• Sunnydale ligt vlak boven de hellepoort.
    Sinistere wezens worden aangetrokken door die poort
    en komen naar deze stad.
    Vroeger was er maar 1 Slayer
    degene die de wereld moet beschermen tegen vampieren en demonische wezens –
    maar elke keer dat de Slayer gedood word komt er een nieuwe.
    De laatste Slayer, Buffy, heeft al veel bijna dood ervaringen op haar
    lijstje staan. Waardoor, nu ze weg is uit Sunnydale, er nu een heel groepje Slayers zijn. Jongens & meisjes die getraint worden om staken door vampieren te slaan of demonische wezens te vernietigen.
    Ze worden getraind door een paar wachters.
    De Slayers hebben een hoofdkwartier onder de stadsbibliotheek,
    bij de archieven van de wachters.
    (wachters worden speciaal opgeleid in een academie in Londen)
    Tussen de vampieren & Slayers in staan er 2 groepen:
    De mensen & de heksen.
    De heksen moeten een kans kiezen en
    de mensen blijven onwetend.


    Slayers:

    - Melany Kate Morgan "Mel" - LostMagic
    - Fabia Dolera - Ebola
    - Annalia Raven Josef - Penumbra

    Vampieren / Demonen:
    - Willow Highfields "Will" |Vampier| - LostMagic
    - Alixe Jazzlyn Black "Al" |Vampier| - xVanilla
    - Angelina Katharina Elizabeth Jones |Vampier| - LilMonsterRr
    - Damon Salvatore |Vampier|- WillNotLearn
    - Alexander Salvatore "Alex" |Vampier| - WillNotLearn
    - Jackson Frayn Harries "Jack" |Vampier| - Penumbra

    Wachters: (max 3)
    - Dante Chase West "Tarzan" - Cocon| Isuzu
    - Wyn Harvey Quarin "Wynnie" - Gallymogger
    - Charlie L'arel - Dashed

    Heksen:
    - Moran Sharon Rayphield "Mora" - xVanilla
    - Brianna Taylor Josephs - RememberYoux
    - Marie-Sophie Ariade McLaughlin- Gallymogger
    - Dylan O'dair - Dashed
    - Kyle Stark - Penumbra

    Mensen:
    - Javier Glenn Morgan - LostMagic
    - Daniël Scagotti- WillNotLearn
    - Noralie Key - Jaimyhoi
    - Tyra Clarks - Dashed
    - Jane Madeline "Maddy" - Bagoly

    Naam:
    Leeftijd:
    (Vampier/demons echte leeftijd: )
    Soort:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Geschiedenis: Niet noodzakelijk
    Extra:

    Regels:
    - Niet schelden OOC
    - OCC = [] ()
    - Ik alleen maak de topics tenzij je toestemming hebt
    - Niet andermands reacties bepalen


    Rollenstory
    Rollentopic
    Offtopic

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 16:00 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    |Moet gaan, misschien vanavond terug. (: X|


    kindness is never a burden.

    Damon Salvatore
    'Ik vind jarloerse mensen meestal erg vermakelijk' Zeg ik grijnzend waarna ik de richting kijk waar zij heen kijkt


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ellie, jouw personage's hebben altijd iets standaards :Y) ze zijn een tweeling. Eten appels. En zijn verschrikkelijk knap :Y) en Oja, ze komen uit Italië :')]

    Noralie Key
    Hij begint met lachen en ik kijk zuchtend weg van hem. Great, nu lacht hij me ook zowat uit. Hij zegt dat hij me niet gaat opeten omdat ik geen nummer wil zingen. Ik grinnik, 'En wel omdat ik heeeeerlijk bloed heb?' grap ik grinnikend. Kom op, bloed. Jakkes. Dat is gewoon iets engs. En kom op, Jack zal me niet bijten. Zoiets doe je niet. Hij vraagt wat mijn hobbie's dan zijn. 'Tekenen,' antwoord ik als eerst, 'Een grijze spat zijn, en uitgaan.' ik haal simpel mijn schouders op. Dan knipper ik een paar keer met mijn ogen, mijn lenzen doen een beetje pijn, ik moet onthouden dat ik weer nieuwe nodig heb. Ik kan in het weekend wel even langs de winkel gaan. 'En wat zijn jouw hobbie's behalve meisjes zoals ik in verlegenheid brengen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Neee! Dit was puur toeval, ik het het karakter en geschiedenis van Damon aangepast op de Damon uit TVD.. Daar komt hij ook uit italie.. }


