• De jongens van One direction wonen voor 4 weken in een groot huis in de Zwitserse bergen. Maar dat doen ze niet alleen er komen tien andere meisjes bij hun in huis wonen, ze moesten meedoen aan een wedstrijd. Ze komen er kerst en Nieuwjaar vieren en komen er gewoon 4 weken wonen. Er onstaan liefdes, ruzies en vriendschappen.


    Jongens
    Zayn Malik: CrazyOf1D
    Harry Styles: GANGNAMSTYLE
    Niall Horan: MyDreamStory
    Louis Tomlinson: MirrorMalik
    Liam Payne: quin98


    Meisjes
    Violet rose Vroom - Glims
    Dawnelle Elizabeth Harper - Panday
    Jaymina Dé La Garté - curlies
    Camile Abigail Turner - Rider
    Rosalie Lauren Lima - Naomia
    Lively Rose Brennan - xVanillaa
    Jessy Anna Evans - agentP
    Samanta Alexandra Jozephs - Nyan
    Brianna Scarlett Greenlake - Rememberyoux

    -Deze RPG is gemaakt voor mensen die wel wat langere stukken willen schrijven en ook wat rustiger aan doen, dus dat het niet zo snel gaat!
    - Iedereen komt uit engeland of Ierland
    -Het verhaal start op de dag dat iedereen aan komt.

    Regels:
    *Minimaal 10 regels.
    *Igg één keer in de drie dagen posten (als dat niet lukt even PBen)
    *Geen 16+
    *Eén rol per persoon, omdat er al niet zo heel veel rollen zijn.
    *We schrijven in de verleden tijd.
    Als je je niet aan de regels houdt krijg je een waarschuwing, na meerdere waarschuwingen word je er uit gekickt(:

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 17:30 ]


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    MirrorMalik schreef:
    Louis William Tomlinson

    Ik knik even als antwoord en eet rustig mijn mond leeg. 'Ja dat is hoe mensen mijn wel eens noemen als luister ik ook naar Boobear, Superman of Lou' zeg ik lachend en kijk haar aan. 'Klinkt als een bekende verslaving gezien meer mensen dat in dit huis hebben en dan heb ik het niet alleen over de meiden' zeg ik nog steeds lachend. 'Het is ook moeilijk om een verslaving te hebben gezien ikzelf ook meerdere verslaving heb. Je zult mij ook altijd met een streepjesshirt zien lopen en de rest van de jongens niet.' Ik haal mijn schouders op. 'Niet iedereen is half konijn of zo gek en eens moet de eerst keer zijn' zeg ik en neem nog een hap van mijn wortel.


    Rosalie Lauren Lima

    Ik grinnikte. 'Oke, Boobear, ik vind je verslavingen grappig.' zei ik toen en lachte even. 'Maar misschien kunnen we naar de rest geen? Jij bent de eerste van de jongens die ik heb gezien en met de anderen heb ik nog niet veel gepraat.' zei ik toen en haalde mijn schuiders op en keek Louis weer aan die rustig zijn wortel opat en grinnikte. 'Wortels.' zei ik toen lachend en schudde mijn hoofd even kort. 'Maar zullen we naar de anderen?' vroeg ik oen vriendelijk en ging staan en keek hem vragend aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (okeee:Y))


    just close your eyes and enjoy the roller coaster that is life :) x

    {oke ben er weer, wat heb ik gemist en wat kan ik met Jessy doen?}


    Do what people say you can't.

    Dawn

    'Oke, Sam.' ik glimlachte en aplaudiseerde mee met de rest toen Niall klaar was. 'Wie weet nog een liedje?' vroeg Niall. Ik dacht na. Waarschijnlijk wou hij alleen liedjes van zichzelf en de andere boys. Ugh, daar wist ik dan weer niks van. Alleen ''What makes you beautiful'' aangezien die iedere minuut op de radio te horen was. Ik grijnsde en keek naar Niall. 'Sorry blonde, no idea.' zei ik waarna ik weer naar Sam keek. 'hou je van voetbal?' vroeg ik. Tja, dat was wel een beetje een openingsvraag geworden, maar ik vroeg me gewoon af of er ook meisjes waren die van voetbal hielden. Want vier weken met tutjes en one direction in een huis wonen hield ik niet vol.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik rende samen met harry mee naar buiten de sneeuw in, ik voelde de eerste sneeuwvlokken al op mijn gezicht neerdalen en keek om me heen, het sneeuwde verschrikkelijk maar het gaf een geweldig effect. Ineens voelde ik een duw van achteren en zag dat Liam me de sneeuw in had geduwt. Quasi boos keek ik hem aan en riep ´Liam, je kent me niet eens, dit hoort niet zo!´ en hij lachte ´in mijn leven zijn zoveel dingen ongehoord´ en hij reikte zijn hand uit zodat ik me omhoog kon trekken. Dankbaar keek ik hem aan en zei toen ´Hi, ik ben Violet´ hij grijnsde ´Hallo Violet´ en ik grinnikte terug ´hallo Liam´. rest verzameldde zich om ons heen en liam fluisterde in mijn oor ´op wie zullen we deze eens gooien?´ en ik lachte ´op harry´ antwoordde ik. En hij gooide de bal richting harry die snel wegdook en snel een nieuwe bal maakte die hij richting Liam probeerde te gooien maar mij natuurlijk raakte , lachend riep ik ´waarom moet iedereen mij hebben!´ en zo begon het gevecht.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 21:17 ]


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    (eeuhm, panday we gaan een sneeuwballen gevecht doen! :Y) )


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    [Ik bedoelde dat er niemand naar boven was gegaan nadat Violet had gezegd ''weten jullie je kamers'' en zo :Y)]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Camile Abigail Turner

