• De jongens van One direction wonen voor 4 weken in een groot huis in de Zwitserse bergen. Maar dat doen ze niet alleen er komen tien andere meisjes bij hun in huis wonen, ze moesten meedoen aan een wedstrijd. Ze komen er kerst en Nieuwjaar vieren en komen er gewoon 4 weken wonen. Er onstaan liefdes, ruzies en vriendschappen.


    Jongens
    Zayn Malik: CrazyOf1D
    Harry Styles: GANGNAMSTYLE
    Niall Horan: MyDreamStory
    Louis Tomlinson: MirrorMalik
    Liam Payne: quin98


    Meisjes
    Violet rose Vroom - Glims
    Dawnelle Elizabeth Harper - Panday
    Jaymina Dé La Garté - curlies
    Camile Abigail Turner - Rider
    Rosalie Lauren Lima - Naomia
    Lively Rose Brennan - xVanillaa
    Jessy Anna Evans - agentP
    Samanta Alexandra Jozephs - Nyan
    Brianna Scarlett Greenlake - Rememberyoux

    -Deze RPG is gemaakt voor mensen die wel wat langere stukken willen schrijven en ook wat rustiger aan doen, dus dat het niet zo snel gaat!
    - Iedereen komt uit engeland of Ierland
    -Het verhaal start op de dag dat iedereen aan komt.

    Regels:
    *Minimaal 10 regels.
    *Igg één keer in de drie dagen posten (als dat niet lukt even PBen)
    *Geen 16+
    *Eén rol per persoon, omdat er al niet zo heel veel rollen zijn.
    *We schrijven in de verleden tijd.
    Als je je niet aan de regels houdt krijg je een waarschuwing, na meerdere waarschuwingen word je er uit gekickt(:

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 17:30 ]


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    [Iemand die met Rosalie wil praten ze staat nu voor de deur te rillen in de kou, haha, bij het sneeuwballengevecht, maar ze doet nog niet echt mee... Haha. Wie? :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Samanta Alexandria Jozephs
    Ik zette me dan maar neer bij de openhaard."hoi!"hoorde ik een vrolijke stem zeggen.Ik keek op en zag een meisje naar me toekomen en ze zette zich dan naast me neer."Ik ben Jessy"stelde ze zich voor."Ik ben Samanta,maar je mag me Sam noemen."stelde ik me dan voor."Aangenaam."zei ik dan met een glimlachje."best koud he vandaag."zei ik om een gesprek aan de knopen.

    (weer sorry voor d shorty ik zit op mijn gsm"


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ik ga ook, byee!]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Naomia schreef:
    [Iemand die met Rosalie wil praten ze staat nu voor de deur te rillen in de kou, haha, bij het sneeuwballengevecht, maar ze doet nog niet echt mee... Haha. Wie? :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    ik stond op en keek om me heen iedereen was druk aan het sneeuwballen gooien maar ik zag bij de deur het meisje staan wat de hele tijd in de keuken had rondgehangen. ik besllot naar haar toe te lopen en even te gaan kletsen. ik deed mijn koude handen in mijn zakken en liep naar haar toe. Toen ik vlak voor haar stond lachte ik en zei "koud is het hier he?" en ze lachte " ja inderdaad, mijn handen vallen er bijna af! ik ben rosalie, en jij?" ik antwoordde haar " ik ben violet, ik zou je graag een hand willen geven maar ik ben bang dat ze er dan af gaan vallen" en we lachten allebei.

    ik weet het kort kort kort maar ik zut mijn mobiel:)


    just close your eyes and enjoy the roller coaster that is life :) x

    [Huh, violet is toch van Glims?? :8]

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 21:51 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Jessy Anna Evans
    Ze stelde zich voor als Samanta, ook wel Sam. Ik knik hevig en zeg tegelijkertijd: 'Ja heel erg!' op haar best koud vandaag he. 'Dus.. hoe ben jij hier heen gekomen?' begon ik te vragen. Zelf had ik met een vriendin, Lilly, mij en haar opgegeven. Maar ik zat nu alleen hier. Ze was wel een beetje boos toen ik haar het vertelde. Maar zo is het leven toch eenmaal? Ik zuchtte, dat was ze nu nog steeds. Ik moest haar iedere dag bellen of de hele tijd foto's tweeten van wat we aan het doen waren. Dat ging ik dus echt niet doen. Als ik een keer geluk heb hoeft zij dat toch niet te verpesten. Vroeger kreeg zij alles. Vroeg ze een paard, kreeg ze een paard. Maar bij deze kans liet ik daar geen stokje voor steken.


    Do what people say you can't.

    {i'm going.. byee}


    Do what people say you can't.

    oh, hahaa.
    ik moest even op het account van gangnamstyle om iets te veranderen aan het verhaal en zonder er bij na te denken heb ik gereageerd(;
    maar hij was dus van glims!


    just close your eyes and enjoy the roller coaster that is life :) x

    Rosalie Lauren Lima

    Ik glimlach even kort en stop mijn handen ook diep in mijn zakken. 'Het is zo koud en ik ben nog maar net buiten.' zeg ik dan en zucht even. 'Maar aangnaam.' zeg ik danen lach even vriendelijk, waarom ben ik ook handschoenen vergeten. Dan kijk ik weer naar iedereen die sneeuwballengevecht aan het doen is, waarom wou ik ook zo graag naar buiten, ik haat kou. Ik zucht weer en kijk dan het meisje Violet aan. 'Ben je allang buiten?' vraag ik dan maar en ril weer even kort door de kou.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    "ja,aar aan het begin viel de kou wel mee. ik was gewoon bezig weetje, maar nu trek ik het echt niet meer" en ik grijnsde 'heb je al meegedaan?' ze schudde haar hoofd 'wil je nog wel mee doen?'- 'ja hoor, dan word ik vast wat warmer' ik glimlachte 'kom dan gaan we er heen' Samen liepen we naar het winterse schouwspel, nu was echt iedereen bezig, er lagen een paar mensen in de sneeuw, en de paar mensen die nog stonden waren druk bezig met sneeuwballen te maken.

    Veranderd hoor (;

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 6:45 ]


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    [Ze is net pas buiten en dan gaat ze meteen naar binnen, ik was eigenlijk van plan om haar buiten te laten met de rest en Louis, omdat ze daarmee naar buiten ging....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Panday schreef:
    Dawn

    Ik keek glimlachend rond. Ik had nu wel wat namen opgevangen, de jongens van one direction zoiezo en nog wat meisjes. Ik liep uiteindelijk naar een meisjes toe die haar tong uit stak om wat sneeuwvlokken op de vangen. Ik keek haar grijnzend aan. 'Heey,' zei ik terwijl ik naar boven keek, maar ik kreeg een sneeuwvlok in mijn oog en keek naar het meisje terwijl ik in mijn oog wreef. 'Ik ben Dawn. En jij.. uhm, Camile toch?' Ik dacht dat ik dat iemand had horen zeggen. Maar het maakte me niet uit als ik haar naam fout had. Ik was niet het type dat zich zo snel schaamde. Ik begon een beetje op en neer te springen om warm te blijven en deed daarbij rare bewegingen met mijn voeten.

    [leveloooos (A)]


    Camile Abigail Turner

    Wanneer ik weer recht keek, stond er plots een meisje voor mij. Ze keek mij grijnzend aan, terwijl ze 'Heey' zei. Ik glimlachte vriendelijk naar haar. Ik had nog geen kennis met haar gemaakt en had ook eigenlijk nog geen idee wat voor persoon ze was.
    'Ik ben Dawn. En jij.. uhm, Camile toch?' Ik knikte op haar vraag en vroeg mij af hoe ze mijn naam wist. Ze had het mij of iemand anders vast horen zeggen. Dat zou in ieder geval betekenen dat ze iemand is die oplet en ze kon dus niet al te achterlijk zijn.
    'Ow, komt Dawn van Dawnelle? Dat is zo'n mooie naam! En ja, ik heet Camile, maar je mag mij desnoods ook Cam noemen, als je dat makkelijker vindt,' zei ik vriendelijk en oprecht. Ik had Dawn altijd een leuke naam gevonden.
    Dawn begon een beetje maf op en neer de springen en maakte rare bewegingen het maar voeten. Ik kan het niet laten om er zachtjes om te lachen. Ik lach haar niet echt uit, het ziet er gewoon grappig uit en doet mij denken aan mensen die tevergeefs proberen van die Russische dansen na te doen.
    'Je lijkt zo wel een maffe Rus,' giechel ik.


    Happy Birthday my Potter!

    [Kan ik nog ergens op reageren?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [opeens 12 pagina'sO.o Weet nu alleen dat Jay beneden is bij de sneeuwgevecht^^ Ik reageer vanmiddag! DOEI]


    I don't want you to die, I want you to suffer.