• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 16:37 ]


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    'Nú, gaat het goed.' zei ik, met de nadruk op 'nu'. Ik voelde me echt gekwetst, dat Rachel niet even langs kwam, terwijl ikzelf bij haar in het ziekenhuis bleef slapen. Ik voelde me zo alleen en rot toen. Maar tenminste, was ik blij dat het goed was tussen Blaine en mij. Ik was blij, dat we tenminste geen ruzie meer hadden. Hij had nog ruimte nodig, en dat respecteerde ik. Nu geloofde ik hem, door wat hij zei en deed en accepteerde ik dat. Ik zuchtte en besloot om het maar gewoon te vragen. 'Waarom kwam je nooit langs, Rachel? Ik had je nodig.' zei ik teleurgesteld.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik zucht even kijk Kurt verdrietig aan. "ik weet het niet Kurt, ik denk dati k nog boos op je was omdat je me niet wou zien. Ik weet dat je het niet zo bedoelde maar ik voelde me gekwetst en toen Tyler en Luke het geflikt hadden dat het uit was heb ik mezelf definitief op gesloten in mijn kamer." zacht kijk ik naar de grond. Bang dat hij weer boos zou worden. "ik mistte jullie verschrikkelijk en Emily maar ik dacht dat jullie me niet meer wilde zien" een paar tranen beginnnen te druppelen en ik voelde me echt rot. Daadelijk werd ik er vast uitgezet en zou ik Em nooit meer kunnen zien evenals Kurt. Ik was echt blij dat Logan er nu was voor me.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik knikte maar gewoon, ik hoefde alleen maar een reden te hebben. Of ik het eens was met die reden, deed er niet aan toe. Rachel wist zelf ook, dat ik me niets meer kon herinneren en doodsbang was. Maar ik zei niets, ik deed gewoon normaal, en had geen energie om boos te worden, of wat dan ook. Ik was gewoon teleurgesteld, niet boos. Ineens begon Emily te huilen en haalde ik haar uit de box, ze had honger. Ik wist door hoe ze huilde, precies wat ze nodig had en maakte snel een flesje voor haar. Ik liep weer terug en deed het flesje in haar mond, waardoor ze meteen gulzig begon te drinken. Het moest vast pijn doen voor Rachel, om dit allemaal te zien. 'Ga je nu wel meer betrokken zijn in haar opvoeding?' vroeg ik aan Rachel.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Kurt knikte maar zei niets. Ik wis dat hij teleurgesteld was in me.
    Ik was zelf ook in me eigen teleurgesteld. Emily begon te huilen en Kurt haalde haar uit de box en maakt een flesje voor haar. Met een gebrokken hart kijk ik toe hoe hij haar een flesje geeft. Ik hoor zijn vraag en knik "ik ga het proberen maar ik moet nog met Finn praten" het laatste wou ik er niet achteraan zeggen maar ik dacht het wel. Als hij me uberhaupt nog zou toelaten en em me ooit nog als haar moeder zou zien.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Emily had haar flesje op, en ik pakte haar doekje en legde het over mijn schouder, voordat ze me onderspuude. Daarna legde ik Emily ook half op mijn schouder en gaf ik haar kleine klopjes op haar rug, waardoor ze een boertje liet. 'Goed zo prinsesje.' zei ik liefkozend tegen Emily, waarna ik haar weer op mijn schoot hield en ze begon te kirren en te brabbelen. 'Ze heeft een moeder nodig.' zuchtte ik. 'Je hebt al zoveel gemist..' zei ik, maar het bleef Rachel's eigen keuze. Ik kon nog steeds niet begrijpen dat Rachel dit kleine en lieve meisje niet in haar leven wilde. Emily keek nu weer naar Rachel, en dan weer met grote en bange oogjes naar mij. Ik glimlachte geruststellend naar haar en keek vervolgens weer even naar Blaine. Ik had hem vreselijk gemist en het liefste lag ik nu in zijn armen. Maar hij had rust nodig en dat respecteerde ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik slik even en knik naar Kurt "ik heb haar ook nodig": zeg ik zacht.
    Zonder haar was ik hier niet meer, zij en nu ook weer Logan waren de enigste redenen. Ik zag Em weer bang naar me kijken en zuhctte gekweld. Dit was echt te pijnlijk. Ze zou haar oom nog eerder voor vader aanzien dan haar echte moeder.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik legde Emily weer in haar box, en keek even naar Logan en Rachel. Ik wist nu al dat er een pijnlijke en ongemakkelijke stilte zou vallen. 'Dus hoelang hebben jullie nu iets, en wanneer sloeg de vonk over?' vroeg ik maar, om de stilte te verbreken. Niet dat ik er echt interesse in had. Want Rachel had ook geen interesse in mij.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "sinds hji hier is en naar Em kwam kijken" zeg ik zacht.
    Ik zag dat hij alleen de stilte wou verbreken. "kurt het spijt me echt dat ike r voor jou niet ben geweest terwijl jij bij mij nachten sliep enzo het spijt me echt. Als ik het terug kon draaien zou ik het opnieuw doen en elke dag er zijn maar dat kan niet" zeg ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik kreeg kippenvel, doordat Finn mijn rug streelde ik zuchtte opgelucht en zoen hem harsttochtelijk op zijn lippen. Ik bekijk hem even en vond het leukste dat zijn haren doorweekt was van het water en hij was ongelovelijk sexy. Mijn handen leg ik op Finn's borst en streelde nu over zijn borst en kijk hem lief aan. Ik hield zoveel van hem en ik wou niet meer alleen zijn. Ik was bang dat mijn gevoelens weer door de war gingen gaan, zodat ik misschien weer zelfmoord wou plegen. Het was zo pijnlijk en ik leek in en trance te zijn, terwijl ik niet eens door had dat ik dat wou doen. Ik keek in Finn's mooie bruine ogen en glimlachte verliefd naar hem.

