• De jongens van One direction wonen voor 4 weken in een groot huis in de Zwitserse bergen. Maar dat doen ze niet alleen er komen tien andere meisjes bij hun in huis wonen, ze moesten meedoen aan een wedstrijd. Ze komen er kerst en Nieuwjaar vieren en komen er gewoon 4 weken wonen. Er onstaan liefdes, ruzies en vriendschappen.

Jongens
    Zayn Malik: CrazyOf1D
    Harry Styles: GANGNAMSTYLE
    Niall Horan: MyDreamStory
    Louis Tomlinson: MirrorMalik
    Liam Payne: quin98

Meisjes
    Violet rose Vroom - Glims
    Dawnelle Elizabeth Harper - Panday
    Jaymina Dé La Garté - curlies
    Camile Abigail Turner - Rider
    Rosalie Lauren Lima - Naomia
    Lively Rose Brennan - xVanillaa
    Jessy Anna Evans - agentP
    Samanta Alexandra Jozephs - Nyan
    Brianna Scarlett Greenlake - Rememberyoux

-Deze RPG is gemaakt voor mensen die wel wat langere stukken willen schrijven en ook wat rustiger aan doen, dus dat het niet zo snel gaat!
    - Iedereen komt uit engeland of Ierland
    -Het verhaal start op de dag dat iedereen aan komt.

Regels:
    *Minimaal 10 regels.
    *Igg één keer in de drie dagen posten (als dat niet lukt even PBen)
    *Geen 16+
    *Eén rol per persoon, omdat er al niet zo heel veel rollen zijn.
    *We schrijven in de verleden tijd.
    Als je je niet aan de regels houdt krijg je een waarschuwing, na meerdere waarschuwingen word je er uit gekickt(:

[ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 17:30 ]

Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

[Sorry, vandaag reageer ik niet meer. Kan niet zo'n lang stuk op m'n BlackBerry typen]

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

{krijg ik misschien nog antwoord $:, wat heb ik gemist en wat kan ik met Jessy doen? $:}

Do what people say you can't.

Overal vlogen sneeuwballen in het rond, de meesten waren afkomstig van de jongens want de meisjes die meededen waren uiteindelijk toch alleen maar bezig met de jongens. Ik zag nog net dat harry sneeuw in het gezicht van Liam gooide. Snel liep ik naar Harry toe en zei lachend ´doe toch niet zo zielig tegen die jongen, dat verdiend hij niet´ en harry grijnsde aan en pakte toen een sneeuwbal om die vervolgens ook in mijn gezicht te duwen. Met een klap viel ik op de grond en lachend spuugde ik al de sneeuw uit die in mijn mond was terecht gekomen. Harry stond nog steeds lachend naar me te kijken. Om hem terug te pakken pakte ik zijn benen vast en trok er aan zodat hij ook om viel. Toen hij grijnsend op de grond lag pakte ik een sneeuwbal en stopte ik het in zijn mond, lachend zei ik ´zo, dat gebeurt als sneeuw in mijn gezicht duwt´

AgentP schreef:
    {krijg ik misschien nog antwoord $:, wat heb ik gemist en wat kan ik met Jessy doen? $:}

(Sam is binnen je kan met haar praten ^-^)

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

(oh, hahaa, ik zal het even veranderen!)

Rider schreef:
    (Zo mooi hoe mensen op twee plekken kunnen zijn, wanneer ze bestuurd worden *duidt op Louis, dis zelf ergens is, maar ook wordt bestuurd door glims* :') Misschien is de regel 'alleen je eigen karakter besturen' een idee. Dat gebeurd in ieder geval bij de meeste RPG's)

[ Ik snap het ook even niet meer, maar hij was inderdaad nog in de keuken bij Rosalie]

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Camile Abigail Turner

Toen ik even stilstond, kwam bijna gelijk Harry op mij afgelopen. Er kwam een korte 'hai' uit zijn mond waarna hij geraakt werd door een sneeuwbal. Ik giechelde zachtjes. Blijkbaar waren ze toch niet zo slecht als dat ik eerst dacht, al vroeg ik mij nog steeds af wat ik hiervan kon leren. Blijkbaar was mijn stiefvader eerder een stiefsukkel.
    Harry ontweek de volgende bal wel en rende op Liam af. Lachend aanschouwde ik het gevecht van de jongens in de sneeuw, waarna ik zelf een sneeuwbal besloot te pakken. Aangezien ik nog niet echt iets mijn kant op had gekregen, keek ik even rustig om mij heen. De sneeuw was nog steeds prachtig. Het had iets magisch.
    Er dwarrelden wat volkjes naar beneden en ik stak zoals gewoonlijk mijn tong uit om er eentje op te vangen. Het zag er vast maf uit, maar het was iets wat ik standaard deed bij sneeuw. Al viel er in Londen niet zo heel veel sneeuw als hier natuurlijk.

