• Ik was op tumblr aan het rond kijken en vond een foto's van one direction waarin ze gefotoshopt waren als emo's.
    Persoonlijk vind ik het erg leuk gedaan.

    Ik weet niet wie wie is (geen fan), dus ik doe het maar zo. 1 en 4 zijn nog al knap zo.
    1 2 3 4 5

    Wat vinden jullie er van?

    Lol, geinig gedaan


    Tijd voor koffie.

    Zo veel beter dan eerst.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Seductress schreef:
    Wow, nog steeds hot (:


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Volgens mij ben ik serieus de enige die hun gewoon nu echt afschuwelijk vind. :W


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Svenka schreef:
    Volgens mij ben ik serieus de enige die hun gewoon nu echt afschuwelijk vind. :W


    Zo vind ik ze niet echt knap, ik schrok vooral van Niall en Zayn.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 17:21 ]


    Physics is awesome

    Liam zou deze look zeker niet misstaan. :9~


    Tell me about it, stud.

    I love it!! (H)


    -

    Zo zijn ze er alleen maar uit als nog grotere faggots...


    Your make-up is terrible

    2 en 4!!!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Soubi schreef:
    I dunno, maar nummertje 3 deed me denken aan Tokio Hotel xd.

    Diegene lijkt nu best op Bill ja. Nu zien ze er beter uit, als ze nu ook nog eens goede muziek gaan maken dan zou ik er nog wel naar luisteren. Maar ach, dat is wens die nooit gaat uitkomen. Het zal crap muziek blijven.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Diegene lijkt nu best op Bill ja. Nu zien ze er beter uit, als ze nu ook nog eens goede muziek gaan maken dan zou ik er nog wel naar luisteren. Maar ach, dat is wens die nooit gaat uitkomen. Het zal crap muziek blijven.

    Tss, niet waar. :3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Lenah schreef:
    (...)
    Tss, niet waar. :3

    Dat mag jij dan vinden. Ik, persoonlijk, vind het helemaal niks. Zouden ze de muziek maken, zoals ze eruit zien in die foto's dan zou ik het al een stuk beter vinden. Lekkere screamo :9~


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Als ze zo waren deed ik misschien de moeite om naar hun muziek te luisteren.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"