• De jongens van One direction wonen voor 4 weken in een groot huis in de Zwitserse bergen. Maar dat doen ze niet alleen er komen tien andere meisjes bij hun in huis wonen, ze moesten meedoen aan een wedstrijd. Ze komen er kerst en Nieuwjaar vieren en komen er gewoon 4 weken wonen. Er onstaan liefdes, ruzies en vriendschappen.


    Jongens
    Zayn Malik: CrazyOf1D
    Harry Styles: GANGNAMSTYLE
    Niall Horan: MyDreamStory
    Louis Tomlinson: MirrorMalik
    Liam Payne: quin98


    Meisjes
    Violet rose Vroom - Glims
    Dawnelle Elizabeth Harper - Panday
    Jaymina Dé La Garté - curlies
    Camile Abigail Turner - Rider
    Rosalie Lauren Lima - Naomia
    Lively Rose Brennan - xVanillaa
    Jessy Anna Evans - agentP
    Samanta Alexandra Jozephs - Nyan
    Brianna Scarlett Greenlake - Rememberyoux

    -Deze RPG is gemaakt voor mensen die wel wat langere stukken willen schrijven en ook wat rustiger aan doen, dus dat het niet zo snel gaat!
    - Iedereen komt uit engeland of Ierland
    -Het verhaal start op de dag dat iedereen aan komt.

    Regels:
    *Minimaal 10 regels.
    *Igg één keer in de drie dagen posten (als dat niet lukt even PBen)
    *Geen 16+
    *Eén rol per persoon, omdat er al niet zo heel veel rollen zijn.
    *We schrijven in de verleden tijd.
    Als je je niet aan de regels houdt krijg je een waarschuwing, na meerdere waarschuwingen word je er uit gekickt(:

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 17:30 ]


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    Brianna Scarlett Greenlake
    'Ga je mee naar buiten?' vroeg Harry. Nu wist ik dus wel weer hoe hij heette. 'Ja, is goed. Moet alleen wel even mijn jas pakken.' zei ik. Ik keek rond in de gang, en zag mijn jas op de grond liggen. Ik liep er naar oe waarna ik hem aandeed. De muts had ik opgehouden dus dat was geen probleem. Ik liep terug naar Harry. Glimlachend keek ik hem aan. Ik deed de deur open en stapte naar buiten, draaide me om en wachtte tot hij mee ging.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis William Tomlinson

    'Leuk om je te ontmoeten Rose' zei ik glimlachend en keek haar aan. Ik zag dat haar blik even naar de wortel ging die nog steeds naast me lag en dan heel even lachte, 'Ja,een van mijn vele verslavingen en stiekem ben ik gewoon een konijn. Dus je zal ze wel vaker zien als je bij mij in de beurt ben tenzij ze natuurlijk op zijn, maar dat komt zelden voor' zei ik lachend en pakte de wortel om er volgens een hap van te nemen. 'Iedereen zo zijn verslavingen en nu ben ik eigenlijk wel benieuwd naar de jouwe.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Gelukkig antwoorde ze dat ze het goed vond, we pakten onze jassen en gingen naar buiten.
    Oeff, wat was het koud! 'hoe oud ben je eigenlijk?' vroeg ik een beetje ongemakkelijk. '17' antwoorde ze, een jaartje jonger als ik, dacht ik. Ik keek haar aan en vroeg: 'heb je het koud?' want ik zag dat haar tanden klapperden.
    Ze keek me aan en bloosde: 'ja..' Ik deed mijn sjaal af en sloeg hem om haar heen 'zo beter?' ze glimlachte 'dankje' we liepen even een stukje en kletsten ondertussen gezellig, later begon het echt heel koud te worden en gingen we dus maar terug naar huis.
    Toen we binnen kwamen gingen we snel bij de kachel zitte, daar was het lekker warm.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 19:14 ]


    just close your eyes and enjoy the roller coaster that is life :) x

    Samanta Alexandra Jozephs
    Ik was wat stil in de woonkamer en zat de gesprekken van de andere meisjes te volgen en natuurlijk ook wat de jongens aan het doen waren.Een deur ging open en ik keek ernaar.Dat is wast waar de kamers zijn.'hoi, wie van jullie is samanta?'vroeg ze."Dat ben ik."zei ik met een glimlachje.'aha, dan ben jij mijn kamergenoot'zei ze."Aangenaam en wat is jouw naam?"vroeg ik dan terwijl ik mijn hand naar haar uitstak."Violet"antwoorde ze en ik knikte.Het ging echt wel leuk worden hier,mischien veel nieuwe vriendinnen en goede vrienden worden met mijn idolen.Ik begon al wat weg te zwijmelen in mijn gedachtes.Ik keerde terug naar de realiteid en liet dan de hand van Violet los."Waar zijn de kamers trouwens ,ik wil ze best wel zien."vroeg ik vriendelijk tegen haar.Mischien wist ze wel waar die waren aangezien ze van ergens anders kwam dan de voordeur of keuken


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rosalie Lauren Lima

    Ik kijk weer naar de wortel en dan naar Louis di er een hap van neemt en grinnik weer even. 'Louis het konijn.' zeg ik dan lachend. 'Mijn verslaving, tja, ik denk toch wel schoenen.' zeg ik dan lachend. 'Of ja, ik heb er denk ik wel meerdere denk ik.' zeg ik dan lachend. 'Maar van een wortel verslaving heb ik nog nooit gehoord.' zeg ik dan en kijk dan even door een raam naar buiten, nar het landschap van Zwitserland bedekt met een laag sneeuw en krijg het haast al koud als ik er naar kijk. Dan kijk ik weer naar Louis en glimlach even kort.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Brianna Scarlett Greenlake
    Nadat we wat gezellig hadden gekletst gingen we weer naar binnen, want het werd echt té koud. Binnen hield ik Harry's sjaal en mijn muts op, want ik was nog steeds koud. Ondanks dat we bij de haard zaten. Ik kijk even rond. Of niet iedereen was er, óf ze waren allemaal ergens anders. Ik zet de muts even af en haal een hand door mijn haar. Glimlachend keek ik Harry aan. 'Dus...' mompelde ik. Ik frummelde wat ongemakkelijk aan de touwtjes van mijn shirt. Het was wel dé Harry Styles waar ik een gesprek mee voerde, en ik moest zeggen dat hij niet lelijk was. Ik keek naar de vlammen in de haard. Glimlachend keek ik hoe de vlammetjes vrolijk knetterden. Ik vond vuur altijd al iets fasinerends hebben, zo mooi, maar ook zo pijnlijk kunnen zijn. Ik hield mijn handen wat dichterbij voor de warmte.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [ben er weer (A) Blijkbaar zat Dawn al worstjes te roosteren xd.]

    Dawn

    Ik grijnsde toen Niall zich voorstelde. 'Ik had het dus goed...' mompelde ik. Ik pakte een hand chips en Niall begon opeens worstjes te roosteren. Ik streek een rode lok achter mijn oor en ging naast hem zitten. 'Dit is ook heel lekker, weetje.' zei ik toen waarna ik een chipje aan een dun stuk hout prikte en die boven het vuur hield. Ik keek even naar Niall. 'Uhm, hou je van voetbal?' vroeg ik om even een stilte te voorkomen. Al was de kans dat er een stilte viel vrij klein, aangezien Niall nogal hyper was. Hij was tot nu toe wel aardig, alleen zou hij later nog verwend kunnen doen. Ach ja, wat boeit het. Ik haalde het chipje van mijn stok en stopte die in mijn mond. Dat was niet eens zo slecht. Ik glimlachde en prikte nog een chipje aan mijn stok vast waarna ik die weer begon te roosteren.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Louis William Tomlinson

    Ik knik even als antwoord en eet rustig mijn mond leeg. 'Ja dat is hoe mensen mijn wel eens noemen als luister ik ook naar Boobear, Superman of Lou' zeg ik lachend en kijk haar aan. 'Klinkt als een bekende verslaving gezien meer mensen dat in dit huis hebben en dan heb ik het niet alleen over de meiden' zeg ik nog steeds lachend. 'Het is ook moeilijk om een verslaving te hebben gezien ikzelf ook meerdere verslaving heb. Je zult mij ook altijd met een streepjesshirt zien lopen en de rest van de jongens niet.' Ik haal mijn schouders op. 'Niet iedereen is half konijn of zo gek en eens moet de eerst keer zijn' zeg ik en neem nog een hap van mijn wortel.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ik moet huiswerk maken dus ben er een tijd je niet]


    just close your eyes and enjoy the roller coaster that is life :) x

    (Oké, zo te lezen ben ik gewoon totaal genegeerd -_-)


    Happy Birthday my Potter!

    [ik ga zo wel eventjes met jou praten maar ik moet eerst huiswerk maken, en anders ga jij toch eventjes met iemand praten ofzo?:$]


    just close your eyes and enjoy the roller coaster that is life :) x

    Niall Horan

    'Ja hoor' glimlachte ik. Ik praatte nog wat met Dawn en stond op.
    Ik slenterde naar boven en ging op mijn bed liggen. Ik had honger en ik was chagerijnig. Toen besloot ik maar om Zayn beet te nemen. Nouja, wat je een grap noemt. Gewoon om Zayn te irriteren. Ik pakte al zijn spiegels, haarspullen en kleren. Snel stopte ik ze onder Louis' bed en ging weer naar beneden. Zayn had eerst mijn chips opgegeten, maar dat was al een paar weken geleden. Niemand eet mijn eten op. Ik liep naar de keuken en pakte zonder iemand een blik te gunnen chips, maakte warme chocomel, pakte marshmellows, chocola etc. Toen ik al het eten in mijn arme had, rende ik naar boven. Vrolijk at ik alles op. Nu was er geen eten meer. Nu is het een hel. Wat heb ik gedaan?! Wanhopig rende ik rondjes in de kamer en zakte neer. Ik was hopeloos.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 19:26 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Je kan met mij praten^^haha]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ben dansen straks terug! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Camile Abigail Turner

    Aangezien ik geen reactie kreeg, was ik de keuken maar weer uitgelopen. De enige die blijkbaar iets tegen mij wilde zeggen was Naill, die zich eigenlijk ook alleen maar voorstelde en mij niet eens mijn naam liet vertellen. Ge-wel-dig. En mijn stiefvader dacht serieus dat ik hier iets van zou leren? Misschien het feit dat de volgende keer dat hij zoiets deed, ik mijn spullen gelijk zou pakken en zou vertrekken.
    Zuchtend slofte ik de trap op, opzoek naar mijn kamer. Blijkbaar waren de kamers voor twee personen en al gauw had ik die van mij gevonden. Er was verder nog niemand, dus ik had ook geen idee wie mijn kamergenote zou zijn. Hopelijk iemand waarmee ik nog iets gemeen had.
    Ik viste mijn schoenen uit mijn rugtas en verving de nette winterlaarzen. Een beetje afwezig scrollde ik door de lijst op mijn Ipod, om vervolgens een lekker dansnummer aan te zetten. Zo, nu kon ik tenminste eindelijk weer mijn eigen ding doen. Ook al was het dan zonder mijn maatjes.


    Happy Birthday my Potter!