• De jongens van One direction wonen voor 4 weken in een groot huis in de Zwitserse bergen. Maar dat doen ze niet alleen er komen tien andere meisjes bij hun in huis wonen, ze moesten meedoen aan een wedstrijd. Ze komen er kerst en Nieuwjaar vieren en komen er gewoon 4 weken wonen. Er onstaan liefdes, ruzies en vriendschappen.


    Jongens
    Zayn Malik: CrazyOf1D
    Harry Styles: GANGNAMSTYLE
    Niall Horan: MyDreamStory
    Louis Tomlinson: MirrorMalik
    Liam Payne: quin98


    Meisjes
    Violet rose Vroom - Glims
    Dawnelle Elizabeth Harper - Panday
    Jaymina Dé La Garté - curlies
    Camile Abigail Turner - Rider
    Rosalie Lauren Lima - Naomia
    Lively Rose Brennan - xVanillaa
    Jessy Anna Evans - agentP
    Samanta Alexandra Jozephs - Nyan
    Brianna Scarlett Greenlake - Rememberyoux

    -Deze RPG is gemaakt voor mensen die wel wat langere stukken willen schrijven en ook wat rustiger aan doen, dus dat het niet zo snel gaat!
    - Iedereen komt uit engeland of Ierland
    -Het verhaal start op de dag dat iedereen aan komt.

    Regels:
    *Minimaal 10 regels.
    *Igg één keer in de drie dagen posten (als dat niet lukt even PBen)
    *Geen 16+
    *Eén rol per persoon, omdat er al niet zo heel veel rollen zijn.
    *We schrijven in de verleden tijd.
    Als je je niet aan de regels houdt krijg je een waarschuwing, na meerdere waarschuwingen word je er uit gekickt(:

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 17:30 ]


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    Samanta Alexandra Jozephs
    'Ik heb me samen met een vriendin ingeschreven maar nu zit ik er dus alleen.'zei ze en glimlachte even.Aww best wel jammer van haar vriendin.Ze zal er wel veel nieuwe maken hier.Hopelijk word ik ook een vriendin van haar.Ze keek ook even naar buiten en ik naar de open haard.De vlammen dansten op een soort van maat,ik vond zo'n dingen echt fasinerend.Net alsof je verschillende dinger eruit kon zien.Daarom tekende ik ook vaak met een kaarsje aan in de woonkamer.Als ik niet weet wat te doen keek ik naar de vlam en luisterde naar de muziek die ik toen aan het luisteren was.Daarvan kreeg ik soms leuke ideën.'Zeg Sam,'hoorde ik Lexy vragen en keek naar haar om.Ze draaide zich ook een klein stukje naar mij toe. 'Wie vind jij eigenlijk de knapste van de jongens?'vroeg ze dan.Ik vond het echt moeilijnk om te kiezen,maar deze keer keek ik echt naar het innerlijk van de boys."Wel euuhm...Louis en Niall denk ik toch."mompel ik dan stil en bloos licht daarna keek ik even om om zeker te zijn dat ze hier niet zaten gellukig zag ik ze niet.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    In de de keuken aangekomen zagen we dat Rosalie en Camile er ook waren ze waren bezig druk drinken te maken, Ik grijnsde even naar ze en Harry opende een kastje. Ik pakte snel wat chips uit het kastje en liep samen met harry de kamer in die langzaam alweer vol was, Harry grinnikte 'ik denk dat we aan één zak niet genoeg hebben' ik keek hem lachend aan 'dit is nog maar het begin' en hij grijnsde. We propten ons tussen een paar mensen in en begonnen uit de zak te eten. Langzaam kwamen er meer mensen richting de zak en werd het een populair stuk uit de woonkamer. Harry en ik gingen vrolijk verder met ons gesprek terwijl er mensen gingen en kwamen. 'maar, 8 broers dus, was dat niet heel vervelend?' er viel een korte stilte en ik zei 'Ik heb opzich best wel een moeilijke thuis situatie dus het is fijn om even bij hun te praten weetje?' en hij knikte.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 21:26 ]


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    [ oke, even een kort vraagje Hoe laat is het in jullie ogen?.
    in die van mij namelijk laat op de avond. ]


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    (No offence hoor, maar wij zijn ook in de keuken. Lezen mensen elkaars stukken wel?)


