en ik neem nog een slok. 'Wanneer is de eerste liveshow ook al weer?' vraag ik terwijl ik nog snel een slok.

Spoiler alert: you will save yourself

Jade Katelyn Morgan
    Ik laat hem en trek in stilte mijn shirt weer aan. Ik voel me iets afgewezen maar ik kom er wel overheen. Ik loop naar de achterdeur en klim langs de regenpijp naar boven waar ik op het dak ga zitten. Ik kijk glimlachend in het rond.

Ian Houston
    'Binnen 2 dagen, dus we zeggen het vanavond terwijl iemand filmt en zenden dat al uit en dan hebben ze 2 dagen de tijd om het liedje in te oefenen.

Daniel Dylan Jason
    Ik besluit dat wezenloos staren en treurgedachten hebben niet echt het gene is wat ik nu nodig heb. 'Jade, wil je nog ergens heen?' vraag ik terwijl mijn ogen de kamer rond laat gaan. 'Jade?' vraag ik een beetje bang als ze er niet is. 'Jade!' roep ik terwijl ik naar buiten ren. 'Jade' zeg ik met een bijna huilend gezicht.

'oke' zeg ik, en ik drink mijn flesje leeg. 'Waar zijn die beelden?' vraag ik, ik heb heel wat energie door het bier, dat misschien wel iets te sterk was...

Jade Morgan
    Ik zwaai mijn benen over de rand en zie Dan naar vuiten rennen en mijn naam schreeywen. 'Ik ben hier. Wat is er?' vraag ik bezorgt. Nou ja ik roep een beetje zodat hij het hoort.

Ian Houston
    'Follow me.' zeg ik en leid hemdoor de hangen naar een studiotje. 'Hier is het.'

Daniel Dylan Jason
    'o mijn god, je leeft!' roep ik, en ik klim ook het dak op. 'ik dacht dat je dood was of what ever' zeg ik met een grijns.

Omdat ik al weet hoe dit alles gaat ga ik meteen aan de slag. Als eerste doe ik het interview met Sam en Frans, daar moet nodig wat aan gebeuren!

Jade Morgan
    Ik lach vrolijk en sta weer rechts om wat rond te lopen. Zolang ik wegblijf van de rand is er niets aan de hand (lol da rijmt). Ik kijk hem lachend aan. 'Ja ik ga zo dood gaan hier.' zeg ik en rol met mijn ogen.

Ian Houston
    'wow laat dat stukje erin zitten.' zeg ik als we bij het stuk komen waar Caroli.e zegtdat ze homo's gaat en Jonas zegt dat ze moet oprotten. 'zo geloofd niemand haar smerige verhalen over Samuel en Francois.' zeg ik als uitleg.

[Ik wist niet eens dat dit er al was:$:$:$]

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

[oeie :P je hebt nog niet veel gemist, vanavond krijgen ze pas te horen wat hun eerste thema is en er zijn een paar koppels. 3. Jessy & Jake, Sam & Frans, Jade & Daniel. Het is nu namiddag rond 3 uur.]