Finn Hudson
'Mooi zo, dat is belangrijk voor me, dat jij goed eet.' zei ik naar waarheid, waarna ik een kus op haar haren drukte. 'Ja, ik heb ook lekker gegeten.' zei ik lief glimlachend tegen haar. Toen ze zei dat het een leuke film was, keek ik weer naar de televisie. 'Mhm, ik vind jou toch een heel stuk interessanter.' zei ik lachend. Op dat moment ging de deur open en liep Kurt binnen. 'Hey, we hebben pizza, dus als je wi..-' ik kon mijn zin nog niet afmaken, of hij was alweer weg. 'Oké..' zei ik droogjes en niet-begrijpend. Soms begreep ik meiden (En Kurt.) echt niet. Ik keek vervolgens maar weer naar het televisiescherm.
Kurt Hummel
Blaine keek nu ook naar mij, zijn greep verslapte om die jongen, die vervolgens zijn kans greep en uithaalde naar Blaine. Bezorgd keek ik nu naar de hele situatie en ik voelde me zo machteloos. Ik kon helemaal niets doen. Zijn oom schoot hem te hulp en samen versloegen ze de jongens die het eindelijk opgaven en weggingen. Ik slaakte een zucht van opluchting en keek Blaine bezorgd aan. Hij keek me eerst aan met een puzzelende blik, maar daarna met teleurstelling. Ik had het gevoel, alsof mijn hart aan stukken verscheurd werd, maar dat was allemaal mijn eigen schuld. Ik had hem niet moeten volgen en wat ik deed was fout en dat besefte ik me nu pas. Hij keek weg van me en het liefste wilde ik wegrennen, echt heel hard wegrennen en mijn gezicht nooit meer ergens laten zien. Maar als ik dat deed, schoot het niets op. Ik liep even weg om een zak met ijs te halen, omdat Blaine flinke klappen had gekregen en voor zijn oom haalde ik wat water en ik liep weer terug. De sfeer was natuurlijk vreselijk ongemakkelijk, maar ik deed alsof ik er niets van door had. 'Ik ben Kurt,' stelde ik mezelf een tikje formeel voor aan zijn oom, maar niet helemaal omdat de situatie niet al te perfect was en gaf hem een beker water. Daarna liep ik naar Blaine toe en zuchtte ik. Ik wist maar al te goed wat ik gedaan had, en dat het genoeg was om het verpest te hebben. Bezorgd drukte ik het zak met ijs tegen zijn voorhoofd aan, zodat het niet ging zwellen en gaf hem een zakdoekje om het bloed weg te geven. Beschaamd keek ik me aan, niet wetend wat ik moest zeggen. Toen hij de zak met ijs zelf vastpakte zette ik een paar stappen van hem vandaan. 'Ik kan maar beter gaan.' zei ik, waarna mijn stem wegstierf en ik met snelle passen weg liep. Wat had ik gedaan? De tranen stroomden over mijn wangen terwijl ik naar mijn auto liep. Ik kon mezelf wel voor mijn hoofd slaan, ik wist zeker dat ik het nu allemaal verpest had. Ik ging achter het stuur zitten en reed terug naar huis. Finn en Bella zullen ook wel raar opkijken, omdat ik geen boodschappen bij me had. Ik besloot om gewoon helemaal niets te zeggen over die pijnlijke situatie van net. Als Blaine me niet meer wilde zien, begreep ik dat maar al te goed. Ik stapte uit en liep naar de voordeur en draaide de voordeur open. Ik zag dat Finn en Bella samen op de bank zaten en film aan het kijken waren. Ik liep zonder iets te zeggen naar mijn kamer toe, terwijl mijn gezicht nog steeds helemaal betraand was. Ik liet me op bed ploffen en staarde met een waterige blik naar het plafond. Ik kan het gewoon allemaal niet meer aan, in Spanje hadden we drie weken lang geen drama maar sinds we terug waren kregen we niets anders meer. Echt alles, maar dan ook alles kwam ineen en ik kon het gewoon allemaal niet zonder Blaine. Die twee laatste maanden zonder hem, waren een hel.
Jayden Ian Archibald
Ik moest lachen om wat hij zei, en zoende hem glimlachend terug. 'Ik heb precies hetzelfde, ik kan ook niet van de jouwe afblijven.' bekende ik nu ook lachend, waarna ik hem nogmaals zoende. Hij was echt mijn alles.
Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.