Logan Hudson
'Graag zelfs,' zei ik lachend, ze nam me mee naar beneden, naar de piano en ging erachter zitten. Ik luisterde aandachtig naar wat ze zong, en voelde me nu ook best ontroerd. Toen ze klaar was liep ik naar haar toe en omhelsde ik haar. 'Dat was echt heel erg prachtig, Rachel.' zei ik gemeend, waarna ik een kus op haar lippen drukte.
Finn Hudson
'Natuurlijk blijf ik bij je, Bella.' fluisterde ik lief naar haar, terwijl ik haar wang streelde. 'Ik blijf gewoon bij je, en ik ga je nooit alleen laten, echt nooit.' zei ik waarna ik haar hartstochtelijk zoende. Het was vreselijk om haar zo te zien. Ik had echt een gevoel van onmacht, omdat er niks was wat ik kon doen om haar pijn weg te nemen. Als er een manier was, om haar gevoelens over te nemen, had ik het zonder te twijfelen gedaan. Maar die was er gewoon niet. 'Het is al goed, het zou minder worden. Ik zal je altijd blijven helpen hiermee en ik laat je nooit alleen. Ooit zul je het verwerken, maar voor nu doen we het rustig aan.' zei ik tegen haar. 'Ooit zul je van dit trauma afkomen, het zal wel een hele lange tijd duren voordat dat gebeurt, maar samen gaan we het gewoon doen. Langzaam zul je weer jezelf worden en voor nu ben ik gewoon altijd bij je. Net zoals de andere mensen die heel veel om je geven.' zei ik terwijl ik haar doordringend aankeek. 'Ik hou van je, Bella, echt heel erg veel dat het soms gewoon pijn doet.' zei ik naar waarheid, waarna ik een kus op haar voorhoofd drukte.
Kurt Hummel
Toen Blaine me aankeek, keek ik hem ook aan. Hij liep naar me toe en meteen begon mijn hart sneller te slaan. Ik verlangde zo erg naar zijn armen om me heen. Op dat moment omhelsde hij me, en slaakte ik een zucht van opluchting. Hij drukte vervolgens zijn lippen teder op de mijne en hij zoende me hartstochtelijk. Een beetje verbaasd, kwamen mijn lippen ook in beweging en zoende ik hem gretig terug. Hij beëindigde de zoen en liep zonder iets te zeggen naar Emily toe om haar te troosten. Even bleef ik daar staan, alsof ik niet wist wat me overkwam. Het was gewoon, dat we twee maanden niet meer gezoend hadden. Ik dacht dat hij me haatte en me gewoon niet meer wilde. Ik knipperde nog met mijn ogen en voelde me meteen een stuk minder ellendig. Ik had me zo rot gevoeld, toen ik hoorde dat Blaine vertrokken was uit Lima. Ik was bang dat ik hem nooit meer terug zou zijn. Mijn ergste nachtmerrie was uitgekomen, want sinds de dood van mijn moeder had ik verlatingsangst. Niemand wist dat, omdat ik het te laf was om toe te geven. Toen Blaine Lima verlaten had, had ik mezelf er van overtuigd dat hij me ook verlaten had voor altijd. Na een tijdje voor me uit gestaard te hebben liep ik met kleine pasjes terug naar Blaine. Hij probeerde Emily te troosten. 'Ze wordt altijd stil als je voor haar zingt.' zei ik, terwijl ik naar Blaine keek en mijn handen een beetje nerveus in elkaar vouwde. 'Ze is nu al dol op muziek, en ik zing vaak voor haar. Ze wordt er rustig van.' vertelde ik aan hem. En met die woorden liep ik naar de piano toe. Er was een liedje dat ik continu luisterde toen Blaine weg was. De woorden pasten precies bij de situatie en omschreven precies hoe ik me voelde. Ik begon te spelen en keek naar Blaine, toen ik begon te zingen:
'Ooh, oh, ooh, oh
I didn't mean it
When I said I didn't love you, so
I should have held on tight
I never shoulda let you go
I didn't know nothing
I was stupid, I was foolish
I was lying to myself
I could not fathom that I would ever
Be without your love
Never imagined I'd be
Sitting here beside myself
‘Cause I didn't know you
‘Cause I didn't know me
But I thought I knew everything
I never felt
The feeling that I'm feeling
Now that I don't hear your voice
Or have your touch and kiss your lips
‘Cause I don't have a choice
Oh, what I wouldn't give
To have you lying by my side
Right here, ‘cause baby
When you left I lost a part of me
It's still so hard to believe
Come back baby, please
‘Cause we belong together
Who else am I gon' lean on
When times get rough?
Who's gonna talk to me on the phone
Till the sun comes up?
Who's gonna take your place?
There ain't nobody better
Oh, baby baby, we belong together
I can't sleep at night
When you are on my mind
Bobby Womack's on the radio
Saying to me
"If you think you're lonely now"
Wait a minute
This is too deep
(Too deep)
I gotta change the station
So I turn the dial
Trying to catch a break
And then I hear Babyface
"I only think of you"
And it's breaking my heart
I'm trying to keep it together
But I'm falling apart
I'm feeling all out of my element
I'm throwing things, crying
Trying to figure out
Where the hell I went wrong
The pain reflected in this song
It ain't even half of what
I'm feeling inside
I need you, need you back in my life, baby
And it's still so hard to believe
Come back baby, please
Who else am I gon' lean on
When times get rough?
Who's gonna talk to me on the phone
Till the sun comes up?
Oh, baby baby, we belong together, baby
It's still so hard to believe
Come back baby, please
Who am I gonna lean on
When times get rough?
Who's gonna talk to me
Till the sun comes up?
Oh baby, baby
We belong together'
Na de lange uithaal, keek ik niet meer naar Blaine, ergens een beetje bang voor wat ik in zijn ogen zag en keek naar Emily, die mij stil met grote ogen aankeek. Daarna begon ze weer te lachen en begon ze ook stemgeluidjes te maken, alsof ze me na wilde doen en ook wilde zingen.
Jayden Ian Archibald
Ik kreunde weer en bleef tegen zijn onderlichaam aanwrijven, waardoor het gevoel in mijn onderbuik steeds heviger werd. Hij plaatste tedere kusjes op mijn kaak, waardoor ik kreunde en hem nu weer verlangend en gretig zoende. Ik hield echt van hem, Luke was een misverstand. Mijn liefde was eigenlijk voorbestemd voor David.
Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.