• De jongens van One direction wonen voor 4 weken in een groot huis in de Zwitserse bergen. Maar dat doen ze niet alleen er komen tien andere meisjes bij hun in huis wonen, ze moesten meedoen aan een wedstrijd. Ze komen er kerst en Nieuwjaar vieren en komen er gewoon 4 weken wonen. Er onstaan liefdes, ruzies en vriendschappen.


    Jongens
    Zayn Malik: CrazyOf1D
    Harry Styles: GANGNAMSTYLE
    Niall Horan: MyDreamStory
    Louis Tomlinson: MirrorMalik
    Liam Payne: quin98


    Meisjes
    Violet rose Vroom - Glims
    Dawnelle Elizabeth Harper - Panday
    Jaymina Dé La Garté - curlies
    Camile Abigail Turner - Rider
    Rosalie Lauren Lima - Naomia
    Lively Rose Brennan - xVanillaa
    Jessy Anna Evans - agentP
    Samanta Alexandra Jozephs - Nyan
    Brianna Scarlett Greenlake - Rememberyoux

    -Deze RPG is gemaakt voor mensen die wel wat langere stukken willen schrijven en ook wat rustiger aan doen, dus dat het niet zo snel gaat!
    - Iedereen komt uit engeland of Ierland
    -Het verhaal start op de dag dat iedereen aan komt.

    Regels:
    *Minimaal 10 regels.
    *Igg één keer in de drie dagen posten (als dat niet lukt even PBen)
    *Geen 16+
    *Eén rol per persoon, omdat er al niet zo heel veel rollen zijn.
    *We schrijven in de verleden tijd.
    Als je je niet aan de regels houdt krijg je een waarschuwing, na meerdere waarschuwingen word je er uit gekickt(:

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 17:30 ]


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    [Iedereen is ziek lol..*behalve ik*]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [BOEMSHAKALAKABOEMBOEMSHAKALAKABOEM]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (Ik heb tussenuur ^^ En beterschap allemaal ;) )


    Happy Birthday my Potter!

    [Beterschap allemaal en waar moet ik nog op reageren?]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Hallo ben er weer, iemand Rose staat ergens te bevriezen in de kou buiten, haha. Maar wie?? :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    glims schreef:
    "ja,aar aan het begin viel de kou wel mee. ik was gewoon bezig weetje, maar nu trek ik het echt niet meer" en ik grijnsde 'heb je al meegedaan?' ze schudde haar hoofd 'wil je nog wel mee doen?'- 'ja hoor, dan word ik vast wat warmer' ik glimlachte 'kom dan gaan we er heen' Samen liepen we naar het winterse schouwspel, nu was echt iedereen bezig, er lagen een paar mensen in de sneeuw, en de paar mensen die nog stonden waren druk bezig met sneeuwballen te maken.



    @naomia, ze staat toch helemaal niet meer te bevriezen in de kou:Y)


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    [..... Maar ze doet nog niks ze staat er alleen bij dus.....,,]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ jaa, oke (: ]


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    [er kan wel iemand naar Liam?^^]

    [ Louis is ook nog ergens alleen]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Goed wie wil er naar Rose toe en waar is Liam en Louis staat ook buiten nog, toch en Rosalie staat dus bij het sneeuwballengevecht te bevriezen, haha, maar wie? :y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Liam is buiten, bij sneeuwballen gevecht]

    Dawn

    Ik stopte met springen en keek haar kwaad aan. Pas toen bedacht ik me dat ze het vast als grapje bedoelde, en mijn gezicht maakte plaats voor een glimlach. 'Ja, Dawn komt van Dawnelle,' zei ik nors terwijl mijn glimlach verminderde. 'Maar ik háát mijn naam. Noem me please Dawn, Cam.' Ik grijnsde even en besloot toen maar mijn standaard openingsvraag te vragen. 'Uhm, hou jij van voetbal? Ik namelijk wel en ik ga dood als ik vier weken met one direction in een huis moet wonen, zonder voetbal.' ik keek minachtend naar de jongens die in de sneeuw speelden. Ik keek weer naar Camile en trok toen een onschuldig gezicht. 'Maar jij bent natuurlijk een Directioner, sorry. Ik hou gewoon niet echt van ze, maar ik wou Zwitserland wel eens zien.'


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [Dus iedereen is daar, haha, zullen Rosalie en Liam dan praten of Rosalie met Louis? Stuur jij dan Liam naar Rose of Moet ik Rose naar Liam sturen of Louis nnar Rose of Rose naar Louis?? haha.. :Y)]

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 16:22 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Camile Abigail Turner

    Ik schrok even, toen Dawn stopte met springen en mij boos aankeek. Ik wilde onschuldig 'grapje' roepen, maar ze leek het al door te hebben en haar blik verzachtte en er verscheen een glimlach op haar gezicht. Dat ging ook maar net goed.
    'Ja, Dawn komt van Dawnelle, maar ik háát mijn naam. Noem me please Dawn, Cam.' Ik knikte begrijpend. Sommige mensen hielden gewoon niet van hun naam. Ik was ook niet echt dol op Abigail, maar de betekenis stond mij op zich weer wel aan. Bovendien was het mijn tweede naam, dus ik mocht niet klagen.
    'Uhm, hou jij van voetbal? Ik namelijk wel en ik ga dood als ik vier weken met one direction in een huis moet wonen, zonder voetbal. Maar jij bent natuurlijk een Directioner, sorry. Ik hou gewoon niet echt van ze, maar ik wou Zwitserland wel eens zien.'
    Er verscheen een grijns op mijn gezicht en ik moest even denken aan hoe ik de namen vlak voor de reis nog even gauw had ingestudeerd en de liedjes uit mijn hoofd had geleerd, om niet helemaal een buitenbeentje te zijn.
    'Eerlijk gezegd ben ik ook geen Directioner. Ik heb niks tegen ze hoor, maar ik ben meer van de Michael Jackson muziek. Ow en Queen of Rise Against natuurlijk.' Mijn ogen gingen even langs de jongens. 'Al moet ik toegeven dat ze tot nu toe best oké zijn en hun muziek is niet al te vreselijk. Ik bedoel, ik kan erop dansen en dat is alles wat ik nodig heb.' Ik deed haar Russische voetbeweging na, alleen dan gecombineerd met wat streetdance pasjes. Het zag er best cool uit. Misschien een origineel idee voor de volgende Battle. Dat moest ik onthouden.
    'Maar ik houd best van voetbal. Ik kijk ook altijd naar het EK en WK enzo. Al moet ik toegeven dat ik er zelf echt niks van bak. Hoe leuk ik het ook vind.'

    (Ik ben echt dood verkouden mensen en ik moet volgende week naar Turkije. Hopelijk is het dan weg. Een beetje vreemd als ik daar snotverkouden rondloop, terwijl het er 30 graden is :') )

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 16:26 ]


    Happy Birthday my Potter!