• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:53 ]

    Weg gooien wat ze in jouw kamer gooit of het verstoppen en dan pas terug geven nadat ze minstens een dag of langer geen spullen meer van haar in jouw kamer heeft gegooid. Is misschien hard maar zo leert ze het wel. En je hebt al aan gegeven dat je het niet wil maar daar geeft ze niks om dus in dit geval wie niet horen moet maar voelen.


    Physics is awesome

    Lexus schreef:
    (...)

    Wowie. Dat vind ik knap haha. Ik kreeg de posters van de hitkrant nog niet eens zover dat ze met plakmand aan mijn muur wilden hangen, ze vielen telkens weer op de grond. Maar oke, dat moet je ook niet met plakband doen maar met tape ofzo.


    ducktape solves everything :Y)

    OT: Wat veel hier zeggen...neem een hangslot of verstop haar spullen tot ze ermee ophoudt...je moet ze dan niet in je kamer verstoppen of course, want anders gaat ze je gehele kamer overhoop halen en vindt ze haar spullen ook nog...niet de bedoeling, lijkt mij...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    gewoon al haar spullen voor haar slaapkamer gooien, elke keer als je iets tegenkomt van haar.
    en 's ochtends je deur barriceren of hard gillen als ze binnenkomt en als de schrik daarvan niet helpt gewoon de deur uit duwen

    klinkt beetje hard dit maar het zal wel helpen denk ik
    wie niet luisteren wil moet maar voelen(A)


    I don't care if you're different than the others, as long you are nice to me.