• Sunnydale ligt vlak boven de hellepoort.
    Sinistere wezens worden aangetrokken door die poort
    en komen naar deze stad.
    Vroeger was er maar 1 Slayer
    degene die de wereld moet beschermen tegen vampieren en demonische wezens –
    maar elke keer dat de Slayer gedood word komt er een nieuwe.
    De laatste Slayer, Buffy, heeft al veel bijna dood ervaringen op haar
    lijstje staan. Waardoor, nu ze weg is uit Sunnydale, er nu een heel groepje Slayers zijn. Jongens & meisjes die getraint worden om staken door vampieren te slaan of demonische wezens te vernietigen.
    Ze worden getraind door een paar wachters.
    De Slayers hebben een hoofdkwartier onder de stadsbibliotheek,
    bij de archieven van de wachters.
    (wachters worden speciaal opgeleid in een academie in Londen)
    Tussen de vampieren & Slayers in staan er 2 groepen:
    De mensen & de heksen.
    De heksen moeten een kans kiezen en
    de mensen blijven onwetend.


    Slayers:

    - Melany Kate Morgan "Mel" - LostMagic

    Vampieren / Demonen:
    - Willow Highfields "Will" |Vampier| - LostMagic
    - Alixe Jazzlyn Black "Al" |Vampier| - xVanilla
    - Angelina Katharina Elizabeth Jones |Vampier| - LilMonsterRr
    - Damon Salvatore |Vampier|- WillNotLearn
    - Alexander Salvatore "Alex" |Vampier| - WillNotLearn
    - Jackson Frayn Harries "Jack" |Vampier| - Penumbra

    Wachters: (max 3)
    - Dante Chase West "Tarzan" - Cocon| Isuzu
    - Wyn Harvey Quarin "Wynnie" - Gallymogger
    - Charlie L'arel - Dashed

    Heksen:
    - Moran Sharon Rayphield "Mora" - xVanilla
    - Brianna Taylor Josephs - RememberYoux
    - Marie-Sophie Ariade McLaughlin- Gallymogger
    - Dylan O'dair - Dashed
    - Kyle Stark - Penumbra

    Mensen:
    - Javier Glenn Morgan - LostMagic
    - Daniël Scagotti- WillNotLearn
    - Noralie Key - Jaimyhoi
    - Tyra Clarks - Dashed
    - Jane Madeline "Maddy" - Bagoly

    Naam:
    Leeftijd:
    (Vampier/demons echte leeftijd: )
    Soort:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Geschiedenis: Niet noodzakelijk
    Extra:

    Regels:
    - Niet schelden OOC
    - OCC = [] ()
    - Ik alleen maak de topics tenzij je toestemming hebt
    - Niet andermands reacties bepalen


    Rollenstory
    Rollentopic
    Offtopic

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 21:59 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Noralie Key
    Hij vraagt of ik hem alsjeblieft kan helpen. Ik grinnik en pak de sleutels. Ik kijk naar het nummer. 'Noralie Key weet wel raad met deze key,' grap ik heel flauw. 'Een waarschuwingsmomentje, ik heb héle flauwe humor.' dan loop ik in de richting van zijn kamer. Ik kom tot de conclusie dat die best dichtbij mijn kamer is. 'We zijn zowat buren,' zeg ik met een glimlach. We komen aan bij zijn kamer. Ik doe de sleutel in het slot en open de deur voor hem. 'Tada,' glimlach ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jackson Frayn Harries "Jack" | Vampier
    Jack grinnikte toen Melany geïrriteerde gromde. Hij haalde zijn gsm uit en stuurde een aantal berichten. Tot hij zag dat Melany's hand bloedde. "Wat heb je gedaan?" vroeg hij maar wachtte niet op een antwoord. Jack haalde uit zijn koffer een verband en wat ontsmettingszalf en liep naar Melany toe. "Hier laat mij dat doen." zei hij en depte het bloed wat weg met zijn shirt. Hij deed wat ontsmettingsmiddel op Melany's hand en bond het verband eromheen.


    kindness is never a burden.

    Melany Kate Morgan
    Ik snap er geen woord van. Wie is deze jongen? En hoe komt het dat hij aardig is en tegen bloed kan? Ik zucht. Misschien heb ik het mis. Misschien slaat mijn verbeelding op hol. 'Dank je, sorry van net. Misschien heb ik het toch verkeerd.' zeg ik zachtjes. Genant. 'Ik ben nog niet helemaal wakker, gedroomt van vampieren, denk ik.' grinnik ik zachtjes om mijn fout te herstellen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Kyle Star | Sorcerer.
    Kyle lachte met Noralie's flauwe humor. "Daar kan ik tegen," zei hij glimlachend en volgde Noralie naar zijn kamer. "We zijn zowat buren," zei ze en Kyle grinnikte,"Moeten we eens een sleepover doen." Noralie opende de deur van zijn kamer. Het was een mooie kamer. Met een blauw muur en twee bedden. Geen roomie blijkbaar maar dat vond Kyle niet erg. Hij zette zijn koffers op het bed en nam de sleutel terug van Noralie aan.

    Jackson Frayn Harries "Jack" | Vampier
    Jack trok zijn bebloed shirt uit en gooide het in de badkamer. Hij nam een vers shirt en trok het over zijn hoofd. "Het is je vergeven, iedereen heeft zo zijn vreemde kantjes." Jack ging op zijn bed zitten en kruiste zijn benen. "Dromen kunnen zo waar worden. Als je begrijpt wat ik bedoel. Ze zien er zo echt uit, niet?"


    kindness is never a burden.

    Melany Kate Morgan
    Ik grinnik en knik. 'Eens droomde ik dat het huis in brand stond en ik werd wakker en heb door het hele huis gerent en Brand geroepen. Mijn broer stond me keihard uit te lachen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [douchen, vanmiddag ben ik er niet, vrijwilligerswerk op een feest van mijn ma haar werk]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    |Showerdance, sis. XD (hoera) We moeten beiden kinderanimatie doen. XD |


    kindness is never a burden.

    Noralie Key
    Hij zegt dat hij tegen mijn humor kan en ik glimlach. 'Gelukkig maar.' grinnik ik. Hij zegt dat we dan een keer een sleepover moeten doen. En ik moet er om lachen. Ik strijk mijn lok weer achter mijn oor. Dit is echt een tik die ik eens moet afleren. Hij zet zijn koffers op zijn bed en hij neemt de sleutel over. 'Ik eh.. Zal je wel tijd geven om je koffers uit te pakken,' zeg ik dan glimlachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Jaimy als er een nieuw topic nodig is en ik ben nog niet terug, wil jij die dan aanmaken?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Wil er iemand met Wynnie of Maria praten?]


    help

    [Komt goed Lize ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [By the way. Wie zit er nu bij Damon op een kamer? XD]


    help

    Marie-Sophie Ariade McLaughlin || Heks
    Marie zucht wanneer de jongen niet antwoordt en loopt naar haar auto, die ze van op een afstandje opent met de afstandsbediening en daarna de koffer opent en voorover buigt om haar gitaar te pakken. Ze komt weer overeind en strijkt haar kleren glad, waarna ze terug naar de campus loopt en op zoek gaat naar haar kamer.


    help

    [Ik ga in baaaaaaad! Wil er nu iemand Wynnie of Maria ontmoeten? Nog even wachten voor in bad te gaan, hij is nog niet vol.]

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 10:34 ]


    help

    [Mijn personage zit nog even vast :3 hoewel ik haar ook wel vrij kan krijgen ^^ dus als je wilt kan het]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.