• Sunnydale ligt vlak boven de hellepoort.
    Sinistere wezens worden aangetrokken door die poort
    en komen naar deze stad.
    Vroeger was er maar 1 Slayer
    degene die de wereld moet beschermen tegen vampieren en demonische wezens –
    maar elke keer dat de Slayer gedood word komt er een nieuwe.
    De laatste Slayer, Buffy, heeft al veel bijna dood ervaringen op haar
    lijstje staan. Waardoor, nu ze weg is uit Sunnydale, er nu een heel groepje Slayers zijn. Jongens & meisjes die getraint worden om staken door vampieren te slaan of demonische wezens te vernietigen.
    Ze worden getraind door een paar wachters.
    De Slayers hebben een hoofdkwartier onder de stadsbibliotheek,
    bij de archieven van de wachters.
    (wachters worden speciaal opgeleid in een academie in Londen)
    Tussen de vampieren & Slayers in staan er 2 groepen:
    De mensen & de heksen.
    De heksen moeten een kans kiezen en
    de mensen blijven onwetend.


    Slayers:

    - Melany Kate Morgan "Mel" - LostMagic
    - Fabia Dolera - Ebola
    - Annalia Raven Josef - Penumbra

    Vampieren / Demonen:
    - Willow Highfields "Will" |Vampier| - LostMagic
    - Alixe Jazzlyn Black "Al" |Vampier| - xVanilla
    - Angelina Katharina Elizabeth Jones |Vampier| - LilMonsterRr
    - Damon Salvatore |Vampier|- WillNotLearn
    - Alexander Salvatore "Alex" |Vampier| - WillNotLearn
    - Jackson Frayn Harries "Jack" |Vampier| - Penumbra

    Wachters: (max 3)
    - Dante Chase West "Tarzan" - Cocon| Isuzu
    - Wyn Harvey Quarin "Wynnie" - Gallymogger
    - Charlie L'arel - Dashed

    Heksen:
    - Moran Sharon Rayphield "Mora" - xVanilla
    - Brianna Taylor Josephs - RememberYoux
    - Marie-Sophie Ariade McLaughlin- Gallymogger
    - Dylan O'dair - Dashed
    - Kyle Stark - Penumbra

    Mensen:
    - Javier Glenn Morgan - LostMagic
    - Daniël Scagotti- WillNotLearn
    - Noralie Key - Jaimyhoi
    - Tyra Clarks - Dashed
    - Jane Madeline "Maddy" - Bagoly

    Naam:
    Leeftijd:
    (Vampier/demons echte leeftijd: )
    Soort:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Geschiedenis: Niet noodzakelijk
    Extra:

    Regels:
    - Niet schelden OOC
    - OCC = [] ()
    - Ik alleen maak de topics tenzij je toestemming hebt
    - Niet andermands reacties bepalen


    Rollenstory
    Rollentopic
    Offtopic

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 16:00 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Charlie L'arel
    'Je bent nog zwak en je mag het niet riskeren om ziek te worden.' Mopperend sloeg ik mijn armen over elkaar heen en keek hem aan. 'Maar ik wil niet nutteloos en kwetsbaar zijn.' Dramatische liet ik mijn hoofd op mijn handen rusten, ik wist dat ik het weer deed. Koppig zijn.


    On wednesdays we wear black

    [YAAAAY! Waar is ze?]


    help

    [Zal haar de verkeerde kamer laten binnengaan xd]

    Willow Highfields
    Ik slenter verveeld door de gangen en duw een willekeurige deur open. Ik zie een meisje naar een film kijken met een doos ben&Jerry's. Verkeerde kamer. 'Sorry.' zeg ik en glimlach even. 'Naar wat kijk je?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (waar heb je Dylan trouwens gelaten? xd)


    On wednesdays we wear black

    Dashed schreef:
    Charlie L'arel
    'Je bent nog zwak en je mag het niet riskeren om ziek te worden.' Mopperend sloeg ik mijn armen over elkaar heen en keek hem aan. 'Maar ik wil niet nutteloos en kwetsbaar zijn.' Dramatische liet ik mijn hoofd op mijn handen rusten, ik wist dat ik het weer deed. Koppig zijn.


    Wyn Harvey Quarin || Wachter
    "Maar ik wil niet nutteloos en kwetsbaar zijn," zegt Charlie terwijl ze dramatisch haar hoofd op haar handen laat rusten.
    "Kijk," zegt Wyn, terwijl hij zachtjes haar schouders masseert. "Je bent alleen maar nutteloos als je in deze toestand zou trainen. Daar heb je niets aan. En je bent verre van kwetsbaar. Anders was je nu dood geweest." Hij plant een kusje in haar nek en kijkt haar aan.