    Happy Birthday my Potter!

    Naomia schreef:
    (...)

    Rosalie Lauren Lima

    Ik grinnik. 'Ja ik heb ook wel dorst, lekkere warme chocomel.' zeg ik dan grijnzend en loop al naar de keuken waar ik eerst zat met Louis.
    'Ik hoop ook dat hij niet alles heeft opgegeten.' zeg ik dan lachend.
    'Is hij echt zo er?' vraag ik dan grijnzend en inmiddels zijn we al in de keuken en ging ik opzoek naar twee kopjes die ik al snel vind, zelfbediening is het niet? Dan kijk ik weer naar Camile.
    'Thee of wat anders?' vraag ik dan.

    [Sorry voor korte stukje... Inspi loos...]


    Camile Abigail Turner

    Ik liep achter Rose aan de keuken in, die zei dat ze hoopte dat Naill niet alles had opgegeten en vroeg of hij echt zo erg was. Ik knikte alleen maar en keek even rond naar een waterkoker, die ik al snel gevonden had. Ik pakte hem en vulde hem met wat water.
    'Thee of wat anders,' vroeg Rose. Ik draaide de kraan dicht en keek haar aan, om vervolgens mijn blik even over alle kastjes te laten gaan.
    'Thee, als dat er is. Jij wilde chocolademelk toch? Dat moet er vast ook wel zijn. Ik zou alleen niet weten waar wat staat.' Ik zette het water op en keek om toen ik een deur open hoorde gaan. Harry kwam binnen met Violet achter zich aan. Blijkbaar konden de twee het goed met elkaar vinden. Het viel mij op dat niemand nog ruzie had gemaakt sinds mijn aankomst. Ik was benieuwd of dat nog lang zo zou blijven.
    'Willen jullie ook wat drinken?' vroeg ik beleefd, maar ze negeerden ons compleet, op een grijns van Violet na, en liepen al weer met chips naar de woonkamer terug.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 21:26 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (No offence hoor, maar wij zijn ook in de keuken. Lezen mensen elkaars stukken wel?)



    oh, wacht Dat heb ik even gemist. Ik zal het even veranderen hoor!


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    [o my gosh, dit is zeldzaam! er staan alleen HP quizen in de top °~°]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Jessy Anna Evans
    'Wel euuhm...Louis en Niall denk ik toch.' mompelde ze naast me. 'Ik denk ik ook Niall alleen dan Zayn in plaats van Louis.' mompelde ik ook en staarde wat naar buiten. De sneeuwballen vlogen nog steeds in het rond. Ik schrok een beetje toen er 1 tegen het raam aan kwam. Ik begin het weer kouder te krijgen. Opeens bedacht ik me of hier wel kleren lagen. En dan ook wel warme truien enzo. Anders liep ik de hele tijd met dezelfde trui en sjaal. Niet zo denken Jes, die jongens zullen daar vast wel aan gedacht hebben. Ik keek weer een beetje naar de open haard.


    Do what people say you can't.

    Samanta Alexandra Jozpehs
    'Ik denk ik ook Niall alleen dan Zayn in plaats van Louis.'mopelde ze dan en ik knik en glimlach dan.Ik keek weer naar de openhaard en schrok toen ik iets hoorde tegen de ruit knallen.Oef het was maar een sneeuwbal.Mischien hadden ze hier dekens?dacht ik bij mezelf en stond op van mijn stoel.Waar zouden die kunnen zitten?Ik zag niet ver van me een kast en deed hem open en iderdaat er zaten dekens.Ik nam er 2 uit en deed de kast weer toe en haf dan 1 van de dekens aan Jessy en glimlach dan."Nu zal het minder koud zijn."zeg ik met een glimlachje en plof me weer in de zetel."Heb je hobby's Jess?"vroeg ik dan om verder het gesprek aan te gaan.Ik trok het deken goed over me heen en nestelde me goed in de zetel.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jessy Anna Evans
    Ik knikte dankbaar toen ze me de deken gaf. 'Heb je hobby's Jess?' vroeg ze. Ik dacht even na.Ja, zoals skaten, stappen met vriendinnen, en nog veel meer dingen.' beantwoordde ik haar vraag. Er waren nog zoveel andere hobby's die ik had. Ze waren gewoon te veel om op te noemen. 'Jij?' vroeg ik dan. Eigenlijk was dit zo'n oude oma gesprek. Je vraagt dingen over elkaar. Zoals hobby's, eerste liefdes enzo. Ik grinnikte even maar hield al snel op.


