• Ik heb zojuist iets gedaan wat ik nooit durfde..

    Ik heb me namelijk ingeschreven voor het volgende seizoen van the Voice of Holland. Dit hoeft nog helemaal niks te betekenen. Je moet nog door de inschrijving - door een auditie voor een vreemde jury - en als je daar door komt moet je nog auditie doen op TV.
    Maar ik heb mezelf zojuist een schop onder me kont gegeven en gewoon dat formulier ingevuld.
    Als het niets wordt dan niet, maar dan heb ik iig het idee dat ik er iets mee gedaan heb.

    Maar om het topic een beetje interessant te houden is mijn vraag aan jullie:
    Hebben jullie laatst nog iets gedaan wat je eigenlijk nooit durfde?
    Of ga je jezelf misschien nog ergens toezetten?

    Nee, ik zou zoiets nooit durven.
    Ik kan me niet herrinneren wat het laaste was dat ik deed, wat ik eigenlijk niet durft.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 20:47 ]


    -

    I smiled at my crush... He was a bit shocked


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    O mijn god, dat zou ik dus echt NIET durven! Al wil ik het wel graag durven!
    Echt kudoooos naar jou! Ik ben nu wel heel benieuwd hoe je zingt. =3

    Ik wil uiteindelijk ook iets met muziek gaan doen, maar het is voor mij nog een drempel om alleen al op les te gaan, dus dat is iets waar ik mezelf nog een keer toe ga zetten. =)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Echt stoer!! Ik zou dat echt nooit durven, afgezien van het feit dat ik niet kan zingen...

    Ik heb laatst een zak chips naar mijn kamer gesmokkeld...


    There are few sights sadder than a ruined book.

    Leuk! Succes :3
    Ik weet nog dat een vriendin me vorig jaar vroeg of ik wou zingen in hun band van de bandworkshop, de oude zangeres stopte ermee. Aangezien ik het leuk vind om te zingen en de nummers kende, zei ik gewoon ja, niet wetend dat we acht weken later zouden moeten optreden voor een echt publiek x'D. Ik had echt niet verwacht dat ik het zou durven, maar het was super leuk (ook al ging het optreden echt bagger slecht) ^^. Sindsdien doen we wat gelegenheids dingetjes. Dit jaar willen we weer meedoen aan de bandworkshop en als het een beetje lukt, ook aan de talentenshow van de scholengemeenschap (en dat is echt een grote talentenshow... Dat idee maakt me wel bloednerveus, lol)


    i put the fun in funeral

    Mezelf opgegeven als mogelijke nieuwe bemiddelaar omdat ze die zoeken en hiervoor was ik echt bang om zoiets te doen. En een beta-reader of een moderator zijn is niks voor mij en toen zochten ze ineens nieuwe bemiddelaars.

    En ik was dan bang dat ik niet goed genoeg zou zijn.


    Physics is awesome

    Ik heb een spin weggedaan. Een kleintje.
    That's enough courage for one year.

    Wauwie, ik zou dat echt nooit durven! Veel succes!

    Anyways, ik ga snel genoeg schoonspringen en ik heb verschrikkelijke hoogtevrees en ben dan ook nog eens bang om gewond te raken. Het heeft me een lange tijd gekost om eindelijk eens het lef daar voor te verzamelen, nu nog hopen dat ik deze instelling kan hebben wanneer ik van de 10 meter platform afmoet.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Wauw dat is echt stoer van je, veel suc6 ^^

    Ik heb laatst eindelijk oorbellen laten prikken.
    Ik ben eigenlijk altijd bang geweest voor prikken en alles wat ermee te maken heeft en ik heb me dus eindelijk over die angst heengezet.

    Wow, gaaf.

    Het laatste wat ik nooit durfde. Ik denk alleen naar Afrika. Haha. Maar het was meer iets waarvan ik dacht dat het nooit zou gebeuren.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik heb deze zomer voor mensen gezongen, wat ik nooit gedurfd zou hebben, maar heb het toch overleefd ;D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dat zou ik echt nooit durven.
    Ik ben dit seizoen begonnen met hockey, na twee jaar getwijfeld en eigenlijk niet gedurfd te hebben. En over een paar dagen moet ik mijn grootste angst overwinnen, dan moet ik bloedprikken.


    Take risks and conquer your fears.

    Super knap van je! En succes (;
    Ik heb vandaag een paar vragen beantwoord over TTO voor de camera. Het was een project van één van mijn oude leraren. Hij gaat dat in een presentatie doen die door veel mensen bekeken gaat worden. Normaal had ik dat echt niet gedurfd ^^


    Caution first, always.

    Oh echt heel leuk dat je dat hebt gedaan! Ik wens je heel veel succes! ;D

    Volgens mij heb ik niet zoveel spannends gedaan ;d


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Voor de mensen die het een keer leuk vinden om mij te horen zingen:
    KLIK
    Als je verder klikt kan je op mijn acount wat covers van mij vinden, ze zijn niet zo goed maarja.
    Ik doe er niet aan mee omdat ik mezelf heel goed vind zingen, maar omdat ik gewoon aan mezelf wil bewijzen dat ik eens risico's moet nemen

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 21:33 ]