• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:53 ]

    Aurorae schreef:
    Ik zou een keer uitallen als ik jou was. Want blijkbaar maak je op deze manier niet genoeg indruk. En anders inderdaad een hangslot ^^


    Don't find love. Let love find you.

    Ik zou gewoon alles teruggooien haar kamer in, misschien leert ze het dan? Of beter nog, gewoon weggooien wat ze laat slingeren.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Aurorae schreef:
    Ik zou een keer uitallen als ik jou was. Want blijkbaar maak je op deze manier niet genoeg indruk. En anders inderdaad een hangslot ^^


    -

    Cloelia schreef:
    Ik zou gewoon alles teruggooien haar kamer in, misschien leert ze het dan? Of beter nog, gewoon weggooien wat ze laat slingeren.


    -

    ik zou het allemaal wegsmijten, is ze het vanzelf kwijt komt ze naar jou toe en zeg je gewoon: 'Ja ik moest mijn kamer opruimen. Het was zo'n rotzooi.'


    Life is hard, just break it with your head <3

    CyberLord schreef:
    (...)
    Mijne hangen met plakband vast (cat)


    Ja, die van mij eerst ook wel, maar er waren altijd wel een paar die naar beneden vielen. Het ligt ook aan mijn muur denk ik.


    Aan niets denken is ook denken.

    Geez,dat heb ik ook aan de hand. Alleen komen mijn zusjes niet naar mijn kamer voor de spiegel ofzo,maar gewoon. Ze doen de deur open,kijken naar binnen en gaan dan weg. Heel irritant.
    Misschien kan je je deur op slot doen? Dat ga ik ook doen. Als ik mijn sleutel tenminste kan vinden.

    En als je zusje je 'kussen' kapot heeft gemaakt,moet je alles verzamelen en het in haar kamer droppen. Zou ik ook doen.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 19:56 ]


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Lexus schreef:
    (...)

    Ja, die van mij eerst ook wel, maar er waren altijd wel een paar die naar beneden vielen. Het ligt ook aan mijn muur denk ik.

    Denk het ook ja.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Jup. Alleen maakte ik het met plakband vast (ook vanwege mijn moeder) En geloof het of niet, dat heeft een heel jaar vol gehouden en als het slot erop zat kon mijn broertje het niet open krijgen, hoe hard hij er ook aan trok. Ik heb "plakband plak"-skills :Y)


    Daar moet ik echt een foto van zien!

    OT: Je zou idd een slot aan je deur kunnen maken, hetzelfde met haar kamer doen of een keertje heel goed met haar praten.
    Ik heb een oudere zus die mijn kamer 5 min voordat mijn wekker gaat binnenkomt om vervolgens in mijn kledingkast rotzooi te gaan maken.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    (...)

    Daar moet ik echt een foto van zien!

    OT: Je zou idd een slot aan je deur kunnen maken, hetzelfde met haar kamer doen of een keertje heel goed met haar praten.
    Ik heb een oudere zus die mijn kamer 5 min voordat mijn wekker gaat binnenkomt om vervolgens in mijn kledingkast rotzooi te gaan maken.

    Heb het er al zeker een jaar niet meer. Sorry.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 20:01 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cloelia schreef:
    Ik zou gewoon alles teruggooien haar kamer in, misschien leert ze het dan? Of beter nog, gewoon weggooien wat ze laat slingeren.


    26 - 02 - '16

    Inderdaad, als het weer een keer zo is alles bij elkaar zoeken en gewoon weggooien. 'Tja, dan moet je je zooi maar bij je houden, als het in mijn kamer ligt kan ik er mee doen wat ik wil.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Aurorae schreef:
    Ik zou een keer uitvallen als ik jou was. Want blijkbaar maak je op deze manier niet genoeg indruk. En anders inderdaad een hangslot ^^


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Zeg gewoon recht in haar gezicht dat ze uit je kamer moet blijven. Het is jou kamer en niet die van haar. Desnoods koopt ze zelf een spiegel en hangt ze die op haar kamer, of jij hangt iets voor jou spiegel, zodat ze er niet in kan kijken. En anders met je moeder/vader erover praten.

    Oh, en al dr troep naar buiten gooien. Haar spul moet in haar kamer.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 21:11 ]


    Destroy what destroys you.

    Verstop al haar zooi, na een paar keer is ze het zo beu dat ze het er nooit meer laat liggen.
    En anders is er nog altijd een hangslot en plakband!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...