    Do what people say you can't.

    Samanta Alexandra Jozephs
    'Ja, zoals skaten, stappen met vriendinnen, en nog veel meer dingen.' beantwoorde ze mijn vraag.Waarna ze hetzelfde vroeg tegen mij."Wel,ik hou van tekenen en dierenvezorging,ik zing ook graag en nog wat andere dingen."zeg ik dan met een licht glimlachje.De andere dingen kon je niet echt hobby's noemen van mij.Ik keek weer naar buiten.Sneeuwvlokken bleven maar uit de hemel vallen.Ik hield van de winter,want de landschappen kwamen dan mooi uit,maar buiten zat ik dan nooit.Het was even stil ik wist niet direct wat te vragen."Euuhm heb je broers of zussen?"vroeg ik uiteindelijk dan toch.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jessy Anna Evans
    'Wel, ik hou van tekenen en dierenverzorging, ik zing ook graag en nog wat andere dingen.' zei ze met een klein glimlachje. Ik glimlachte terug en knikte. 'Euuhm heb je broers of zussen?' vroeg ze na een tijdje stilte. 'Ja,' antwoordde ik. 'Een geadopteerd zusje en mijn ouders.' Ik dacht even na. Eigenlijk miste ik ze nu al een beetje, maar ik heb altijd al last gehad van heimwee. 'Jij?' vroeg ik weer.


    Do what people say you can't.

    Samanta Alexandria Jozephs
    'Ja,een geadopteerd zusje en mijn ouders.' zei ze en ik knikte."Ik heb een oudere zus en 2 oudere broers."zeg ik dan."Mijn broers zijn super irritant."voegde ik er nog bij.Soms wou ik ook wel dat ik geadopteerd was en weg was van die 2 idiooten.Maar ik zou niet zonder hen kunnen.Dit deed me eraan denken dat het wennen zal zijn zonder hen.Al hun slordigheid en hun idioote smoesjes enzo en hun ranzige dingen...Maarjah ik zit nu vast aan 5 jongen en het kon mischien nog erger worden dan thuis.Tenzei hier een hele kuisploeg ingehuurd is.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jessy Anna Evans
    'Ik heb een oudere zus en 2 oudere broers.' zei ze 'Mijn broers zijn super irritant.' Wacht ze vroeg net alleen naar mijn broers en zussen maar ik zei ook ouders. 'Zei ik net ouders erbij? Maar je snapte dus wel wat ik bedoelde.' zei ik terwijl ik weer naar buiten keek. Er waren er nog steeds een paar buiten. Kregen die het nou echt nooit koud? Ik rilde weer even en keek weer naar Sam.


    Do what people say you can't.

    Samanta Alexandria Jozephs
    'Zei ik net ouders erbij? Maar je snapte dus wel wat ik bedoelde.' en ik knikte.Ja ik vond het al vreemd dat ze haar ouders erbij zei.Best wel grappig als je ouders je broer en zus zijn.Ook wel...Eng.Ik grinnikte even."Ja tuurlijk versta ik het wel,je dachtvast dat ik familie zei."grinnikte ik."Wel als je het wil weten,ik heb ouders."zeg ik dan met een glimlach."Ze werken in een bed&breakfast."zei ik er dan nog bij.Ja ik hield er wel van om mijn ouders te helpen daar.Het deed me er aan denken dat ze het nu wel drukker zouden hebben,maar ze hebben Thomas en Lucas nog...Ik heb medelijden met mijn ouders op dit moment.Met mijn broers word het alleen maar drukker en lastiger daar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH