• De jongens van One direction wonen voor 4 weken in een groot huis in de Zwitserse bergen. Maar dat doen ze niet alleen er komen tien andere meisjes bij hun in huis wonen, ze moesten meedoen aan een wedstrijd. Ze komen er kerst en Nieuwjaar vieren en komen er gewoon 4 weken wonen. Er onstaan liefdes, ruzies en vriendschappen.

Jongens
    Zayn Malik: CrazyOf1D
    Harry Styles: GANGNAMSTYLE
    Niall Horan: MyDreamStory
    Louis Tomlinson: MirrorMalik
    Liam Payne: quin98

Meisjes
    Violet rose Vroom - Glims
    Dawnelle Elizabeth Harper - Panday
    Jaymina Dé La Garté - curlies
    Camile Abigail Turner - Rider
    Rosalie Lauren Lima - Naomia
    Lively Rose Brennan - xVanillaa
    Jessy Anna Evans - agentP
    Samanta Alexandra Jozephs - Nyan
    Brianna Scarlett Greenlake - Rememberyoux

-Deze RPG is gemaakt voor mensen die wel wat langere stukken willen schrijven en ook wat rustiger aan doen, dus dat het niet zo snel gaat!
    - Iedereen komt uit engeland of Ierland
    -Het verhaal start op de dag dat iedereen aan komt.

Regels:
    *Minimaal 10 regels.
    *Igg één keer in de drie dagen posten (als dat niet lukt even PBen)
    *Geen 16+
    *Eén rol per persoon, omdat er al niet zo heel veel rollen zijn.
    *We schrijven in de verleden tijd.
    Als je je niet aan de regels houdt krijg je een waarschuwing, na meerdere waarschuwingen word je er uit gekickt(:

[ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 17:30 ]

Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

Ik stapte de auto uit en keek op mijn mobiel om te kijken hoe laat het was, ik was natuurlijk weer aan de late kant. Ik keek om me heen, wat was dat een leuk en gezellig huisje. Ik drukte op de bel. Maar er deed niemand open dus ik drukte de deur met een beetje moeite open. Ik hoorde gezang uit de woonkamer komen en liep er naar toe, ik keek rond en zag dat iedereen er al was. Ik ging naast 1 van de meisjes zitten en begon mee te zingen. Nadat we waren uitgezongen stelde ik me voor aan iedereen en liep daarna naar de keuken om een kopje thee. Toen ik weer terug kwam zag ik dat alleen naast zayn nog plek was ik ging naast 'm zitten terwijl m'n hart bonsde. Wat is hij toch knap! Toen we weer een liedje zongen kreeg ik helemaal kippenvel, wat kan hij mooi zingen!

Be yourself, then you reach the most!

Dawn

Na een tijdje kwam Niall weer beneden en begon hij te jammeren dat het eten op was, daarna riep hij iedereen naar beneden en begon hij een vaag liedje te spelen. Ik stopte de bal weg en luisterde goed naar het liedje, maar kon het niet herkennen. Ik nam de akkoorden in me op en bedacht me dat ik het best zou kunnen spelen op een piano. Ik keek even om me heen maar zag geen keyboard. Teleurgesteld ging ik zitten en luisterde ik naar Niall. Hij speelde best goed, moest ik toegeven. Ik grijnsde en voelde iets in mijn broekzak trillen. Ik haalde mijn mobiel er uit en las een smsje van Robert, mijn beste vriend vanaf de kleuterklas. Ik zat bij hem op voetbal, maar toen we twaalf waren werden de team's van jongen en meisjes gesplitst. Robert is echt lief, maar ik ben niet verliefd. Hij ook niet op mij trouwens want hij is homo. Ik las het smsje:
    Hoegaatie, dawnnie? zijn ze wel aardig, haha XR

Ik zuchte en begon te typen.

Mwah. die blonde, Niall heettie, speelt gitaar en is best druk. en hij eet veel 0_0 de rest weet ik niet ;p mis jou wel en voetbal :( xxx

Ik kreeg vrijwel direct een smsje terug.

Hahaha, kunnen zei niet voetballen dan? x

Nope. smste ik terug. Niall niet zoiezo, want hij was niet uberentasiast, haha.

Ik stopte mijn mobiel weg en keek om me heen. Ik moest me wel even voorstellen en zo, vond ik. Ik liep naar een meisje toe en plofte naast haar neer. 'Ik ben Dawn,' zeg ik met de zoveelste glimlach. 'En ik ben geweldig.'

[zegt ze dus tegen samanta :)]

[ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 20:34 ]

What do we say to the god of death? ''Not today.''

Niall Horan

De jongens en ik begonnen met een grijns te zingen.

Girl I see it in your eyes you’re disappointed
    Cause I’m the foolish one that you anointed with your heart
    I tore it apart
    And girl what a mess I made upon your innocence
    And no women in the world deserves this
    But here I am asking you for one more chance

Can we fall one more time?
    Stop the tape and rewind
    Oh and if you walk away I know I’ll fade
    Cause there is nobody else

It’s gotta be you
    Only you
    It’s gotta be you
    Only you

Now girl I hear it in your voice and how it trembles
    When you speak to me I don’t resemble, who I was
    You’ve almost had enough
    And your actions speak louder than words
    And you’re about to break from all you’ve heard
    Don’t be scared, I ain’t going no where

I’ll be here, by your side
    No more fears, no more crying
    But if you walk away
    I know I’ll fade
    Cause there is nobody else

It’s gotta be you
    Only you
    It’s gotta be you
    Only you

Oh girl, can we try one more, one more time?
    One more, one more, can we try?
    One more, one more time
    I’ll make it better
    One more, one more, can we try?
    One more, one more,
    Can we try one more time to make it all better?