    Don't be like the rest of them, darling

    {ben even eten :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Jane Madeline Hawley
    Dante grijpt zijn kans zodra ik afgeleid ben en grist het broodje uit mijn handen. Hij neemt een grote hap en begint gelijk ongelooflijk irritant te smakken. Ik knijp mijn ogen stijf dicht tegen het geluid en voel de rillingen over mijn rug lopen.
    'Ah, lekker, niets gaat boven een lekker broodje waar Jane van heeft gegeten,' zegt hij en ik grijns.
    'Dat doe je toch geheel zelf hoor, meneer, je had hem me ook gewoon weg kunnen laten gooien.' Ik sla zachtjes tegen zijn bolle wang en hou dan mijn hand voor zijn mond, zonder zijn lippen echt aan te raken.
    'Wil je trouwens alsjeblieft je mond leegeten voor je begint te praten?' Ik grom zacht. 'Je bent echt zo'n klein kind af en toe,' lachend schud ik mijn hoofd. Het lijkt soms net alsof ik meer zijn moeder ben dan zijn beste vriendin.
    Op mijn 'pescotariër'-verhaal reageert hij enkel lachend en hoofdschuddend, pas als hij zijn, eigenlijk mijn, broodje op heeft gegeten begint hij te praten. 'Nee bedankt, geef jij mij maar het goede voorbeeld om de echte Jane te worden, ik houd het op de vernieuwde Tarzan.'
    Ik schud afkeurend mijn hoofd. 'Jij staat ook nooit voor dat soort dingen open, jullie mannen zijn gewoon pure vleeseters. Dino's!'
    Nog voor ik verder kan praten, komt er een meisje op ons afgelopen. Eigenlijk meer een jonge vrouw. Ik ken haar totaal niet, maar zij schijnt Dante wel te kennen.
    'Hey Dante,' begroet ze hem dan ook. 'Uh, ik zocht je net, om te vertellen dat ik weer terug ben, maar dat had je waarschijnlijk zelf ook wel door.' Tuurlijk, praat vooral door alsof ik er niet naast sta.
    'Ik denk dat de rest maar een andere keer komt?' Ze kijkt naar mij en ik voel me een beetje ongemakkelijk, alsof ze me liever weg wil hebben.
    'Heb ik iets gemist of zo?' vraag ik verbaasd en kijk van het meisje naar Dante. Ik kan me niet herinneren dat Dante me iets vertelde over een meisje dat hij wel zag zitten. Dat heb ik nog nooit meegemaakt, geloof ik.


    everything, in time

    Penumbra schreef:
    |Ik vind het anders zo erg voor Kyle -e.a.- dat ze zou sterven. (X Maar jou keuze natuurlijk.|
    Kyle Stark | Sorcerer
    Kyle luisterde glimlachend naar Tyra en grinnikte toen. "Ah, je leven is nog maar begonnen. Er kunnen nog zoveel spannende dingen gebeuren. Hier of elders." Een biebje liet Kyle weten dat hij een sms'je had. Hij haalde zijn gsm uit en opende het bericht van Natasha. Ze vroeg of alles oké was en onwillekeurig moest Kyle luidop lachen. Hij antwoordde dat alles oké was en concentreerde zich toen weer op Tyra. "Dus wat is jou levensdoel?"


    Tyra Clarks
    Als ik het bliepje van een sms hoor ga ik op een bankje zitten en neem zwijgend de omgeving in me op. Van wat ik nu van deze school had gezien was het zoveel beter als de school waarop ik een jaar geleden nog op had gezeten, met alleen maar van die irritante kinderen die het leuk vonden om elkaar onderhuid te halen. Alsjeblieft zeg, dan heb je ook geen leven als je het van een andere gaat verzieken. 'Dus wat is jou levensdoel?' Een beetje verward kijk ik weer naar hem op. 'Mijn levensdoel? Nou op dit moment is het voornamelijk het goede leven leiden en later zie ik wel.' Glimlachend kijk ik naar mijn nagels. 'Young, wild and free.'


    On wednesdays we wear black

    WillNotLearn schreef:
    Damon Salvatore
    'Ik vind jarloerse mensen meestal erg vermakelijk' Zeg ik grijnzend waarna ik de richting kijk waar zij heen kijkt


    Melany Morgan
    Ik grinnik. 'Ik ben jaloers op je leven. Behalve dat kleine broertje of zo ben je wel vrij om te gaan en te staan. '
    Ik kijk nog staads naar de oudere mensen en glimlach vertedert.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik moet gaan, ik heb de verjaardag van mijn broers ^^ ze zijn vandaag jarig. En ik ben er bijna en ben niet van plan online te komen. Tenminste, niet als ik daar ben. Kom vanavond nog wel terug. Ciao!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Charlie L'arel
    Ik kruip dichter tegen hem aan en snuif zijn vertrouwde geur op. 'Het gaat beter.'
    Onzeker glimlach ik en kijk dan weg. 'Maar ik moet vanavond weer trainen.' Ik mocht niet laten zien dat ik zwak was, wat er vandaag was gebeurd mocht gewoon niet opnieuw gebeuren. Ik moest boven mijn pijn staan en de enige manier was om gewoon weer verder te gaan waar ik gebleven was.


    (Beetje aangepast;)


    On wednesdays we wear black

    I AM BAAAAAAACK! Samenvatting+laatste post tegen Wyn/Marie? ^^


    help

    (yaay marthe is back :3 en niet veel gebeurd xd)


    On wednesdays we wear black

    [Oh. Da's handig. Dankje, Anne. ^^]

    Wyn Harvey Quarin || Wachter
    Charlie kruipt dichter tegen Wyn aan en zo zitten ze gezellig samengepakt in het bed.
    "Het gaat beter," zegt Charlie. Ze glimlacht een beetje onzeker en kijkt dan weg. "Maar ik moet vanavond weer trainen."
    "Nee dat moet je niet," zegt Wyn bloedserieus. Hij kijkt haar even bezorgd aan en trekt het deken over haar heen. "Je blijft mooi in je bed liggen tot je weer op en top beter bent," zegt hij, met een opgetrokken wenkbrauw. "Je bent nog zwak en je mag het niet riskeren om ziek te worden."


    help

    [Wil er iemand met Marie praten? Ze is Ben&Jerry's ijs aan het eten en naar de Titanic aan het kijken lekker ondergeduffeld in haar bed met een doos zakdoeken.

    Oké, dat is niet waar. Maar ze is heel erg lonely de Legende van Korra aan het kijken.

    Da's ook niet waar. Kandidaten?]


    help

    [Willow wil wel anders?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'