• Die blagen van mij op school denken ook dat ik zelfverzekerd ben of zo. Nou, dat ben ik dus totaal niet eh?
    Eerst noemen ze me dik, omdat de mat omviel. Een kerel zei voor de grap: "Haha, Laura hoeveel weeg je? Volgens mij moet je afvallen."
    Later krijg ik te horen van iemand dat ze achter mijn rug om zitten te lullen dat ik een dikke kop heb..


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Jéézus, niks van aantrekken! Ze vinden je dus interessant genoeg om over te praten. Ik snap wat je bedoelt & hoe je je voelt, maar ze willen alleen maar aandacht - op een ongelofelijk trieste manier. Jij weet wel beter!


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Ws was dat eerste gewoon een grapje. Zolang jij zelf maar weet dat het niet zo is (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nee precies, ze lullen over mij ook wat ze maar kunnen, maar hé, dat maakt je blijkbaar interessant :Y)


    ars moriendi

    Lagoon schreef:
    Ws was dat eerste gewoon een grapje. Zolang jij zelf maar weet dat het niet zo is (:

    Hij zegt het al heel erg vaak en vanwege mijn verleden vat ik zulke opmerkingen heel anders op dan andere mensen.
    Ik wil nu niet zielig overkomen, maar ik wilde dit wel even zeggen.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Lagoon schreef:
    Ws was dat eerste gewoon een grapje. Zolang jij zelf maar weet dat het niet zo is (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    AHAHAHAHAHAHAH, Je bent ook dik


    I'm a little bit lost without you <3

    Wat boeit het nu ? Op je foto's lijk je niet dik & heb je al helemaal geen dikke kop. Ik vind je mooi hoor, dus laat die mensen maar zagen. (:


    None but ourselves can free our minds.

    Wieeet schreef:
    AHAHAHAHAHAHAH, Je bent ook dik

    Dank u vriendelijk.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Imperfect schreef:
    Wat boeit het nu ? Op je foto's lijk je niet dik & heb je al helemaal geen dikke kop. Ik vind je mooi hoor, dus laat die mensen maar zagen. (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Imperfect schreef:
    Wat boeit het nu ? Op je foto's lijk je niet dik & heb je al helemaal geen dikke kop. Ik vind je mooi hoor, dus laat die mensen maar zagen. (:

    Dankje :x

    Nu ben ik verlegen ><


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Letoile schreef:
    Jéézus, niks van aantrekken! Ze vinden je dus interessant genoeg om over te praten. Ik snap wat je bedoelt & hoe je je voelt, maar ze willen alleen maar aandacht - op een ongelofelijk trieste manier. Jij weet wel beter!


    Helemaal mee eens


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Letoile schreef:
    Jéézus, niks van aantrekken! Ze vinden je dus interessant genoeg om over te praten. Ik snap wat je bedoelt & hoe je je voelt, maar ze willen alleen maar aandacht - op een ongelofelijk trieste manier. Jij weet wel beter!