• Sunnydale ligt vlak boven de hellepoort.
    Sinistere wezens worden aangetrokken door die poort
    en komen naar deze stad.
    Vroeger was er maar 1 Slayer
    degene die de wereld moet beschermen tegen vampieren en demonische wezens –
    maar elke keer dat de Slayer gedood word komt er een nieuwe.
    De laatste Slayer, Buffy, heeft al veel bijna dood ervaringen op haar
    lijstje staan. Waardoor, nu ze weg is uit Sunnydale, er nu een heel groepje Slayers zijn. Jongens & meisjes die getraint worden om staken door vampieren te slaan of demonische wezens te vernietigen.
    Ze worden getraind door een paar wachters.
    De Slayers hebben een hoofdkwartier onder de stadsbibliotheek,
    bij de archieven van de wachters.
    (wachters worden speciaal opgeleid in een academie in Londen)
    Tussen de vampieren & Slayers in staan er 2 groepen:
    De mensen & de heksen.
    De heksen moeten een kans kiezen en
    de mensen blijven onwetend.


    Slayers:

    - Melany Kate Morgan "Mel" - LostMagic
    - Fabia Dolera - Ebola
    - Annalia Raven Josef - Penumbra

    Vampieren / Demonen:
    - Willow Highfields "Will" |Vampier| - LostMagic
    - Alixe Jazzlyn Black "Al" |Vampier| - xVanilla
    - Angelina Katharina Elizabeth Jones |Vampier| - LilMonsterRr
    - Damon Salvatore |Vampier|- WillNotLearn
    - Alexander Salvatore "Alex" |Vampier| - WillNotLearn
    - Jackson Frayn Harries "Jack" |Vampier| - Penumbra

    Wachters: (max 3)
    - Dante Chase West "Tarzan" - Cocon| Isuzu
    - Wyn Harvey Quarin "Wynnie" - Gallymogger
    - Charlie L'arel - Dashed

    Heksen:
    - Moran Sharon Rayphield "Mora" - xVanilla
    - Brianna Taylor Josephs - RememberYoux
    - Marie-Sophie Ariade McLaughlin- Gallymogger
    - Dylan O'dair - Dashed
    - Kyle Stark - Penumbra

    Mensen:
    - Javier Glenn Morgan - LostMagic
    - Daniël Scagotti- WillNotLearn
    - Noralie Key - Jaimyhoi
    - Tyra Clarks - Dashed
    - Jane Madeline "Maddy" - Bagoly

    Naam:
    Leeftijd:
    (Vampier/demons echte leeftijd: )
    Soort:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Geschiedenis: Niet noodzakelijk
    Extra:

    Regels:
    - Niet schelden OOC
    - OCC = [] ()
    - Ik alleen maak de topics tenzij je toestemming hebt
    - Niet andermands reacties bepalen


    Rollenstory
    Rollentopic
    Offtopic

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 16:00 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Damon Salvatore
    'Welk accent?' Vraag ik haar met een lichte grijns als ze zich verplaats op de bank. 'Noem er eens een' Voeg ik er vervolgens aan toe.


