• Sunnydale ligt vlak boven de hellepoort.
    Sinistere wezens worden aangetrokken door die poort
    en komen naar deze stad.
    Vroeger was er maar 1 Slayer
    degene die de wereld moet beschermen tegen vampieren en demonische wezens –
    maar elke keer dat de Slayer gedood word komt er een nieuwe.
    De laatste Slayer, Buffy, heeft al veel bijna dood ervaringen op haar
    lijstje staan. Waardoor, nu ze weg is uit Sunnydale, er nu een heel groepje Slayers zijn. Jongens & meisjes die getraint worden om staken door vampieren te slaan of demonische wezens te vernietigen.
    Ze worden getraind door een paar wachters.
    De Slayers hebben een hoofdkwartier onder de stadsbibliotheek,
    bij de archieven van de wachters.
    (wachters worden speciaal opgeleid in een academie in Londen)
    Tussen de vampieren & Slayers in staan er 2 groepen:
    De mensen & de heksen.
    De heksen moeten een kans kiezen en
    de mensen blijven onwetend.


    Slayers:

    - Melany Kate Morgan "Mel" - LostMagic

    Vampieren / Demonen:
    - Willow Highfields "Will" |Vampier| - LostMagic
    - Alixe Jazzlyn Black "Al" |Vampier| - xVanilla
    - Angelina Katharina Elizabeth Jones |Vampier| - LilMonsterRr
    - Damon Salvatore |Vampier|- WillNotLearn
    - Alexander Salvatore "Alex" |Vampier| - WillNotLearn
    - Jackson Frayn Harries "Jack" |Vampier| - Penumbra

    Wachters: (max 3)
    - Dante Chase West "Tarzan" - Cocon| Isuzu
    - Wyn Harvey Quarin "Wynnie" - Gallymogger
    - Charlie L'arel - Dashed

    Heksen:
    - Moran Sharon Rayphield "Mora" - xVanilla
    - Brianna Taylor Josephs - RememberYoux
    - Marie-Sophie Ariade McLaughlin- Gallymogger
    - Dylan O'dair - Dashed
    - Kyle Stark - Penumbra

    Mensen:
    - Javier Glenn Morgan - LostMagic
    - Daniël Scagotti- WillNotLearn
    - Noralie Key - Jaimyhoi
    - Tyra Clarks - Dashed
    - Jane Madeline "Maddy" - Bagoly

    Naam:
    Leeftijd:
    (Vampier/demons echte leeftijd: )
    Soort:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Geschiedenis: Niet noodzakelijk
    Extra:

    Regels:
    - Niet schelden OOC
    - OCC = [] ()
    - Ik alleen maak de topics tenzij je toestemming hebt
    - Niet andermands reacties bepalen


    Rollenstory
    Rollentopic
    Offtopic

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 21:59 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ben er weer (:

    Jaa, nu nog :3

    @Dashed begin jij?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Tyra Clarks
    Ik loop de hal in en zwiepte mijn haren aan de kant waardoor ik niet opletten en tegen iemand aanliep. 'Omg sorry' Ik keek wie het was en zag tot mijn grote verbazing dat het Noralie was. 'Sorry noa!'


    On wednesdays we wear black

    (Jap haha)


    On wednesdays we wear black

    Noralie Key
    Ineens botst er iemand tegen me op, net nadat ik mijn mobiel heb weggestopt. Gelijk zegt ze sorry. Ik kijk wie het is en kom er tot mijn verbazing achter dat het Tyra is. 'Geeft niets Ty, kan gebeuren,' zeg ik glimlachend. Ik ken haar van het uitgaan, de club. Maar ik wist niet dat ze ook naar de universiteit ging. 'Ik heb je niet gezien gisteravond, was jij er ook?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Wyn Harvey Quarin || Wachter
    "Niet met Jav, hij zaagt de laatste tijd alleen maar. Ik kan thuis ook niets goed doen. Dus het wordt jagen," mompelt ze, nadat ze even in elkaar krimpt.
    "Het is echt niet zo moeilijk als het lijkt," zegt Wyn bemoedigend, terwijl hij haar overeind helpt. "Het zit hem in de pols en je hebt alleen een klein beetje verwaandheid nodig om te zeggen dat je er goed in bent en het met gemak kan." Hij pakt een mes en drukt het simpele, niet versierde, houten gevest in haar hand.


