• De jongens van One direction wonen voor 4 weken in een groot huis in de Zwitserse bergen. Maar dat doen ze niet alleen er komen tien andere meisjes bij hun in huis wonen, ze moesten meedoen aan een wedstrijd. Ze komen er kerst en Nieuwjaar vieren en komen er gewoon 4 weken wonen. Er onstaan liefdes, ruzies en vriendschappen.

Jongens
    Zayn Malik: CrazyOf1D
    Harry Styles: GANGNAMSTYLE
    Niall Horan: MyDreamStory
    Louis Tomlinson: MirrorMalik
    Liam Payne: quin98

Meisjes
    Violet rose Vroom - Glims
    Dawnelle Elizabeth Harper - Panday
    Jaymina Dé La Garté - curlies
    Camile Abigail Turner - Rider
    Rosalie Lauren Lima - Naomia
    Lively Rose Brennan - xVanillaa
    Jessy Anna Evans - agentP
    Samanta Alexandra Jozephs - Nyan
    Brianna Scarlett Greenlake - Rememberyoux

-Deze RPG is gemaakt voor mensen die wel wat langere stukken willen schrijven en ook wat rustiger aan doen, dus dat het niet zo snel gaat!
    - Iedereen komt uit engeland of Ierland
    -Het verhaal start op de dag dat iedereen aan komt.

Regels:
    *Minimaal 10 regels.
    *Igg één keer in de drie dagen posten (als dat niet lukt even PBen)
    *Geen 16+
    *Eén rol per persoon, omdat er al niet zo heel veel rollen zijn.
    *We schrijven in de verleden tijd.
    Als je je niet aan de regels houdt krijg je een waarschuwing, na meerdere waarschuwingen word je er uit gekickt(:

[ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 17:30 ]

Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

Rosalie Lauren Lima

Als iedereen zijn eigen kant opging en ik nog maar alleen in de hal stond zuchtte ik en besloot wat rond te kijken. Ik haalde nog even vlug mijn telefoon uit mijn handtas en sms mijn ouders even snel dat ik er was en liep toen naar een willekeurige deur en maakte die open en liep naar binnen, dit was blijkbaar de woonkamer. Dan liep ik weer de kamer uit en liep zo nog enkele anderen kamers in en zuchtte toen ik weer terug was in de hal. Ik hoorde iemand hard op de deur bonken en liep geïrriteerd naar de deur toe en maakte die open, waarom moesten mensen altijd zo gaan schreeuwen, geen geduld ofzo? 'Kom binnen.' zeg ik dan en rol even ongemerkt met mijn ogen en liep dan weer verder naar een anderen deur die ik open maakte en dan naar binnen liep, de keuken en waar ik dan een van de jongens aan het aanrecht zag zitten. 'Hey.' zeg ik dan en kijk hem even aan, volgensmij was het Louis als ik het goed had.

[ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 18:42 ]

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

[Zo :)]

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Brianna Scarlett Greenlake
    Ik trok mijn pandamuts nog even recht voordat ik de ijskoude sneeuw in liep. Ik sloeg al snel mijn handen om me heen. Ik moest moeite doen om niet te gaan klappertanden, zo koud. Ik kroop diep in mijn warme winterjas en collsjaal. Ik glimlach. Toch was het leuk om hier te zijn, het ging hier tenslotte over One Direction. Na een tijdje zag ik het schattige berghutje. Ik frummelde nog even wat aan het touwtje van mijn jas, maar belde toen toch aan. Zuchtend keek ik naar mijn mintgroene vans, waarna ik me weer richtte op de deur. Damn, wat was het koud.

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Dawn

Ik zuchtte en liep naar binnen. Het zag er best gezellig uit, ik glimlachte tevreden. Ik stampte de sneeuw van mijn laarzen en keek naar het andere meisje, die samen met mij stond te wachten tot de deur werd open gedaan. 'Ik heet Dawn, trouwens.' zei ik grijnzend. Ik haalde even mijn hand door mijn haar en liep daarna de woonkamer in. Er zaten al wat meisjes, en die leken best normaal. Geen idee of het directioner's waren dus. Ik toverde en klein glimlachje tevoorschijn. 'Hay,' zei ik waarna ik even in mijn koude handen blies. 'Ik ben Dawn en ik-' ik raakte even een paar seconde afgeleid door de kom chips die een jongen met blond haar in zijn handen had... Liam was het, nee wacht, Niall. Ja Niall. Ik had hun namen nog even geoefend voordat ik weg ging. Ik besefde da ik de hele middag nog niks had gegeten. 'Ik, uhm,' ging ik verder. 'Nouja, ben er.' ik grijnsde en keek even naar Niall. 'Eet je lekker?' vroeg ik droog.

[ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 18:37 ]

What do we say to the god of death? ''Not today.''

Jaymina Dé La Garté
    Ik zuchtte en hing mijn jas op bij het kapstok. Zo normaal mogelijk liep ik naar binnen. Ik kende ondertussen wel hun namen , ik moest ze wel leren toen ik werd uitgekozen voor dit. Mijn vriendin heeft me aangemeld. Vraag me niet waarom , want dat weet ik zelf ook niet. Ik plof neer op de bank naast die gast met die krulletjes. Harry , toch? ''Jaymina Dé La Garté'', stel ik mezelf voor. Ik zucht even als ik mijn naam zeg. Ik haat die lange naam. ''Maar noem me maar gewoon Jay'', zeg ik er snel achteraan. Ik pak even mijn telefoon uit mijn zak. Mijn vriendin had me ge-sms't en vroeg of ik het leuk vond. Ik antwoordde dat ik het 'wel leuk' vond. Ik zucht nogmaals en sta op naar de keuken. Ik keek zoekend naar wat eten.

I don't want you to die, I want you to suffer.

Harry Edward Styles.

De deur ging open en ik zag een meisje naar binnen lopen, 'hey!' ze klonk erg vrolijk, en toen liep ze al weer weg naar haar kamer. Ik pakte een koekje en begon een beetje te zingen, en Niall zong vrolijk met me mee. Ik hoorde dat de deur werd geopend en ik keek eventjes wie het was, het waren 2 meisjes, Jessy dacht ik, samen met een nieuw meisje, Rosalie was haar naam. Misschien had ik de deur open moeten doen, maar ik hoorde niet dat er aan de deur was geklopt. Er belde weer iemand aan, voordat ik naar de deur kon gaan werd hij al open gedaan door Jessy. Even later kwam er weer een meisje binnen, ze zei dat wij misschien eens de deur open moesten doen inplaats van dat meisje. Goed plan, dacht ik. Ik had het erg koud en ging maar even douchen, toen ik terug kwam was er nog een meisje bij gekomen volgens Louis 'heb jij open gedaan?' vroeg ik, hij keek me aan 'ehh, nee, moest dat dan' ik zuchte en liep weer weg. Ik ging op de bank zitten en zag dat er een meisje in de woonkamer kwam, ze kwam naast me zitten op de bank en stelde zich voor, toen ze weer naar de keuken ging liep ik ook maar weg . De volgende keer wilde ík de deur openen dus ging maar in de hal zitten wachten op de volgende gast.

Slechste stuk OOIT.

[ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 18:45 ]

just close your eyes and enjoy the roller coaster that is life :) x

Louis William Tomlinson

Als ik de wortel had die Niall een meter bij me vandaan had legt te pakken had, ging ik weer op dezelfde plek zitten als net. 'Graag gedaan Nialler' zei ik grijnzend en niet veel later duwde hij een kom met chips in mijn handen. De wortel legde ik gelijk naast me neer en pakte een hand met chips uit de kom en at dat rustig op. Op het moment dat ik meer wilde pakken kwam Niall langs en haalde de kom uit mijn handen waarna hij naar de woonkamer liep. Verbaasd keek ik van de deur waar hij door verdween naar mijn lege handen. Net als ik op wilde staan om die kom weer te gaan halen ging de deur open en liep een meisje naar binnen. Voor mij een reden om toch te blijven zitten. 'Hello' zei ik glimlachend. 'Louis William Tomlinson' stelde ik me vervolgens voor.

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Niall Horan

'Het is heel lekker' grijnsde ik en ik ging rechtop zitten. 'Welkom hier. Het is koud, vind je niet? Pff, ik zet de verwarming wel aan. Of wacht, de openhaard! Ja, de openhaard is gezelliger' besloot ik. Ik hield de zak chips richting Dawn. 'Ook wat?' vroeg ik haar. 'Oh, ik ben me vergeten voor te stellen, ik ben Niall Horan' zei ik. Ik liep naar de openhaard en stak hem aan, waarna ik weer op de bank ging zitten. Ineens kreeg ik een idee. 'WORSTJES ROOSTEREN!' schreeuwde ik en ik rende naar de keuken om worstjes te pakken. Ik haalde heel snel buiten een stok en met een mes maakte ik de stok schoon. Ik prikte een worstje aan de stok en ging weer voor de openhaard zitten. Daar zat ik dan, met mijn worstje. Toen mijn worstje klaar was, at ik hem op en deed er een nieuwe aan. Zo ging dat verder tot mijn worstjes op waren. 'Nu zijn ze op' bromde ik chagerijnig en ik ging in een kleermaker zitten voor de tv.

[ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 18:45 ]

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Brianna Scarlett Greenlake
    'Brianna.' zeg ik nog voordat het meisje naar binnen loopt. Ik flikker mijn jas op de grond, maar de pandamuts laat ik zitten. Ik streek even over mijn oudroze sweater. Ik glimlachte even. Ik loop de woonkamer binnen, waarna ik op de bank plof tussen twee mensen in. 'Gesellig.' grijns ik. Ik was een druk type, nam bijna nooit iets serieus en ik was dol op voetbal. Ik keek vrolijk om me heen. Ik hield van mensen. Ik sjorde even aan mijn muts en zei daarna 'Hoi.' tegen niemand in het bijzonder. Omdat niemand reageerde huppelde ik naar de gang, waar de jongen met de bruine krulletjes stond. 'Hey. Harry, toch?'

[ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 18:49 ]

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Violet rose Vroom

Snel dumpte ik mijn tas op mijn bed en rende naar de badkamer om te zien of hij er een beetje normaal uit zag. Het was een ruime badkamer met een groot bad en een douche. Er was een grote spiegel met daarom heen wat kastjes, ik opende ze allemaal en ze lagen vol met verschillende schoonheids artikelen. Met een grote grijns op mijn gezicht sloot ik de badkamerdeur weer. Ik liep naar de grote schuifdeur tegen over de badkamer, ik schoof hem open. Ik kwam in een grote ruimte vol met kleding rekken en schoenen. Ik keek snel naar de kant waar boven op een bord stond 'Violet' het hing vol met truien, broeken en nog veel meer shit. Ik keek naar de andere kant waar een bord hing waar groot op stond 'Samanta' dat was de naam van mijn kamer genootje dus. Toen ik uit de grote kast kwam lopen hoorde ik allemaal gepraat uit de woonkamer dus ik besloot daar maar eens een kijkje te gaan nemen. Toen ik in de grote warme woonkamer kwam zag ik overal meisjes die allemaal tegelijk mijn kant op keken. Ik grijnsde 'hoi, wie van jullie is samanta?' een meisje glimlachte naar me en zei 'dat ben ik' ik knikte 'aha, dan ben jij mijn kamergenoot' en ik lachte naar haar.

[ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 18:50 ]

Rosalie Lauren Lima

Ik keekk de jongen Louis aan en grijnsde dan toch even kort naar hem en keek toen even vlug de keuken rond en keek toen weer Louis aan. 'Rosalie Lauren Lima, maar noem me maar Rose.' zei ik toen en glimlachte weer even naar hem en zag toen een wortel naast hem liggen en lachte even. 'Een wortel?' vroeg ik toen grijnzend en keek even naar het ding en toen weer naar Louis en ging dan gewoon bij hem zitten aan het aanrecht.

[Het is een gesprek, dus ik kom nu echt niet aan 10 regels anders wijkt het helemaal af en wordt het heel onzinnig... :$]

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

(wil iemand met Sam praten ? :3 )

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

(doe ik wel(:)

[ben even weg (boodschappen doen :() dus ga niet weg Niall please xd. ben zo terug...]

What do we say to the god of death? ''Not today.''

Er kwam steeds niemand dus toen ging ik naar de woonkamer, ik zag een meisje naast Niall zitten, ze zaten samen worstjes te roosteren boven de haard. Typisch Niall, dacht ik en ik grijnsde. 'Hebben jullie zin in warme chocolade melk?' vroeg ik, en ik liep al naar de keuken om in te schenken. Toen ik in de woonkamer kwam om de Chocomel te bezorgen, zaten Niall en Dawn nog steeds worstjes te roosteren. Ik ging op de bank zitten, even later kwam er een meisje naast me zitten, Jaymina, we kletsten even en toen ging ze naar de keuken. Ik liep naar de gang en zag een meisje daar heen huppelen, het was Brianna. Ik ging naar haar toe en begon een beetje tegen haar te praten, het was echt een aardig meisje! 'Ga je mee naar buiten?' stelde ik voor, en ik wachtte haar aantwoord af.

[ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 19:10 ]

just close your eyes and enjoy the roller coaster that is life :) x