• ~ Zeiktopic ~

    Afgelopen woensdag begon mijn keel pijn te doen, wat nu gelukkig over is. Dankzij een beetje honing hoewel ik bang ben dat het misschien terug komt. Maar nu heb ik last van een oor dat dicht zit en ik heb heel veel huiswerk dat ik moet doen. Als mijn oor dicht blijf zitten ga ik maandag naar de dokter aangezien ik dat een keer eerder heb gehad.

    Maar het is niet echt een leuk begin van de vakantie. Ik bedoel, ik had liever minder huiswerk gehad en ja daar had ik zelf iets aan kunnen doen maar toch.

    Zelfs als ik van te voren veel had gedaan dan had ik nu alsnog veel huiswerk gehad.

    Dus iemand anders ook zo'n leuk begin van de vakantie?


    Physics is awesome

    Ik heb nog een week school en dan pas vakantie.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Mijn vakantie is al voorbij, ik moet maandag weer naar school.

    Dat is inderdaad vervelend. Ik was eind augustus ziek, maar ik had de eerste week van september nog twee herexamens...
    En ik heb geen herfstvakantie :(


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Ik heb nu ook vakantie en ik heb dus leuk een tentamenweek die de vrijdag na mijn vakantie begint. Dus ik mag ook gaan leren x


    Firm believer of all that is magic

    Theluji schreef:
    Mijn vakantie is al voorbij, ik moet maandag weer naar school.

    Dit dus. FML.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Hakuna schreef:
    Ik heb nog een week school en dan pas vakantie.


    Ik had eens dat ik in de kerstvakantie ziek was.
    De eerste dagen van de vakantie... De laatste dag van de examens kreeg ik een kriebel in mijn keel en de dag erna kon ik niets - maar dan ook niets meer zeggen.
    Ik heb een hele week amper gegeten. Enkel rusten, tv-kijken, lezen en slapen.
    Inclusief op Kerstmis kon ik amper eten. D: Kan je dat voorstellen hoe erg dat is?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Theluji schreef:
    Mijn vakantie is al voorbij, ik moet maandag weer naar school.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    ik heb 3 weken vrij, met onderbrekingen voor 2 toetsen en een hoorcollege en een presentatie.


    SLOAN.

    Theluji schreef:
    Mijn vakantie is al voorbij, ik moet maandag weer naar school.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik heb niet eens tijd om huiswerk te maken. Ik moet de hele tijd werken, dus in feite heb ik geen vakantie gehad en mag ik maandag weer naar school.


    Take risks and conquer your fears.

    Theluji schreef:
    Mijn vakantie is al voorbij, ik moet maandag weer naar school.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    ik moet heel veel stage werkprocessen maken en dat zijn heel veel kleine dingetjes die eronder vallen wat het samen heel veel maakt aangezien ik er nog maar 1.5 af heb en ik er na de vakantie 5 moet inleveren

    Hakuna schreef:
    Ik heb nog een week school en dan pas vakantie.


    Dan neem ik aan dat je een Belg bent want in Nederland is het zover ik weet dat je afgelopen week vrij had of aankomende week vrij bent.


    Physics is awesome

    xIrisNils schreef:
    Ik heb nu ook vakantie en ik heb dus leuk een tentamenweek die de vrijdag na mijn vakantie begint. Dus ik mag ook gaan leren x


    Dat je school daar geen rekening mee houd. Vakantie hoort vakantie te zijn, een beetje huiswerk dat is vaak nog te doen maar leraren denken blijkbaar bij het woord vakantie aan stapels met huiswerk.


    Physics is awesome

    Ik heb niet echt vakantie, ik moet zes hele dagen werken en daarbuiten moet ik ook nog eens leren voor mijn toetsweek.. Fun!