• Sunnydale ligt vlak boven de hellepoort.
    Sinistere wezens worden aangetrokken door die poort
    en komen naar deze stad.
    Vroeger was er maar 1 Slayer
    degene die de wereld moet beschermen tegen vampieren en demonische wezens –
    maar elke keer dat de Slayer gedood word komt er een nieuwe.
    De laatste Slayer, Buffy, heeft al veel bijna dood ervaringen op haar
    lijstje staan. Waardoor, nu ze weg is uit Sunnydale, er nu een heel groepje Slayers zijn. Jongens & meisjes die getraint worden om staken door vampieren te slaan of demonische wezens te vernietigen.
    Ze worden getraind door een paar wachters.
    De Slayers hebben een hoofdkwartier onder de stadsbibliotheek,
    bij de archieven van de wachters.
    (wachters worden speciaal opgeleid in een academie in Londen)
    Tussen de vampieren & Slayers in staan er 2 groepen:
    De mensen & de heksen.
    De heksen moeten een kans kiezen en
    de mensen blijven onwetend.

Slayers:

- Melany Kate Morgan "Mel" - LostMagic

Vampieren / Demonen:
    - Willow Highfields "Will" |Vampier| - LostMagic
    - Alixe Jazzlyn Black "Al" |Vampier| - xVanilla
    - Angelina Katharina Elizabeth Jones |Vampier| - LilMonsterRr
    - Damon Salvatore |Vampier|- WillNotLearn
    - Alexander Salvatore "Alex" |Vampier| - WillNotLearn
    - Jackson Frayn Harries "Jack" |Vampier| - Penumbra

Wachters: (max 3)
    - Dante Chase West "Tarzan" - Cocon| Isuzu
    - Wyn Harvey Quarin "Wynnie" - Gallymogger
    - Charlie L'arel - Dashed

Heksen:
    - Moran Sharon Rayphield "Mora" - xVanilla
    - Brianna Taylor Josephs - RememberYoux
    - Marie-Sophie Ariade McLaughlin- Gallymogger
    - Dylan O'dair - Dashed
    - Kyle Stark - Penumbra

Mensen:
    - Javier Glenn Morgan - LostMagic
    - Daniël Scagotti- WillNotLearn
    - Noralie Key - Jaimyhoi
    - Tyra Clarks - Dashed
    - Jane Madeline "Maddy" - Bagoly

Naam:
    Leeftijd:
    (Vampier/demons echte leeftijd: )
    Soort:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Geschiedenis: Niet noodzakelijk
    Extra:

Regels:
    - Niet schelden OOC
    - OCC = [] ()
    - Ik alleen maak de topics tenzij je toestemming hebt
    - Niet andermands reacties bepalen

Rollenstory
    Rollentopic
    Offtopic

[ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 21:59 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Daniël
    'Hangt er vanaf' Andwoord ik schouderophalend, 'Ik kan er nu nog niet echt iets over zeggen aangezien ik je niet ken' voeg ik er aan toe.

Don't be like the rest of them, darling

@Jaimyhoi Ah dankjewel! Daar heb ik wat aan. ^^ Dan ga ik zo ook maar eens beginnen. :3

everything, in time

Noralie Key
    Hij zegt dat hij er nog niet over kan oordelen. Dat vind ik eigenlijk wel aardig. Iemand die geen vooroordelen lijkt te hebben. Ik strijk een lok van mijn rode haar achter mijn oor. Ik kijk even naar hem en zeg dan. 'Ik denk niet dat je last van mij zal krijgen.' ik ben namelijk zo iemand die gewoon voor veilige dingen gaat. Rustige dingen doet. Geen gevaarlijke dingen.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Daniël
    'Hmm.. We zullen zien' Andwoord ik, ik had toch totaal geen zin in school of lessen dus waarschijnlijk zou ik meer tijd in deze kamer doorbrengen dan in een leslokaal.

{En toen had Jaimes alweer de Daniël fever :Y)}

[NIETUS XD]

Noralie Key
    hij zegt dat hij het wel zal zien. Ik kijk dan naar het plafond, niet echt wetende wat ik moet zeggen. Ik bijt op mijn lip. En kijk dan weer even naast me naar de jongen. Daniël. Ik ben nooit zo goed in praten met mensen. Hoewel het gisteravond wel goed af ging met Javier.

{Yeah.. Heel erg overtuigend}

Daniël
    'Woon je hier in Sunnydale?' Vraag ik haar vervolgens aangezien ik toch iets meot zeggen als ik toch een kamergenoot heb lukt negeren ook niet echt.

Noralie Key
    Ik had niet echt verwacht dat hij iets zou vragen. Ik glimlach en kijk opzij naar hem. 'Ja, ik woon hier. In het weekend ga ik gewoon naar huis en doordeweeks ben ik hier te vinden. Of over de hele campus. Of in de club.' ik ratel. 'En jij?' vraag ij daarom maar, zodat ik niet te veel over mezelf praat.

Daniël
    'Ehm.. Waarschijnlijk ben ik het meest hier op op de campus te vinden, of erbuiten' Andwoord ik schouderophalend, mijn vader woonde hier wel.. Maar met hem kon ik totaal niet opschieten.

Noralie Key
    Ik knik als hij zegt dat hij waarschijnlijk op de campus te vinden is. Dan wil ik toch een vraag stellen, 'Ehm.. ben jij zo'n jongen die meisjes meeneemt?' vraag ik dan. Ik voel me ongemakkelijk. Maar ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben. En zo kan ik gelijk weten wat voor jongen hij is.

Daniël
    Ik moet lachen op haar vraag, 'Nee, dat zal ik je besparen' Zeg ik vervolgens grijnzend, waarna ik mijn mobiel in mijn zak voel trillen en ik naar het berichtje kijk om vervolgens mijn mobiel weer weg te stoppen.

Noralie Key
    'Niet om lachen!' zeg ik dan verontwaardigd. Het is niet grappig. 'Je gaat zeker naar hen toe,' mompel ik dan nauwelijks verstaanbaar. Ik kijk weer naar het plafond. Ik zie vanuit mijn ooghoek dat hij zijn mobiel pakt. En hij stopt zijn mobiel ook weer weg.

Daniël
    'Zo te zien heb je al een paar goede indrukken van mij' Zeg ik met een lichte grijns, ik had ook hetgene verstaan wat ze mompelde. 'Vertel eens iets over jouw dan.'

Noralie Key
    Ik kijk opzij en zie dat hij licht grijnst. Hij zegt dat ik dan ook maar iets over mezelf moet vertellen, aangezien ik goede indrukken van hem heb. 'Mijn leven is niet zo interessant,' mompel ik. En dat is het ook niet. Ik ben eigenlijk heel onopvallend, qua innerlijk. En het enige wat bij mij opvalt is mijn rode haar. Mijn grijsgroene ogen kunnen wel opvallen, maar alleen als je er echt een keer naar gekeken hebt. 'Maar goed.. Ik ben Noralie Key, 19 jaar, het enige wat bij mij opvalt is mijn rode haar. Ik houd van tekenen, en appels.' ik ben gewoon saai.

[zit Marie nu bij Damon?]

help

{Jup ^-^}