    Blaine Anderson:

    Ik luisterde naar Kurt en deed de verlovingsring in mijn broekzak en zuchhte opgelucht. Hij begreep me eindelijk en wou weer wat zeggen. Totdat de deurbel ging en Kurt opstond om hem te openen. Hij legde Emily in de box en ik ging op de bank zitten. Ik zag dat Kurt terug kwam met Rachel en Logan. Logan begroette me en ik begroette hem terug en Rachel keek naar Emily. Dus nu had ze wel weer tijd voor ons, maar het was toch voor Emily. Ik luisterde maar naar het gesprek en het situatie die er was tussen Kurt en Rachel. Uiteindelijk leg Kurt Emily in de box, waarnaar ze had gegeten en ze kirde een beetje. Ik loop naar de box toe en speelde met haar, waardoor ze lachte en haar armpjes weer naar me uitstak. Lachend pak ik haar weer op en ging op de bank zitten en legde op mijn schoot en zat met haar te spelen. Ze was helemaal dol op me, ik was eigenlijk verbaast. Ze had mij in die twee maanden niet gezien en nog herkent ze mij. Misschien door me krullen, glimlachte ik in mezelf. Ik vond het wel rot voor Rachel, dat Emily haar niet meer kende, maar dat was haar eigen schuld en haar eigen keuze. Ik keek naar Kurt, ik was echt blij, dat hij me de ruimte gaf en alles. Dat had ik echt nodig. Het was niet niks om te trouwen en ik wou een goede keuze maken, maar ik zou altijd bij kurt blijven. Alleen wou ik alles gewoon op zijn tijd doen. Misschien ging het ook wel te snel.

    David Lopez:

    Ik kreunde luider en hij bewoog met me mee op tempo, zodat het voor mij harder leek. Ik voelde vlagen van genot in mijn onderbuik en kwam bijna klaar. Ik trok hem nu ook op mijn tempo hem af, zodat hij er ook kon genieten. Met mijn andere hand steunde ik mezelf nog op zijn heup en sloot genietend mijn ogen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    Doordat ze streelde, voelde ik weer kippenvel ontstaan, ondanks het warme water dat over mijn huid gleed. Ik glimlachte gelukkig en wreef haar over haar rug. Ik hield zoveel van haar, en het was zo ongelofelijk moeilijk om nu van haar af te blijven. Maar ze had teveel meegemaakt, en ik kon het me voorstellen dat ze helemaal niet aan seks wilde denken. Daarom hield ik me in, ik wilde geen dingen doen die haar bang maakte of zoiets dergelijks. Ik wilde dat ze zich op haar gemak voelde bij mij.


    Kurt Hummel

    Het spijt me.Weer zei iemand dat tegen me. Ik zuchtte en wendde mijn blik af. Van nature was ik heel vergevingzind, maar nu moest ik gewoon voor mezelf opkomen en eerlijk zijn. Als ik nog boos was op iemand, moest ik niet gewoon zeggen dat het al goed was, zoals ik bij Blaine deed vroeger. 'Ooit houd het gewoon op, Rachel.' zei ik zuchtend, doelend op dat ik ook maar eens mens was en niet alles kon blijven vergeven wat iemand me aandeed. Ondertussen pakte Blaine, Emily en begon ze vrolijk te kirren. Hem herkende ze wel na die twee maanden, maar hij had haar voordat hij wegging ook vaker verzorgd dan Rachel. En natuurlijk zijn krullen, die zo ongelofelijk schattig zijn, vooral als hij geen gel had. Ik hield gewoon van hem, hoe hij echt was. Ongemerkt, begon ik verliefd te glimlachen bij die gedachten.

    Jayden Ian Archibald

    Ik hoorde hem kreunde, en ik kreunde ook telkens verlangend. Hij trok me nu ook op zijn tempo af, waardoor het gevoel nu op zijn alle hevigst wordt. Ik voelde mijn spieren zich samentrekken en ik kwam schokkend en kreunde klaar. Daarna bleef ik nog mee bewogen, zodat hij ook kon komen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik knik naar Kurt "ik weet het Kurt maar ik ga proberen geen fouten meer te maken" zeg ik zacht. Ik vond het ietswat raar dat ik Finn nog niet gezien had aangezien ik met hem had afgesproken Ik was nu blij met Logan want als k hier in mijn eentje zou zijn had ik het niet getrokken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik zuchtte en ik keek haar aan. 'Waarom heb ik zo'n voorgevoel alsof dat op niets gaat uitlopen?' vroeg ik neutraal aan haar, ik klonk niet boos maar gewoon normaal. 'Vroeg of laat, laat je ons toch weer allemaal links liggen, omdat je jouw eigen 'showtje' belangrijker vindt.' zuchtte ik, waarna ik even mijn haren terug in model streek. Ik keerde me nu even tot Blaine. 'Waarom heten we eigenlijk 'The new directions'? Volgens mij konden we beter 'Rachel Berry and the background tones' heten.' zei ik normaal. 'Het is gewoon niet eerlijk, wat je doet. Maar het geeft niets, want sinds je me hebt laten vallen in Spanje was het voor mij al over.' zei ik naar waarheid. 'We waren ooit beste vrienden, maar die plaats is nu ingenomen door iemand anders.' zei ik, doelend op Bella. 'Ik snap gewoon niet dat je zoiets je vrienden dit kan aandoen. En ik spreek trouwens niet alleen voor mezelf.' zei ik naar waarheid. Ik wist zeker dat Blaine en veel anderen het met me eens waren. Ergens was ik opgelucht dat ik mijn mening had kunnen zeggen, op een normale manier. Dus zonder dat ik boos werd.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik pakte nu haarshampoo en deed het wat op mijn handen en waste Finn's haren en vervolgens de mijne. Vervolgens pakte ik lichaamsshampoo en waste zijn lichaam lief en glimlachte ik gelukkig naar hem. Vervolgens deed ik ook hetzelfde bij mij en liet ons onder de warme water staan, zodat alles kon uitspoelen. Ik sloeg mijn armen om hem heen en genoot van hem en het warme water. En alles gleed van onze lichamen af en ging in het putje. 'Zullen we ons maar aankleden en naar Kurt en Blaine gaan?' vroeg ik zachtjes aan Finn. Ik wou nu weer naar hun gaan en sorry zeggen, dat ik zo deed.

    Blaine Anderson:

    Ik speelde nog steeds met Emily en ze bleef maar kirren. Ik lachte en schudde mijn hoofd en teder knuffelde ik haar. 'Ik hou van je' zeg ik zachtjes en lief tegen Emily en ze brabbelde me na. Ik hield haar teder tegen me aan en ze bromt wat. Ik keek naar Kurt en zag hem verliefd glimlachen naar me. Ik glimlachte terug en knipoogde naar hem en keek naar Rachel en Logan. Ik luisterde voor de rest naar hun en hield me gewoon stil, totdat mijn mobiel een geluidje maakt, dat ik een sms kreeg. Ik pakte mijn mobiel en keek erop. Ik glimlachte lachend en schudde mijn hoofd en begon een sms te tikken. Echt, jordan weer. Daarna verstuurde ik het sms en keek weer naar Emily. Totdat ik iets hoorde wat Kurt zei en keek hem aan. Ik luisterde verder en knikte, dat ik er mee eens was, wat hij zei en zuchtte zachtjes. Rachel wou altijd in de belangstelling staan en vergeet ons altijd of als wij iets hadden, liet ze ons stikken.

    David Lopez:

    Ik voelde dat Jayden klaar kwam en het witte goedje kwam op mijn hand en een deel op het bed. Hij zelf bewoog nog steeds mee om mij nu klaar te laten komen. Ik voelde het hevige gevoel in mijn onder buik en ging uit hem en draaide hem nu om, zodat ik nu luid kreunden klaarkom en het witte goedje op zijn buik terecht kom. Ik ging hijgend op hem liggen en plante een kus op zijn lippen en hijgde het uit. 'Je was geweldig' zeg ik grijnzend en verliefd.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 17:17 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    Ze wastte mijn lichaam en haren, wat ik echt zo schattig vond van haar. Daarna deed ze het bij zichzelf en lieten we het uitspoelen. Ik hoorde wat ze voorstelde en knikte. 'Dat is goed.' zei ik glimlachend. Ik draaide het water uit, en droog Bella grijnzend af, waarna ik mezelf nu ook afdroogde en we ons aankleedden. Mijn haar liet ik, zoals het was. Ik wist gewoon dat Bella het het leukst vond als het nat en warrig was.

    Kurt Hummel

    Na mijn 'geweldige' speech, zag ik Blaine terug glimlachen en knipogen, waardoor ik rood werd en glimlachend de andere kant op keek. Het leek er wel op, alsof we aan het flirten waren met elkaar. Ergens vond ik dat best wel leuk. Hij kreeg daarna een sms'je en door mijn wimpers heen, keek ik naar hem, zodat hij niet zag dat ik naar hem keek. Hij glimlachte en schudde lachend zijn hoofd, waardoor ik een beetje achterdochtig werd. Wie was dat? Zijn vader misschien? Ze hadden een goede band gekregen vertelde hij. Ik hoopte maar dat het zijn vader was. Ik voelde me echt achterdochtig worden.

    Jayden Ian Archibald

    Hij draaide me ook om, zodat hij luid kreunend klaarkwam op mijn buik. Hij ging hijgend op mij liggen en plantte een kus op mijn lippen. Ik glimlachte door wat hij zei, en zoende hem nogmaals. 'En jij bent nog steeds geweldig.' zei ik uitgeput, maar zeker te weten voldaan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik voelde een steek door mijn haart toen hij dat zei.
    Ik voelde me diep gekwetst toen hij tegen Blaine doorging.
    Ik wou iets zeggen maar toen ik mijn mond open wou doen kwam er niets uit.
    Ik voelde me echt gekwetst, ik wist dat het mijn schuld was maar hij had het toch wel wat anders kunnen brengen?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan