• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..

Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch

-Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.

Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -We sluiten niemand buiten!

[ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 16:37 ]

El Diablo.

Isabella Elizabeth Espinoza:

Ik glimlachte verliefd, toen Finn niets meer aan zijn haren deed. Het stond zo leuk bij hem, zijn warige haar en nat. 'Je bent echt super knap' zeg ik gemeend en geef hem een kus op zijn wang. Ik had zijn shirt aan en zijn sokken. Aangezien mijn kleding nog steeds in het hotel was. We moesten echt een keer daarnaar toe gaan om alles hier heen te brengen, dan kon ik hier gewoon slapen. 'We moeten een keer naar mijn hotel gaan en mijn kleding ophalen' mompel ik tegen Finn en deed ook niets aan mijn haar. Ik pakte zijn hand en liep naar de woonkamer. Opeens zag ik Rachel en een jongen staan die ik niet kende, maar wel heel erg op Finn leek. Ik loop naar Kurt toe en ging op zijn schoot zitten en sloeg mijn armen om zijn hals. 'Sorry, Kurt' mompel ik spijtig tegen hem.

Blaine Anderson:

Weer kreeg ik een smsje en ik las het. Even dacht ik na, maar knikte en smste ik terug. Ik zag dat Finn en Bella in de woonkamer kwamen en Bella ging op Kurt's schoot zitten en mompelde een 'sorry' tegen Kurt. Ik ging naast hun zitten en legde mijn hand op haar been, als steun en ze glimlachte lief naar me en zei ook tegen mij sorry en ik knikte dat het al goed was. Emily keek naar Bella en weer van mij en kirde weer vrolijk.

David Lopez:

Ik glimlachte lief en zoende hem liefdevol op zijn lippen. 'Ik hou van je, Jayden en ik laat je echt niet meer gaan' zeg ik verliefd tegen hem. 'Waarom gaan we niet weg hier van iedereen en beginnen we onze leven samen, ergens anders' zeg ik gemeend en verliefd. 'Ik heb zat geld om naar weet ik veel waar te wonen, samen. Alleen wij tweeën' zeg ik vervolgens en deed een deken om ons heen.

One Who Travels A Higher Path.

-

[ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 18:13 ]

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

Finn Hudson

'En jij bent echt bloedmooi.' zei ik naar waarheid, ik zag dat ze mijn shirt en sokken aantrok. We liepen naar beneden, waar ik meteen Rachel en Logan zag zitten. Ze waren tamelijk vroeg, maar niet dat ik het erg vond. Rachel staarde met een onbekende blik in haar ogen voor zich uit. Ik zag dat Bella bij Kurt op schoot ging zitten en hem omhelsde. Blaine ging naast hen zitten. 'Jullie zijn hier vroeg,' merkte ik op.

Kurt Hummel

Rachel zei niets meer, en keek voor haar uit. Ik zuchtte, ik zei het helemaal niet 'bitchy' ik zei gewoon eerlijk en op een normale toon de waarheid. Wat moest ik anders doen? Liegen? Ik bleef stiekem kijken naar Blaine, die zowat in zijn mobiel bleef te leven. Nu leek het wel alsof ik iedere beweging van Blaine gewoon in me opsloeg. Ik zag dat Finn en Bella later de woonkamer binnen lopen. Bella nam plaats op mijn schoot en meteen sloeg ik mijn armen om haar heen en omhelsde ik haar stevig. 'Je was jezelf niet,' zuchtte ik, waarna ik een kusje op haar wang drukte. Blaine ging naast ons zitten, en legde zijn hand op Bella's been, als gebaar van steun. Ik begon echt paranoïde te worden. Ik lette gewoon echt op alles van Blaine.

Jayden Ian Archibald

'Dat is helemaal niet zo'n slecht idee,' gaf ik toe, waarna ik begon te glimlachen. Ik had toch niemand die me hier hield, en eigenlijk was ik het treiteren wel beu nu. En ik wilde samen met hem een leven opbouwen. Mijn vader was toch een klootzak en mijn broertje zag ik toch nooit. 'Wanneer vertrekken we?' vroeg ik, lichtelijk ongeduldig maar met stralende ogen. Ik kon niet wachten om een nieuw leven te beginnen met hem.

[Sorry, mijn computer flipte. :') ]

Rachel
    Bella en Finn kwamen naar beneden en even keek ik naar Bella die er best slecht uitzag. Ik knik even op Finn zijn vraag " we hebben vroeg gegeten" antwoord ik alleen. Het deed echt pijn om te zien dat Em Kurt en Blaine wel lief vond en bij mij gelijk begon te huilen en dat ze bang waws voor me. Ik pak Logan's hand wat steviger vast. "dankje" ze ik zacht tegen hem.

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Ik gaf een kusje terug aan Kurt en nestel me dieper in zijn armen. Ik was zo blij met hun allemaal en ik keek naar Rachel, ze zag er moe uit en niet haar zelf. Heel eerlijk had ik helemaal niet met haar gepraat, sinds die kermis in spanje. Voor de rest groeten we elkaar en meer niet. Ik keek naar de jongen en werd een beetje bang. 'Kurt, wie is dat' fluister ik bang tegen hem, doelend de jongen waar Rachel bij zat. Hij leek echt heel veel op Finn en ik keek naar Finn en naar hem. Waren ze familie van elkaar? Blaine's mobiel gaat af en liep weg en daarna kwam hij terug en ik luisterde naar hem. Ik glimlachte zwak en gaf ook een kus terug en zwaaide naar hem.

Blaine Anderson:

Opeens ging mijn telefoon en ik nam hem op, waarnaar ik iedereen even een 'sorry' blik gaf. Snel gaf ik Emily aan Finn en liep ik naar de gang en deed de deur dicht, zodat zij niet last hadden van mij. 'Heey' zeg ik lachend en luisterde naar Jordan. 'Wil je echt dat ik kom?' vroeg ik zuchtend, maar toch weer lachend. 'Is goed, is goed. Ik kom eraan' zeg ik en hang op, waarnaar ik weer naar de woonkamer loop. 'Ik ga, ik heb afgesproken met een vriend van me' zeg ik glimlachend en kijk naar Finn. 'Ik eet hier niet en ik ga daarna gelijk naar huis, mijn vader komt, straks thuis' zeg ik blij tegen Finn. Ik geef Finn een knuffel en een kus op Emily's hoofdje, waardoor ze weer kirde. 'Ik zie jullie morgen wel' zeg ik en loop naar Bella en Kurt toe. Ik geef Bella en kus op haar voorhoofd en Kurt een kus op zijn wang. Ik zwaai nog even en liep naar mijn auto.

David Lopez:

Ik moest lachen en kijk hem lief aan. 'Weet je het zeker?' vroeg ik bezorgd aan hem. Ik wou niet dat hij tegen zijn zin in ging en weg ging. 'Ik heb hier niemand, behalve jou. En we kunnen binnen een week weg gaan' zeg ik gemeend en ging goed zitten en kijk hem serieus aan.

Finn Hudson

Ik knikte naar hem, en was echt heel erg blij voor hem. 'Is goed, veel plezier en bel als er iets is.' zei ik gemeend tegen hem, waarna hij wegging. Ik zag niet lang daarna Kurt anders doen dan normaal, en vroeg me af wat hij nu weer van plan was. Niet dat ik mezelf ermee ging bemoeien natuurlijk. Maar meestal als hij nerveus werd, ging hij iets doen. Ik nam wel zijn plek in, in de bank en trok Bella op mijn schoot. 'Het is een lang verhaal,' zei ik tegen Logan, doelend op dat het privé was, wat er was gebeurt. Niet iedereen hoefde het te weten, gelukkig begreep Logan dat.

Kurt Hummel

'Bella, dit is Logan, onze 'neef.' vertelde ik aan haar, waarna ik haar troostend over haar rug wreef. Ineens ging de telefoon en liep hij naar de gang. Wat mochten wij niet horen? Terwijl iedereen nog een beetje in gesprek was, luisterde ik zo goed als ik kon naar Blaine. Hij had de deur niet helemaal dicht gegaan, dus ik kon het horen. Toen hij terug deed, deed ik alsof ik niets gehoord had en liet ik het gewoon toe, dat hij een kusje op mijn wang gaf. Hij zwaaide nog en liep naar zijn auto. Gespannen keek ik hem na, moest ik hem achterna gaan, stiekem? Nee, Kurt. Niet doen. Maar ik wist gewoon zeker, dat ik zo meteen achter hem aan ging. Toen hij in zijn auto zat, wurmde ik me snel onder Bella vandaan. 'Ik ga eh,' zei ik een tikje nerveus, ik zei weer eens wat zonder na te denken. 'Boodschappen doen, anders kunnen we vanavond niets eten.' zei ik, waarna ik Bella nog stevig omhelsde. Normaal, zou ik altijd eerlijk zijn tegen haar, maar nu kon dat niet omdat er meerderen bij waren. Ik pakte snel mijn auto sleutels, en wachtte tot Blaine de hoek om zou gaan en zou daarna de achtervolging inzetten.

Jayden Ian Archibald

'Hetzelfde als bij mij, ik heb hier ook niemand buiten jou.' zei ik naar waarheid. Mijn broertje en vader, zag ik niet eens mee als familie. 'David, ik ben nog nooit ergens zo zeker van geweest.' zei ik naar waarheid.

Logan Hudson

Ik zag het meisje naar mij te kijken en hoorde hoe Kurt me voorstelde aan haar. 'Leuk je te ontmoeten, ik ben Logan.' zei ik met een vriendelijke glimlach tegen haar. Ik keek Finn aan, omdat ik dacht dat ze overleden was en dit best wel een schok was. Ik hoorde wat hij zei en knikte, dat ik het begreep.

Rachel
    Ik kreeg het gevoel dat ik niet meer welkom was en besloot het maar op te geven. en een keer terug te komen als alleen Finn er was zodat we over Em konden praten "ik ga denk maar weer naar huis" zeg ik zacht en keek Logan vragend aan of hij met me mee zou gaan of dat hij hier zou blijven

Ik knikte naar Kurt dat ik het begreep, wie hij was en ik glimlachte zwak naar hem. 'Aangenaam, ik ben Isabella, noem me maar Bella' zei ik vriendelijk en Kurt zette me plots op de bank en mompelde iets en omhelsde me nog stevig en liep snel weg. Ik schudde mijn hoofd, echt Kurt weer. En Finn plaats mij op zijn schoot, waarnaar ik me dieper nestelde bij hem. Ik gaf een tedere kus op zijn wang en nam van hem Emily over en wiegde haar zachtjes in mijn armen. Ze kirde vrolijk naar me en speelde met mijn haar. Ik hield haar dicht tegen me aan en wreef over haar wangetje.

Blaine Anderson:

Ik stapte in mijn auto en starte hem, waarnaar ik begon te rijden, eerst naar mijn huis om me spullen te pakken. Ik reed snel naar mijn huis en stapte uit, waarnaar ik naar binnen ging en mijn spullen pakte wat ik nodig had. Met mijn trainingsspullen liep ik weer naar mijn auto en dumpte het in de achterbank en ging weer achter de stuur zitten. Ik starte weer de auto en reed naar de bokszaal, waar ik Finn mee had genomen om te boksen. Dat luchtte altijd op, als ik iets dwars zat dan kon ik het van me af trainen. Ik stape weer eruit en liep naar binnen, waar ik Jordan zag, mijn trainer die me begeleide. 'Heey' zeg ik glimlachend en gaf hem een knuffel. 'Kleed je snel om, dan gaan we beginnen' zegt Jordan glimlachend en ik deed wat hij zei, na een tijdje was ik klaar en liep weer naar hem toe.

David Lopez:

'Oke' zeg ik met een zwakke glimlach, toen hij dat zei. 'Dan gaan we samen weg hier. Wat vind je van Canada? Het is daar heel erg mooi' zeg ik glimlachend en gaf hem een kus. 'Zullen we dan deze week alles inpakken en vertrekken?' vroeg ik gelukkig en hield hem stevig tegen me aan.

Logan Hudson

'En dat is geheel insgelijk.' zei ik vriendelijk tegen Bella, het leek me een lief en aardig meisje en echt een leuk meisje voor Finn. Ik hoorde dat Rachel wilde gaan en knikte. 'Dan ga ik denk ik ook maar eens.' zei ik waarna ik opstond. Ik gaf Bella nog een hand. 'Het was echt leuk om je eindelijk te ontmoetrn,' zei ik naar waarheid, waarna ik Finn een schouderklopje gaf. 'Als er iets is, kun je bellen.' zei ik naar waarheid, waarna ik samen met Rachel werr naar buiten liep.

