• De jongens van One direction wonen voor 4 weken in een groot huis in de Zwitserse bergen. Maar dat doen ze niet alleen er komen tien andere meisjes bij hun in huis wonen, ze moesten meedoen aan een wedstrijd. Ze komen er kerst en Nieuwjaar vieren en komen er gewoon 4 weken wonen. Er onstaan liefdes, ruzies en vriendschappen.


    Jongens
    Zayn Malik: CrazyOf1D
    Harry Styles: GANGNAMSTYLE
    Niall Horan: MyDreamStory
    Louis Tomlinson: MirrorMalik
    Liam Payne: quin98


    Meisjes
    Violet rose Vroom - Glims
    Dawnelle Elizabeth Harper - Panday
    Jaymina Dé La Garté - curlies
    Camile Abigail Turner - Rider
    Rosalie Lauren Lima - Naomia
    Lively Rose Brennan - xVanillaa
    Jessy Anna Evans - agentP
    Samanta Alexandra Jozephs - Nyan
    Brianna Scarlett Greenlake - Rememberyoux

    -Deze RPG is gemaakt voor mensen die wel wat langere stukken willen schrijven en ook wat rustiger aan doen, dus dat het niet zo snel gaat!
    - Iedereen komt uit engeland of Ierland
    -Het verhaal start op de dag dat iedereen aan komt.

    Regels:
    *Minimaal 10 regels.
    *Igg één keer in de drie dagen posten (als dat niet lukt even PBen)
    *Geen 16+
    *Eén rol per persoon, omdat er al niet zo heel veel rollen zijn.
    *We schrijven in de verleden tijd.
    Als je je niet aan de regels houdt krijg je een waarschuwing, na meerdere waarschuwingen word je er uit gekickt(:

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 17:30 ]


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    Ik stapte de grote zwarte auto uit en aanschouwde het witte winterlandschap. We waren gestopt voor een groot houten huis die verlicht werd door kleine twinkelende lichtjes. Snel pakte ik de tas die ik had meegenomen waar mijn Boeken en telefoon in zaten. We hadden voor de rest niks mee mogen nemen, het stond in het huis allemaal al voor ons klaar. De sneeuw knerpte onder mijn voeten toen ik liep richting de grote houten deur die met een grote krans was versierd. Voorzichtig klopte ik twee keer met de ijzeren kloppen die aan de deur hing, na een poosje wachten hoorde ik achter de deur allemaal geroezemoes en werd de deur geopend. Vijf grijnsende jongens bestudeerden me aandachtig. na een poosje bestudeerd te zijn grinnikte ik zachtjes en begroette de jongens 'haai' en geschrokken keken ze me aan, toen ze door hadden dat ze toch echt iets terug zouden moeten zeggen zei harry 'hallo, welkom in ons huis' waarop een grote grijns volgde. Niall schraapte zijn keel en zei toen 'kom maar binnen hoor, hoe heet je?'. Ik lachte 'ik heet Violet' en stapte de gang in.

    Who's next?


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    {mijn topics}


    Do what people say you can't.

    [Mijn topics]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Mijn topics]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {ik ben bezig met reactie dus die komt zo}


    Do what people say you can't.

    [worden ze allemaal gelijk gebracht?? Dus als ik bijvoorbeeld Rosalie nu laat komen dat ze Violet kan zien, of ontmoeten ze elkaar pas in het huis?? :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Jessy Anna Evans
    Zo snel als ik kon stapte ik uit. Mijn voeten waren onderweg gaan slapen dus het was wel fijn om weer te lopen. Snel pakte ik mijn tas en liep achter haar aan.Er was al een meisje, ze was al half binnen. Langzaam liep ik erheen. Man wat had ik het koud. Maar toen ik voor de deur stond was ie alweer dicht. Ik klopte ook maar aan. Ik wachtte en na 2 minten werd er nog niet open gedaan. Ik klopte nog harder en zuchtte. Waren ze doof ofzo? Ik keek of er nog auto's aankwamen maar dat ook niet. En nog steeds had ik het koud.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 16:12 ]


    Do what people say you can't.

    [ Ik ben ook bezig met een reactie dus die komt ook zo]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles

    Met zijn allen zaten we rond de tafel met een kop warme chocolade melk, we waren allemaal wel een beetje gespannen maar zeiden er maar niks over. Zayn keek nog eens een keertje in de spiegel, 'ja Zayn, je haar zit wel goed..' zei ik geërgerd, waarop een pijnlijke stilte viel. Klopklop. We keken elkaar op gewonden aan, 'waarom kijken jullie zo eng?' vroeg Niall, ik grijnsde maar antwoorde niet. Tegelijkertijd renden we naar de deur, Liam opende deur en we zagen een niet heel groot, blond meisje staan. Ik bekeek haar aandachtig, volgens mij voelde zich best ongemakkelijk dus ik zei snel 'hallo, welkom in 'ons huis' en grijnsde. Haar naam was Violet. Ze kwam naar binnen en ik sloot de deur. We stelden ons voor en gaven haar een korte rondleiding. Ze bracht haar spullen op de kamer, wij liepen naar de keuken en wachtten op de volgende meisjes. Ik ging voor de open haard zitten en keek naar het gloeiende hout, na een tijdje werd ik geroepen door Louis, ik stond op en liep naar de keuken. Ik keek even uit het raam, en daar zag ik tussen alle sneeuw, de volgende zwarte auto aankomen.


    Niet heel goed, ik weet het.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 16:16 ]


    just close your eyes and enjoy the roller coaster that is life :) x

    {ik heb mijne even aangepast (A)}


    Do what people say you can't.

    {@agentP ik had niet gezien dat jij al had geschreven:$}


    just close your eyes and enjoy the roller coaster that is life :) x

    {geeft niet Jessy stat gewoon in de kou te wachten XD tot de deur word opengedaan}


    Do what people say you can't.

    -NVM-

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 16:50 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik heb mijne iets aangepast, dus iemand van de jongens moet opendoen. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {oke WACHT nu snap het niet helemaal meer want we halen alles door elkaar :$}


    Do what people say you can't.