• Ik en mijn vriend waar ik nu net twee maanden mee heb liepen in de stad en toen kwamen we mijn ex met zijn vriendin tegen.

    Ik krijg ze erge spijt dat ik het met hem heb uitgemaakt dat mijn vriend het niet moest wagen me aan te raken.

    Eigenlijk heel zeilig want hij kan er ook niets aan doen.

    Wat nu?

    Heb je nu dit account aangemaakt om dit te komen zeggen? =_= my god..

    Erm, gewoon niet aan wagen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Begrijp ik het nu goed en ben je verliefd op je ex en mag je vriend je niet meer aanraken?


    All I have in life, is my imagniation.

    Ik vind het echt zielig voor je vriendje, als ik hem was zou ik het uitmaken.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Het kan ook maar even een tijdelijke terugval zijn, he. Dat je ex gewoon erg leuk is en je je dat beseft, maar misschien is je huidige vriend wel leuker! Ik zou het gewoon nog even aankijken, maar als het hetzelfde blijft, zou ik het gewoon met je vriend uitmaken omdat je hem anders aan het lijntje houdt.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2011 - 21:19 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Over je ex heen proberen te komen ;p En anders uit elkaar gaan met je vriend, want niemand verdient het om iets met iemand te hebben die eigenlijk van een ander houdt. -niet gemeen bedoeld.


    Alis volat propriis.

    Defensive schreef:
    Het kan ook maar even een tijdelijke terugval zijn, he. Dat je ex gewoon erg leuk is en je je dat beseft, maar misschien is je huidige vriend wel leuker! Ik zou het gewoon nog even aankijken, maar als het hetzelfde blijft, zou ik het gewoon met je vriend uitmaken omdat je hem anders aan het lijntje houdt.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dat is best Lame.

    Als je echt weer verliefd bent moet je het nog even aankijken.

    Maar hij is niet voor niets je ex he?

    Is het gewoon leuk of ben je echt verliefd op je ex?
    In beide gevallen zou ik het met je vriendje uitmaken, want dit is voor jullie allebei niet leuk. Verder - zoals defensive zei- zou ik het even aankijken, want je weet niet zeker of je ex nu op jou te wachten zit, toch?

    Videotape schreef:
    Begrijp ik het nu goed en ben je verliefd op je ex en mag je vriend je niet meer aanraken?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Trivium schreef:
    Over je ex heen proberen te komen ;p En anders uit elkaar gaan met je vriend, want niemand verdient het om iets met iemand te hebben die eigenlijk van een ander houdt. -niet gemeen bedoeld.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Salander schreef:
    Ik vind het echt zielig voor je vriendje, als ik hem was zou ik het uitmaken.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Salander schreef:
    Ik vind het echt zielig voor je vriendje, als ik hem was zou ik het uitmaken.


    None but ourselves can free our minds.