    Mijn aandacht werd pas weer naar de realiteit getrokken, toen ik iemand hoorde roepen. Ik had niet echt zin om naar beneden te gaan, dus maakte ik nog een paar danspassen voor ik met de laatste ook gelijk de muziek uit te zetten. Net op dat moment hoorde ik iemand sneeuwballen gevecht roepen beneden. De grijns die ik al op mijn gezicht had, werd breder. Sneeuw was te gek. Het was één van die dingen die je in je voordeel kon gebruiken bij het dansen. Net als water of van dat stof van krijt.
    'Kom,' riep ik snel naar Jay, waarna ik snel naar de trap sprintte om vervolgens met drie sprongen sierlijk op de begaande grond landde vlak.
    'Wie zei er hier sneeuwballen gevecht?' riep ik vrolijk, waarna ik mijn jas van de kapstof af trok en naar buiten rende, om een slide te maken over de sneeuw en er een simpele move aan vast te maken, waardoor de sneeuw vrolijk in langs mijn voeten omhoog vloog en weer naar beneden dwarrelde.


    Happy Birthday my Potter!

    Dawn

    'Sneeuwballengevecht!' hoorde ik iemand roepend en ik stond lachend op. 'Sorry, dit gaat voor.' zei ik tegen Sam en ik rende naar buiten nadat ik mijn laarzen en jas had aangetrokken. Ik maakte snel een sneeuwbal en keek naar wie mijn doel was. Ik kan erg hard gooien, weetje. Dus ik hield me in en gooide op de jongen met krullen. Harry, die kon ik het best onthouden. Ik glimlachte en keek even om me heen. Dit werd misschien nog het leukste van de vakantie, aangezien er geen eten was. Ik keek naar boven en zag dat er wat sneeuwvlokjes naar beneden dwarrelden. Ik maakte nog in sneeuwbal en gooide die in willekeurige richting.

    [sorry, ik dacht dat er nog wat mensen beneden waren (A)]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Samanta Alexandria Jozephs
    "Wil je eens moments zingen aljeblieft?"vroeg ik dan tegen Niall.'hou je van voetbal?'vroeg ze dan."Wel ik vind het wel leuk,maar ik kan er niet echt iets van en kijk ook niet veel naar voetbal.Alleen als mijn broers niet willen zappen.Ik zelf hou het liefst van tekenen"zeg ik dan en glimlach licht.Vanuit mijn ooghoeken keek ik naar Niall die zijn gitaar nog aan het stemmen was.Ochgod zijn haar lag echt super.Ik begon weer eens weg te zwijmelen.Ik keek om en blijkbaar was Dawn wegelopen.Fijn was ik weer alleen.

    (sorry had niet gezien dat ze zich al voorgesteld had)

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 21:14 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis William Tomlinson

    'Ik ben heel erg grappig dus automatisch zijn mijn verslaving dat ook, maar toch heel erg bedankt' zei ik grijnzend en knik. 'Klinkt als een goed plan en het word hoog tijd dat je de rest dan ook maar eens ontmoet' zei ik en at het laatste stuk van mijn wortel rustig op. 'Lach mij en mijn verslavingen niet uit, want dan word je gestraft' zei ik serieus en spring dan van het aanrecht af waardoor ik voor haar neus belandde. 'Is goed, alleen heb ik ondertussen geen idee waar iedereen is' antwoordde ik glimlachend en keek haar aan. 'Kom laten we maar gaan zoeken'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik stapte naar buiten en werd gevolgd door Violet, de sneeuw knisperde onder mijn voeten. Ik hoorden stemmen achter me en een gil, toen ik naast me keek lag Violet op de grond en Louis stond er naast te lachen, ik grijnsde en maakte een sneeuwbal die ik meteen op Zayn gooide. Zayn stond met een meisje te praten en had dus niks door, ik had na mijn 3e poging pas raak gegooid. Waardoor Zayn geschrokken om zich heen keek en snel een sneeuwbal maakte, en op mij probeerde te gooien, maar hij miste. Ik keek om me heen en liep naar Camile toe, 'hai' zei ik grijnsend omdat ik alweer een sneeuwbal tegen me aan kreeg. Ze giegelde schattig en ontweek atletisch een sneeuwbal. Ik rende op Liam af en duwde hem op de grond, hij trok me mee en toen lagen we samen in de sneeuw te lachen, ik pakte sneeuw en gooide het in zijn gezicht 'in your face! hahahaa' grijnsde ik, hij antwoorde met een sneeuwbal in mijn mond. Ik schoot in de lach en rende snel weg.


    just close your eyes and enjoy the roller coaster that is life :) x

    [Huh? ik snap het even niet meer xd. Louis is op 2 plaatsen 0_0

    @Nyan, Dawn had zich al voorgesteld hoor :Y)]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    (Zo mooi hoe mensen op twee plekken kunnen zijn, wanneer ze bestuurd worden *duidt op Louis, dis zelf ergens is, maar ook wordt bestuurd door glims* :') Misschien is de regel 'alleen je eigen karakter besturen' een idee. Dat gebeurd in ieder geval bij de meeste RPG's)

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 21:08 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (Zo mooi hoe mensen op twee plekken kunnen zijn, wanneer ze bestuurd worden *duidt op Louis, dis zelf ergens is, maar ook wordt bestuurd door glims* :') Misschien is de regel 'alleen je eigen karakter besturen' een idee. Dat gebeurd in ieder geval bij de meeste RPG's)


    [Ja, dat is heel irritand en wat ik weet was hij ook bij Rosalie, haha. Dus niet iemand anders personage besturen wat het is heel irritand...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp