• De jongens van One direction wonen voor 4 weken in een groot huis in de Zwitserse bergen. Maar dat doen ze niet alleen er komen tien andere meisjes bij hun in huis wonen, ze moesten meedoen aan een wedstrijd. Ze komen er kerst en Nieuwjaar vieren en komen er gewoon 4 weken wonen. Er onstaan liefdes, ruzies en vriendschappen.


    Jongens
    Zayn Malik: CrazyOf1D
    Harry Styles: GANGNAMSTYLE
    Niall Horan: MyDreamStory
    Louis Tomlinson: MirrorMalik
    Liam Payne: quin98


    Meisjes
    Violet rose Vroom - Glims
    Dawnelle Elizabeth Harper - Panday
    Jaymina Dé La Garté - curlies
    Camile Abigail Turner - Rider
    Rosalie Lauren Lima - Naomia
    Lively Rose Brennan - xVanillaa
    Jessy Anna Evans - agentP
    Samanta Alexandra Jozephs - Nyan
    Brianna Scarlett Greenlake - Rememberyoux

    -Deze RPG is gemaakt voor mensen die wel wat langere stukken willen schrijven en ook wat rustiger aan doen, dus dat het niet zo snel gaat!
    - Iedereen komt uit engeland of Ierland
    -Het verhaal start op de dag dat iedereen aan komt.

    Regels:
    *Minimaal 10 regels.
    *Igg één keer in de drie dagen posten (als dat niet lukt even PBen)
    *Geen 16+
    *Eén rol per persoon, omdat er al niet zo heel veel rollen zijn.
    *We schrijven in de verleden tijd.
    Als je je niet aan de regels houdt krijg je een waarschuwing, na meerdere waarschuwingen word je er uit gekickt(:

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 17:30 ]


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    [Even douche zo terug! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {Jessy zit nog met Sam te praten maar dat is een beetje stil gelopen dus wat kan ik met haar doen?}

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 19:47 ]


    Do what people say you can't.

    AgentP schreef:
    {Jessy zit nog met Sam te praten maar dat is een beetje stil gelopen dus wat kan ik met haar doen?}


    ( oww sorry had je vorig bericht niet gezien ik reacheer direct op haar )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    AgentP schreef:
    Jessy Anna Evans
    Ze stelde zich voor als Samanta, ook wel Sam. Ik knik hevig en zeg tegelijkertijd: 'Ja heel erg!' op haar best koud vandaag he. 'Dus.. hoe ben jij hier heen gekomen?' begon ik te vragen. Zelf had ik met een vriendin, Lilly, mij en haar opgegeven. Maar ik zat nu alleen hier. Ze was wel een beetje boos toen ik haar het vertelde. Maar zo is het leven toch eenmaal? Ik zuchtte, dat was ze nu nog steeds. Ik moest haar iedere dag bellen of de hele tijd foto's tweeten van wat we aan het doen waren. Dat ging ik dus echt niet doen. Als ik een keer geluk heb hoeft zij dat toch niet te verpesten. Vroeger kreeg zij alles. Vroeg ze een paard, kreeg ze een paard. Maar bij deze kans liet ik daar geen stokje voor steken.


    Samanta Alexandra Jozephs
    'Ja heel erg!"zei ze terwijl ze hevig knikte en ik glimlachte even.'Dus.. hoe ben jij hier heen gekomen?'vroeg ze dan."Wel ik had mezelf ingeschreven omdat mijn zus zei dat ik moest."zeg ik dan met een klein glimlachje.Ja mijn zus zei ertoen bij dat ik alles moest doen om mijn dromen te laten uitkomen.Ik had zo'n lijstje met dingen die ik absoluut wou doen dit jaar en daar zat meet one direction bij.Ik was een directioner ,maar niet zo straf dat ik ze ging stalken en alles van ze wist.Het is trouwens veel leuker om dat zelf te ontdekken."En jij ?"vroeg ik dan terug.En deed mijn sjaal wat dichter tegen me aan.Ik keek toen even naar buiten en werd afgeleid door de vliegende sneeuwballen,hadden ze het dan niet koud?brr.
    Ik keek weer naar Jessy en glimlachte dan weer.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 19:57 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Harry Edward Styles