Happy Birthday my Potter!

MirrorMalik schreef:
    Louis William Tomlinson

'Ik ben heel erg grappig dus automatisch zijn mijn verslaving dat ook, maar toch heel erg bedankt' zei ik grijnzend en knik. 'Klinkt als een goed plan en het word hoog tijd dat je de rest dan ook maar eens ontmoet' zei ik en at het laatste stuk van mijn wortel rustig op. 'Lach mij en mijn verslavingen niet uit, want dan word je gestraft' zei ik serieus en spring dan van het aanrecht af waardoor ik voor haar neus belandde. 'Is goed, alleen heb ik ondertussen geen idee waar iedereen is' antwoordde ik glimlachend en keek haar aan. 'Kom laten we maar gaan zoeken'

Rosalie Lauren Lima

'Nee, ik lach niet je verslavingen uit.' zei ik toen heel onschuldig als hij vlak voor mijn neus ging staat, maar kon toch niet mijn lac inhouden en schoot toch even kort in de lach, maar stopte al snel maar hield toch een grote grijns op mijn gezicht en knikte doen. 'Ja, vind ik ook.' zei ik toen en liep samen met Louis de keuken uit en zag daar een raam dat ze buien een sneeuwballngevecht aan het doen waren en uit de woonkamer hoorde ik iemand zingen en een gitaar. 'Sneeuwballengevecht buiten, of woonkamer.' vroeg ik toen glimlachend en kijk Louis aan.

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

[Oke, girls ik stop er weer mee voor vandaag, Bye :Y) ]

(Byebye glims (doeg))

Happy Birthday my Potter!

{okiii}
    Jessy Anna Evans
    Ik zat al de hele tijd in één van de kamers een boek te lezen. Maar ik had ik hem uit. Het verbaasde me dat niemand me hier had gezien. Ik besloot naar beneden te gaan. Er zat een meisje. 'Hoi!' zei ik vrolijk. Ik keek even rond. Nog steeds had ik het nog niet helemaal warm. Ik trok my sjaal was hoger. Mijn blik gaat weer naar haar en plof naast haar neer. 'Ik ben Jessy.' stelde ik mij voor.

Do what people say you can't.

Louis William Tomlinson

'Nee, je lacht ze zeker toe?' vroeg ik lachend en kijk haar aan. 'Voor deze eerste en laatste keer zie ik het door de vingers , maar de volgende keer krijg je echt straf' zei ik grijnzend. 'Ben blij dat je dat ook vind, want dan ben ik niet meer de enige.' Ik liep met haar mee terwijl ik even rondkeek en luister naar de muziek. Zonder enige twijfel was dat Niall die aan het spelen was. Na haar woorden richtte ik mijn blik heel even op het raam en trok een bedenkelijk gezicht. 'Hele moeilijke vraag om te beantwoorden. Mhm, anders gaan we eerst naar buiten en erna naar de woonkamer' antwoordde ik en keek haar weer aan. 'Iets zeg me dat Niall nog wel even doorspeelt'

Dawn

Ik keek glimlachend rond. Ik had nu wel wat namen opgevangen, de jongens van one direction zoiezo en nog wat meisjes. Ik liep uiteindelijk naar een meisjes toe die haar tong uit stak om wat sneeuwvlokken op de vangen. Ik keek haar grijnzend aan. 'Heey,' zei ik terwijl ik naar boven keek, maar ik kreeg een sneeuwvlok in mijn oog en keek naar het meisje terwijl ik in mijn oog wreef. 'Ik ben Dawn. En jij.. uhm, Camile toch?' Ik dacht dat ik dat iemand had horen zeggen. Maar het maakte me niet uit als ik haar naam fout had. Ik was niet het type dat zich zo snel schaamde. Ik begon een beetje op en neer te springen om warm te blijven en deed daarbij rare bewegingen met mijn voeten.

[leveloooos (A)]

What do we say to the god of death? ''Not today.''

Rosalie Lauren Lima

Ik grinnikte en knikte. 'Oke, dus eerst naar buiten en daarna naar de woonkamer.' zei ik toen en glimlachte en liep naar de kapstok toe waar ik mijn jas hd hangen en mijn sjaal en deed die om zodat ik het niet koud zou krijgen, maar mij betrft ik zal het toch wel weer koud krijgen. Ik keek naar Louis en liep naar de deur toe die ik open maakte en de kou kwam me meteen te gemoet en ik kon het niet laten even te rillin. 'Koud.' mompelde ik zacht tegen mezelf maar zette toch een stap naar buiten en draaide me toen om naar Louis. 'Kom je nog?' vroeg ik toen grijnzend en keek toen naar de jongens en meisjes die mee deden aan het sneeuwballengevecht. Ow, dit ging nog wat worden...

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

[ Ik ga ervandoor gezien ik mijn geschiendenis nog even moet doorlezen. Reageer morgen voor school nog wel even]