    Marie-Sophie Ariade McLaughlin || Heks
    Plotseling komt er een meisje binnen en Marie schrikt zich dood. "Sorry," zegt ze en ze glimlacht even. "Naar wat kijk je?"
    Marie kijkt even afwezig terug naar het computerscherm van haar MacBook en geeft laat pas antwoord. "Inception," zegt ze dan uiteindelijk.


    help

    Willow Highfields
    'Mag ik meekijken?' vraag ik. Ik hou van actiefilms.
    Ik kijk haar vragend aan en hoop dat ze ja zegt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Marie-Sophie Ariade McLaughlin || Heks
    "Als je eerst je naam zegt, dan tuurlijk," zegt Marie, verbaasd glimlachend om de toch wel wat vrijpostige vraag. Ze zet zich tegen de muur, zodat ze horizontaal over de breedte van haar bed zit en zet haar computer op het nachtkastje, dat ze dan tot voor het bed schuift. "Die van mij is trouwens Marie," zegt ze dan.


    help

    Charlie L'aler
    Door zijn woorden word ik weer wat vrolijker, ik wist dat ik soms doordraaide met trainen maar ik wou gewoon niet dat een van onze Slayers wat overkwam. Ik zuchtte waarna ik met mijn ogen rol. 'Je weet ook alles altijd zo te zeggen dat de ander er beter van word, he?' Ik grinnik waarna ik mijn hoofd omdraai en zachtjes mijn lippen op die van hem neerleg.


    On wednesdays we wear black

    Willow Highfields
    'Willow maar Will is beter.' zeg ik en loop aarzelend tot aan het bed van het meisje. Ik snuif even subtiel haar geur op. Niet geheel menselijk. Heks waarschijnlijk.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Wyn Harvey Quarin || Wachter
    "Je weet ook alles altijd zo te zeggen dat de ander er beter van wordt, hé?" Ze grinnikt even en draait haar hoofd om hem een kus te geven. Wyn trekt eventjes terug. "Dat weet ik toch," zegt hij met een overdreven lieve glimlach, waarna hij haar lang terug kust. "Moet je niets hebben om te eten of te drinken?" vraagt hij daarna dan.

    Marie-Sophie Ariade McLaughlin || Heks
    "Willow, maar Will is beter," zegt ze en ze loopt aarzelend tot aan Marie's bed.
    "Zet je," zegt die vriendelijk. "Wil je ook wat ijs? We hebben van alles. Wel... Het is mijn ijs. Damon lijkt nauwelijks iets te kopen van eten."


    help

    Willow Highfields
    Damon? Zit die hier ook? Grappig. Ik grinnik zachtjes en pak wat van het ijs. 'Lekker.' zeg ik glimlachend en ga naast haar zitten. 'Wat voor smaak is het eigenlijk?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Marie-Sophie Ariade McLaughlin || Heks
    "Wat voor smaak is het eigenlijk?" vraagt Will. Marie kijkt haar even vreemd aan en zegt dan een beetje achterdochtig: "Het staat op de doos..." Ze zet het van zich af, ze wordt veel te snel achterdochtig, en zet de film weer aan. "Hij is nog niet zo lang bezig," voegt ze toe.


    help

    Charlie L'aler
    'Moet je niets hebben om te eten of te drinken?'.
    Glimlachend kijk ik hem aan. 'Lekker, maar ik wil het zelf halen.' Met een pruillipje kijk ik hem aan. 'Bovendien, ik wil er even uit.' Zuchtend kijk ik naar het bed. Ik hield dus echt wel van slapen maar ik was niet een persoon die midden in de dag, terwijl de zon fel schijnt in bed gaat liggen.


    On wednesdays we wear black

    Willow Highfield
    Ik ga beter zitten en kijk mee. Ik leun wat op mijn armen en probeer me te concentreren op de film wat me goed lukt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Wyn Harvey Quarin || Wachter
    "Lekker, maar ik wil het zelf halen," zegt Charlie met een pruillipje. "Bovendien, ik wil er even uit." Ze zucht even.
    "Nope, dat gaat niet door," zegt Wyn met een quasi-gemene glimlach. "Dus zeg wat je wilt of je krijgt helemaal niks." Wyn kruipt uit het bed en kijkt haar van aan de deur afwachtend aan.


    help