    Don't be like the rest of them, darling

    Melany Morgan
    'Frans.' zeg ik glimlachend en kijk hem afwachtend aan.
    Ik glimlach voortdurend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Dante Chase West.
    Ze grinnikt en knikt. “Jaja, natuurlijk, als ik er niet was geweest had je natuurlijk heel braaf alle lessen gevolgd. Geloof je dat zelf?” Vrijwel gelijk wanneer ik haar laatste woorden hoor, knik ik enthousiast en heb de neiging alweer door haar haren te woelen, echter deed ik maar niet, want anders zou ze weer zo geïrriteerd reageren. Wat hebben meiden met hun haar? Dat heb ik nooit gesnapt.
    Haar mond valt open van verbazing als ik het broodje en flesje sap uit mijn tas haal, wat ik altijd een dag van te voren klaarmaak, aangezien ik wel weet hoe ik in de ochtend ben. De flesjes sap koop ik gewoon voor Jane en mij. Nog steeds gedraag ik me als een bezorgde oudere broer voor haar, als ik in de buurt van haar ben – wat ik vrijwel altijd ben – dan zal ik voor haar zorgen. Vaak tot irritatie van haar, maar goed, dat maakt mij niet uit, dit is enkel het geval als ik het doordrijf. Gelukkig neemt Jane het nu wel gewoon aan.
    “Je bent mijn held, daarom houd ik van je,” grijnst ze, gaat op haar tenen staan, waardoor ik al iets buk, en plaats vervolgens een kus op mijn wang. “Oeh, Jane toch…” Grinnik ik en kijk tevreden toe hoe ze het flesje sap leegdrinkt en het broodje voor de helft opeet. Ik ben allang blij dat ze íets binnenkrijgt. “Ga jij dit nog opeten, of ga ik het weggooien?” Ze houdt het dreigend boven de prullenbak en ik open mijn mond al in protest. “U heeft nog vijf seconden om te beslissen. Vijf…vier…drie…” Wanneer ze plotseling naar iemand wegkijkt, grijp ik mijn kans en pak het broodje af, waar ik een grote hap van neem en expres begin te smakken. “Ah, lekker, niets gaat boven een lekker broodje waar Jane van heeft gegeten,” plaag ik grijnzend, met bolle wangen.
    “Ik denk dat ik pescotariër word. Geen vlees eten, maar wel vis. Anders is het heel zielig voor de dieren. Dat zou jij ook eens moeten proberen, Tarzan leeft met dieren, hij eet ze niet,” probeert ze mij met een zoete glimlach te overtuigen, maar ik schud enkel lachend mijn hoofd, terwijl ik het broodje nog opeet. “Nee bedankt, geef jij mij maar het goede voorbeeld om de echte Jane te worden, ik houd het op de vernieuwde Tarzan,” Grinnik ik en eet het laatste stukje brood op.


    LostMagic schreef:
    Melany Morgan
    'Frans.' zeg ik glimlachend en kijk hem afwachtend aan.
    Ik glimlach voortdurend.


    Damon Salvatore
    Het duurt even om het Frans weer op te pakken en spreek vervolgens een zin in het Frans, 'Het is niet echt bepaalt mijn favorite taal of land' Geef ik toe, landen en talen waar ik mijn voorkeur bij had onhielt ik sneller.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fabia Dolera

    Wyn heeft dan wel gezegd dat alleen hij en Charlie er zijn, toch wil ik op zoek naar Dante. Hij moet toch wel ergens rondhangen? En daarbij heb ik gezegd dat ik zou laten weten wanneer ik terug zou zijn van mijn korte vakantie naar Zuid-Amerika, nu dus. Zuchtend, omdat iedereen in hun haast weg is gegaan, loop ik toch op mijn gemak weg. Ik vraag me af waar ik hem moet zoeken, misschien heeft Wyn gewoon niet goed genoeg gekeken en is hij er wel. Eigenlijk heb ik weinig zin om op zoek te gaan voor niets.
    Toch heb ik een geluk bij een ongeluk. Als ik door loop, zie ik Dante al, etend. Natuurlijk, waarom ook niet? Ik wil net op hem aflopen als ik het meisje erbij zie en ik grimas. Geweldig, nu kan ik niet zomaar wat roepen. Ik loop nu wat ingetogen op beide af, een bescheiden glimlachje op mijn eeuwig bleke lippen. Ik steek kort mijn hand op naar beide.
    "Hey Dante." begroet ik hem, nog altijd ingetogen en een beetje wantrouwig naar het meisje toe. "Uh, ik zocht je net, om te vertellen dat ik weer terug ben. Maar dat had je waarschijnlijk zelf ook wel door." Ik glimlach eventjes kort wat breder. "Ik denk dat de rest maar een andere keer komt?" vraag ik met een duidelijke blik op het meisje naast hem.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Melany Morgan
    Ik grinnik. Nochtans Frankrijk is een mooi land met veel geschiedenis, net als engeland. 'Zeg dan eens iets in je lievelingstaal' zeg ik glimlachend en begin te gokken in mijn gedachten wat het kan zijn. Spanje? Spaans is wel een mooie taal maar moeilijk ook. Duits? Neh vind ik iets te ruw. Ik denk verder na waardoor in niet merk dat ik iets te veel naar rechts leun en -baf- op de grond val. 'Auwtch.' mompel ik droog en sta weer op. 'Niet lachen.' zeg ik iets zielig.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Penumbra schreef:
    Jackson Frayn Harries "Jack" | Vampier
    Jack keek Noralie quasi beledigd aan. "Jij weet niet wat echt zangtalent is." zei hij en stak zijn neus in de lucht met een 'puh'-je. Hij zette de muziek wat stiller. "Zing jij dan maar, als je het beter kunt," daagde Jack Noralie uit en grijnsde zachtjes.

    |Jammer Marthje.|


    Noralie Key
    Hij kijkt me beledigd aan, maar hij zal niet echt beledigd zijn toch? Dan daagt hij me uit om te zingen. Ik zie de grijns op zijn gezicht en gelijk schud ik mijn hoofd met een lichte blos. 'N-nee,' zeg ik dan. 'Ik ga dus echt niet zingen.' ik kijk hem aan. Zo ben ik niet, dan kom ik uit mijn comfort zone. En dat wil ik niet. Zingen is niet veilig, tekenen, zoals ik graag doe, is wel veilig. Je tekening kan je gewoon opnieuw tekenen, hier en daar wat gummen. En dan er echt wat van maken. Bij zingen doe je het gewoon fout of goed. Je kan het misschien wel leren, zingen, maar eenmaal gehoord is niet meer niet te horen. 'Ik ga niet zingen.' ik kijk hem nog steeds aan. Nee, nooit niet. Ik blijf gewoon veilig saai.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damon Salvatore
    Ik moest toch lachen toen ze viel, een lach die ik snel en met moeite in slikte toen ze zei dat ik niet moest lachen, ik voeg er dan maar in het Italiaans een sorry aantoe. Dan had ik direct 2 vragen beantwoord.


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyra Clarks
    Geïnteresseerd luisterde ik naar zijn verhaal, oke hij was dus de wereld rondgereisd. Dit was dus zeker wel een rede om best wel jaloers op hem te zijn. 'En jij? Wat is jouw levensverhaal?' Natuurlijk kon ik weten dat hij die vraag ging stellen. Maar ik moest hem teleurstellen, mijn leven was redelijk saai. 'Het enige spannende wat er ooit in mijn leven is gebeurd is dat ik naar Sunnydale ben verhuisd.' Grinnikend keek ik hem aan om daarna mijn schouders op te halen.

    (Oke ik had jou reactie helemaal niet gezien ;x
    Maar ik wou haar dus dood laten gaan omdat ik anders bang was dat ik één van mijn personage's zou verwaarlozen ...... Maar ik denk er nog even over na^^)


    On wednesdays we wear black

    (even eten'x)


    On wednesdays we wear black

    Melany Morgan
    'Italiaans?' zeg ik meer als bevestiging. Ik glimlach en kijk hem jaloers aan. 'Niet eerlijk. Italie is vast supermooi.' zucht ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jackson Frayn Harries "Jack" | Vampier
    Jack begon te lachen,"Relax, ik ga je niet opeten omdat je niet wil zingen hoor." zei hij en ondertussen was er al een ander nummer aan het spelen. "Wat zijn dan wel je hobby's. Naast onschuldige jongentjes ,zoals ik, vervelen." Jack grijnsde,"Grapje joh."


    kindness is never a burden.

    Damon Salvatore
    'Ik vind van wel, al ben ik er al te lang niet meer geweest' Zeg ik schouderophalend, 'Ik ben er geboren' Voeg ik er aan toe.


    Don't be like the rest of them, darling

    |Ik vind het anders zo erg voor Kyle -e.a.- dat ze zou sterven. (X Maar jou keuze natuurlijk.|
    Kyle Stark | Sorcerer
    Kyle luisterde glimlachend naar Tyra en grinnikte toen. "Ah, je leven is nog maar begonnen. Er kunnen nog zoveel spannende dingen gebeuren. Hier of elders." Een biebje liet Kyle weten dat hij een sms'je had. Hij haalde zijn gsm uit en opende het bericht van Natasha. Ze vroeg of alles oké was en onwillekeurig moest Kyle luidop lachen. Hij antwoordde dat alles oké was en concentreerde zich toen weer op Tyra. "Dus wat is jou levensdoel?"


    kindness is never a burden.

    Melany Morgan
    'Ik ben jaloers op dit moment.' zeg ik met een flauwe glimlach. Ik kijk wat om ons heen en kijk naar wat kleine kinderen en stelletjes. Ik glimlach als ik wat oudere mensen zie praten.

    [moet ff weg]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'