• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 19:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin 'Rose'
    Ik kreunde zachtjes, teleurgesteld. Maar ik snapte het wel. Stel dat iemand ons hoorde, ik zou me dood schamen.
    "Misschien ja." mompelde ik ook zachtjes hijgend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik kus zachtjes haar nek en zet haar dan neer. 'We maken dit later wel af.' zeg ik grijnzend en kijk haar aan. 'Terug zwemmen of moet je je mentaal voorbereiden op vanavond?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin 'Rose'
    "Hangt ervan af hoe laat het is." glimlachte ik. Ik beet zacht op mijn lip, terwijl ik hem aankeek, de lust nog niet helemaal verdwenen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    '14 uur en we hebben nog geen middagmaal gehad.' zeg ik een beetje in paniek.
    Ik kijk haar aan wachtend tot zij zegt of we blijven of teruggaan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin 'Rose'
    "Nou, is er hier een restaurantje rond het zwembad? Dan gaan we gewoon wat eten en gaan dan rustig terug naar school. Als we heel langzaam doen dan komen we net op tijd aan om me klaar me te maken." glimlachte ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik glimlach 'Oke is goed. Ik loop even naar het kluisje om haar tas te pakken en ga het hokje weer binnen. 'Oke nu omkleden.' zeg ik lachend en kleed me helemaal uit. ik droog me af en doe een droge boxer en kleren aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin 'Rose'
    Ik kleed me ook uit, geniet van de zachte badstof op mijn huid, terwijl ik me afdroog en trek mijn kleren weer aan. Dan pakte ik nog een aparte handdoek om mijn haar te drogen. Zoveel haar was moeilijk droog te krijgen en ik wou niet verkouden worden. Ik haatte snotneuzen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Als ik aangekleed ben kijk ik grinnikend hoe ze haar haar droogt en wacht geduldig af tot we weg kunnen. Mijn zwemshort heb ik in mijn handdoek gedraaid zodat de tas niet nat word.

    Alexi
    Ik mompel wat en sta op. Ik heb slecht geslapen maar het is tenminste iets. Ik doe wat eten in Saffier haar kommetje en ga op Ax zijn bed kijken. Vertedert kijk ik hoe hij slaapt en glimlach. Hij is schattig zo


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin 'Rose'
    Ok, het was nog steeds vochtig, maar beter zou ik het niet krijgen. Ik haalde er nog even snel de borstel door en draaide toen mijn bikini in mijn handdoek. Ik stopte alles in de tas, net als Joshua zijn spullen en knikte dan naar hem.
    "Ik ben klaar."

    Axton
    Ik glimlachte licht in mijn slaap. Ik weet niet goed meer waar ik over droomde, maar Alexi kwam erin voor en nog twee schatjes van baby'tjes. Na een tijd word ik gewoon wakker. Ik knipper even met mijn ogen en leg mijn arm even op mijn gezicht om het zonlicht te dempen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik pak de tas weer en huppel naar het restaurant met haar. Ik laat me aan een tafeltje op een stoel neervallen en kijk haar glimlachend aan. 'Ik wil pizza jij?'

    Alexi
    'Goeiemiddag slaapkop.' zeg ik glimlachend en kus hem zachtjes even. 'Kleed je maar om dan gaan we eten.' prevel ik tegen zijn lippen aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin 'Rose'
    Ik grijnsde naar hem. "Pizza klinkt goed voor mij." grijnsde ik.
    "En een Fanta, want ik sterf van de dorst."

    Axton
    "Hmmm." mompelde ik zachtjes. Ik haalde mijn arm voor mijn gezicht weg en hef mijn hoofd nog een beetje op om haar lippen weer op de mijne te voelen.
    "Ok." fluisterde ik dan, maar bleef nog heel eventjes liggen om wakker te worden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    'Welke pizza?' vraag ik glimlachend en sta op om te gaan bestellen.
    Ik kijk haar afwachtend aan.

    Alexi
    Ik lach zachtjes en fatsoeneer mijn haar even en poets mijn tanden. Ik heb mijn kleren nog aan en binnen een paar uur moet ik me toch weer omkleden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin 'Rose'
    "Doe maar gewoon een Margarita." glimlachte ik. Ik leun met mijn kin op mijn handen, terwijl ik hem nakijk.

    Axton
    Ik sta op en loop naar de badkamer. Ik poets mijn tanden en doe gewoon wat kleren aan. Dan ga ik gewoon eens met mijn hand door mijn haar.
    "Klaar." glimlachte ik en sloeg mijn armen om haar middel. Ik drukte een kus op haar lippen.
    "We kunnen gaan eten."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    '1 margarita, 1 hawaii en 2 fanta's alsjeblief.' bestel ik. Ik betaal al en krijg de fantas al mee. Ik loop terug en ga weer over haar zitten. Ik geef haar haar fanta en drink van de mijne.

    Alexi
    Ik glimlach en trek hem mee naar de kantine. Ik pak weer één appel en een flesje water en wacht dan tot hij klaar is met opdienen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Wil er iemand met Ryan, Daniël of Nick praten?}


    Don't be like the rest of them, darling