Finn Hudson

Ik keek toe, hoe Bella en Logan kennis maakten en begroette Rachel en hem nog voordat ze wegliepen. Ik keek naar Emily die in Bella's armen lag en streelde haar wangentje. 'Nu hebben we eindelijk rust.' zei ik lachend, maar niet meenend. Ik vond het natuurlijk juist gezellig als Blaine en Kurt er waren. 'Heb je geen honger?' vroeg ik bezorgd aan haar. 'Ik kan niet koken, maar ik kan dus wel wat soep opwarmen of zo.' stelde ik voor. Ze moest wel goed blijven eten.

Kurt Hummel

Ik kwam op gegeven moment aan bij een bokshal en zuchtte opgelucht. Waarschijnlijk had Blaine gewoon met een vriend afgesproken om te boksen. Maar toch, wilde ik gewoon alles weten. Wat Blaine niet wist, deert hem ook niets. Maar ik moest wel wat doen aan mijn kleding, aangezien ik zo door de mand zal vallen als ik die bokshal in liep. Met mijn felgekleurde skinnyjeans kon Blaine me vanaf een afstand al zien. Dus ik trok snel mijn danskledij aan, die ik in de auto had liggen en woelde met flinke tegenzin door mijn haren, zodat ze een beetje door de war kwamen te zitten. Ik moest er gewoon iets voor overhouden. Ik liep vanaf een afstand achter Blaine aan en kwam in de sportzaal terecht. Ik was nog nooit in een sportzaal geweest, tenminste niet zo ver ik me voor de geest kon halen. Ik keek even rond en zag jongens overal, sommigen hadden niet eens een shirt aan en waren gespierd. Maar uiteindelijk gleden mijn ogen weer naar Blaine, ik was natuurlijk veel meer geinteresseerd in hem, dan in al die jongens met hun 'wasbordjes.' Blaine omhelsde iemand, waarvan ik een vermoeden had dat het zijn trainer was. Ik verschuilde me achter een frisdrank apparaat zodat ik alles perfect kon horen. Blaine kleedde zich om en kwam even later weer terug. Met alle aandacht op hem gericht leunde in tegen de frisdrank automaat.

Jayden Ian Archibald

'Canada klinkt perfect, maar alles is met jou perfect.' zei ik naar waarheid, en zoende hem weer. 'Is goed, ik kan niet wachten.' zuchtte ik een tikje ongeduldig. Bij David kon ik exht mezelf zijn. Dat kon ik gewoon bij niemand anders, behalve bij hem.

Rachel
    Ik zei ze nog gedag en daarna liepen we weg.
    Met moeite wist ik niet in tranen uit te barsten.
    " wat zullen we nu doen?" ik ijk Logan vragend aan.
    "ik weet niet voor hoelang je het hotel nog hebt betAald maar als dat afgelopen is wil je dn bij mij komen slapen?" vraag ik aan hem.

LUke
    Met een zucht stapte ik in de taxi die me naar het vliegveld bracht.
    Great nog vertraging ook. Zuchtend liep iknaar de Starbucks. Ik besloot mijn ouders een sms te sturen. Ik ben aan het verhuizen naar Italië. ik ga een nieuw leven beginnen.Jullie heoven niet te komen alleen als jullie normaal tegen me kunnen doen. en ik ben btw homo .misschien kortaf maar anders begrepen ze niet waar ik heen ou. Ik wou ze alleen nu in mijn leven latren als ze me accepteren en nromaal konden doen

Logan Hudson

'Tuurlijk,' zei ik glimlachend, ik liep terug naar mijn auto met haar. 'Dus waar zou je naar toe willen?' vroeg ik aan haar.

Rachel
    Ik dacht even na maar wist niets. "geen idee eigenlijk. Zullen we anders even koffie drinken?" zeg ik vervolgens. Best raar maar ik kreeg plots zin in koffie. mIsschien als ik daar was dat ik aan iets anders kon denken.

[ete

Logan Hudson

Ik knikte, en betrapte mezelf erop dat ik ook wel zin had in een lekkere bakje koffie. 'Is goed, weet jij een goed koffietentje?' vroeg ik aan haar.

Rachel
    Ik glimlach en knik "Starbucks" Ik pakte snel zijn warme hand.
    ik begon koude handen te krijgen, werd het al weer winter?
    Ik staarde even voor me uit terwijl ik he mde weg wees.
    Al snel waren we er. "wat wil je ?" vraag ik