Cause it's gotta be you
    it's gotta be you
    only you
    only you

It’s gotta be you
    Only you
    It’s gotta be you
    Only you

Toen ik het laatste deuntje speelde, vroeg ik wie er een liedje wist.

[Weinig tekst, veel muziek:Y)]

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

glims schreef:
    Na een kort gesprek met samanta, bracht ik haar naar de kamer, ik liet haar haar gang maar gaan en liep terug naar de grote woonkamer. Ik keek gauw om me heen om te kijken wie er nou eigenlijk waren. Het waren veel verschillende meisjes, de ene was heel lang de andere juist heel klein. Er was naar mijn weten nog niemand naar de kamers geweest behalve samanta en ik dus besloot ik het maar te vragen ík riep over de stemmen van iedereen heen 'Hebben jullie de kamers eigenlijk al gezien?' waarop er veel nee geschud op volgde, veel van de meisjes liepen naar met hun tas naar hun kamers toe en ik merkte dat ik bekeken werd. Harry zat met een vreemde blik naar me te staren en lachend keek ik hem aan 'wat?' waarop een grote grijns volgde.

(oke, girls. Ik snap er niks meer van wat is er hier na nou gebeurt in de huiskamer.) :Y)

(Naill heeft iedereen naar beneden geroepen om gezellig met z'n allen te gaan zingen)

Happy Birthday my Potter!

(ooh, oke ik begrijp het!)

Harry Edward Styles

Ik hoorde stemmen op de gang en ging er maar even naar toe 'hai, hebben jullie je kamers al gezien?' een paar meisjes schudden hun hoofd en ik wees ze hun kamer, ik bekeek iedereen even totdat violet naar me keek, ik voelde me betrapt 'wat?' vroeg ze lachend aan me ik grijnsde en wees de meiden hun kamers. Ik ging naar de woonkamer en zag daar niall met een hele groep een beetje zingen ik ging zitten en zong met hun mee. Toen we stopte met zingen ging ik zitten,Zayn kwam naar me toe 'hai zaynie' grijnsde ik, hij keek me lachend aan 'ga je mee naar buiten? Dan gaan we met z'n allen sneeuwballen gevecht doen' ik knikte en riep iedereen bij elkaar. Ik trok mijn jas, sjaal en handschoenen aan, 'niet huilen als je verliest' zei ik grijnsend tegen zayn.

[ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 20:42 ]

just close your eyes and enjoy the roller coaster that is life :) x

[uhhm, volgens mij is niemand echt naar boven gegaan. Dawn niet in ieder geval (A)]

What do we say to the god of death? ''Not today.''

Samanta Alexandra Jozeph
    Ik hoorde een iers accent roepen dat we naar beneden moesten komen.Dat was Niall natuurlijk.Ik ging van het bed af en deed mijn truitje wat naar beneden.Daarna ging ik naar beneden.De klanken van Gotta be you galmden door de woonkamer en ik glimlachte.Zelfs had ik niet door dat ik licht meezong met het liedje.Dit vond ik wel leuk van hem.Zijn gitaar en zijn stem waren perfect.Gewoon een mini optreden van Niall.Ik ging naast een meisje staan die even bezig was met haar gsm.Nadat het liedje gedaan was.Aplaudiseerde ik even voor hem.Dat is nou echt talent."Hoi,ik ben Samanta."stelde ik me dan voor aan het meisje en stak mijn hand uit met een glimlach."Je mag me ook Sam noemen."

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

(Nouw, Cam en Jay zijn boven aan het dansen en gek doen, dus er zijn wel mensen boven :') )

[ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 20:41 ]

(we gaan nu sneeuwballengevecht doe toch?:$)

(Ja, ik denk niet dat curlies het erg zou vinden als ik Cam Jay naar beneden laat sleuren toch?)

glims schreef:
    Na een kort gesprek met samanta, bracht ik haar naar de kamer, ik liet haar haar gang maar gaan en liep terug naar de grote woonkamer. Ik keek gauw om me heen om te kijken wie er nou eigenlijk waren. Het waren veel verschillende meisjes, de ene was heel lang de andere juist heel klein. Er was naar mijn weten nog niemand naar de kamers geweest behalve samanta en ik dus besloot ik het maar te vragen ík riep over de stemmen van iedereen heen 'Hebben jullie de kamers eigenlijk al gezien?' waarop er veel nee geschud op volgde, veel van de meisjes liepen naar met hun tas naar hun kamers toe en ik merkte dat ik bekeken werd. Harry zat met een vreemde blik naar me te staren en lachend keek ik hem aan 'wat?' waarop een grote grijns volgde.

(@panday lees dit stukje maar even :Y) )

(ik hè. In mijn stuk hescheven dt we een sneeuwballen gevecht gaan doen, wie begint er over te schrijven:$)

(ben al bezig ^^)