    Toen Violet tegen haar vriendin had gezegd dat ze naar binnen ging, liepen we samen naar binnen.
    Binnen zaten Niall en nog een paas meisjes, Violet en ik ging bij Niall op de bank zitten. 'hallo jongens!' zei Niall vrolijk, 'hai Niall' antwoorde ik, de meisjes keken om, ze stelden zich voor, en wij deden dat ook.
    Ik had best wel zin in iets, 'ga je mee naar de keuken? ik heb best wel zin in iets lekkers!' vroeg ik aan Violet, ik stond op en liep gevolgd door Violet naar de keuken.


    just close your eyes and enjoy the roller coaster that is life :) x

    (Hey, you stole my kitchen idea :Y))


    Happy Birthday my Potter!

    [Ben beetje inspiratieloos]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Kan iemand deze gebruiken?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Ik denk dat de persoon die de foto maakt een klein koud rond probleempje heeft :') )


    Happy Birthday my Potter!

    Jessy Anna Evans
    'Wel ik had mezelf ingeschreven omdat mijn zus zei dat ik moest.' beantwoordde ze mijn vraag. Aan haar te zien had ze het ook koud. 'En jij?' vroeg ze ook nog. 'Ik heb me samen met een vriendin ingeschreven maar nu zit ik er dus alleen.' antwoordde ik en glimlach even naar haar. Ik keek even waar zij net naar keek. Vanaf hier kon je ook nog een paar meiden, en Liam volgens mij, buiten een sneeuwballen gevecht zien doen. Ik rilde even. Nee, dat zou niks voor mij zijn, veel te koud! Geef mij toch maar liever de zomer. Op nog verder op ons gesprek te gaan besloot ik weer wat te vragen. 'Zeg Sam,' Ik draaide me een klein stukje naar haar toen. 'Wie vind jij eigenlijk de knapste van de jongens?' is mijn vraag.


    Do what people say you can't.

    [hahaa die kan ik vast wel gebruiken(:]


    just close your eyes and enjoy the roller coaster that is life :) x

    [Ben er weer waar staat de reactie van Camile?? :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (laatste op vorige pagina geloof ik)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Camile Abigail Turner

    Ik deed net als Rose mijn jas uit en hing hem netjes op de kapstok, om vervolgens om mij heen te kijken. Waar naartoe... ik had geen idee. Ik bedoel, ik kende de woonkamer, waar blijkbaar al wat mensen zaten, mijn slaapkamer, niet echt de gezelligste plek en de keuken. Bij het woord keuken bedacht ik mij, dat ik al veel te lang niks gedronken had.
    'Zullen we kijken of er iets te eten en te drinken valt? Ik heb reuze dorst en een kop thee zou mij echt goed doen. Dat zouden ze toch wel hebben?' zei ik. Mijn ogen gingen richting de deur die naar de keuken leidde. 'Al heeft Naill misschien wel al het eten al opgegeten, de mafkees.' Ik grijnsde even en keer weer terug naar Rose, haar reactie afwachtend.


    Rosalie Lauren Lima

    Ik grinnik. 'Ja ik heb ook wel dorst, lekkere warme chocomel.' zeg ik dan grijnzend en loop al naar de keuken waar ik eerst zat met Louis.
    'Ik hoop ook dat hij niet alles heeft opgegeten.' zeg ik dan lachend.
    'Is hij echt zo er?' vraag ik dan grijnzend en inmiddels zijn we al in de keuken en ging ik opzoek naar twee kopjes die ik al snel vind, zelfbediening is het niet? Dan kijk ik weer naar Camile.
    'Thee of wat anders?' vraag ik dan.

    [Sorry voor korte stukje... Inspi loos...]

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 20:48 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik ga, byeee *zwaait naar de laptop*


    just close your eyes and enjoy the roller coaster that is life :) x