    help

    Charlie L'aler
    Na een tijdje sta ik op en begin naar mijn kamer te lopen, waar ik me snel omkleed en wat make-up opdoe.
    Zachtjes sluip ik naar de kamer waar de staken liggen en pak er één, gewoon voor de zekerheid. Ik pak mijn tas waarna ik een briefje neerleg en gewoon even naar buiten ga om mijn gedachte's op te helderen.

    Tyra clarks
    'Nee, niet gisteravond. Toen was ik nog bezig mijn spullen uitpakken.' Ik frons even maar krijg daarna een glimlach op mijn gezicht. 'Maar hoe gaat het met je?'

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 23:39 ]


    On wednesdays we wear black

    Noralie Key
    Ik knik, 'Ik had mijn spullen al uitgepakt, ik was vroeg aangekomen.' ik glimlach en strijk een lok achter mijn oor. Mij o zo opvallende rode lokken terwijl ik zelf niet echt opval. 'En met mij gaat het goed, en met jou?' ik kijk haar geïnteresseerd aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Tyra Clarks
    'Ja hoor, het gaat wel.' Ik glimlach even en sla mijn zwarte haar uit mijn gezicht dat door de botsing door de war was geraakt. 'Maar het is goed om je weer eens terug te zien.'


    On wednesdays we wear black

    Noralie Key
    Ik glimlach, 'Ja inderdaad, zeker goed. We moeten gewoon een keertje afspreken.' ik kijk even naar passerende studenten. 'Gs je vanmiddag of vanavond wat doen?' vraag ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ga slapen. Al mijn tegenspelers zijn dood. xd Byee!]


    help

    Tyra Clarks
    'Vanavond niet.' Ik glimlach waarna ik mijn agenda uit mijn tas haal, Kreunend kijk ik naar de lessen die ik vandaag hebt. Dat beloofd niet veel goeds.


    On wednesdays we wear black

    Gallymogger schreef:
    [Ik ga slapen. Al mijn tegenspelers zijn dood. xd Byee!]


    (Doeii'x)


    On wednesdays we wear black

    Noralie Key
    Ik sla een hand voor mijn hoofd. 'Dom van me, ik kan vanavond ook niet. Ik word opgehaald om 8 uur door een jongen.' wauw. Ik ben echt zó vergeetachtig. Ik heb er nog zojuist met Javier over gesmst. 'Je weet toch wel de barman van de club? Die jongen die zo aardig is. Hij haalt me op vanavond.' en ik glimlach naar haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Tyra Clarks
    Ik lach even hard. 'Het is nog geneens de eerst dag, en wie heeft er al een date? Ja Noralie.' Grijnzend berg ik mijn agenda weer op.

    Charlie L'arel
    Langzaam liep ik naar het park toe en ging op een bankje zitten. Fronsend dacht ik even na over daarnet.
    Ik wou niet dat hij zo bezorgd was, ik wou niet dat hij zich zoveel zorgen maakte om mij. Niemand heeft dat ooit gedaan dus waarom nu wel?

    (Ik ga slapen'x)


    On wednesdays we wear black

    Noralie Key
    Er ontstaan gelijk blosjes op mijn wangen als ze zegt dat ij een date heb. 'N-nee ik heb geen date,' zeg ij dan. En ik moet dan lachen. 'Hij haalt me op... Om samen met hem op te passen op zijn nichtje. Ze haat hem en hij betaalde mijn drankjes dus vroeg ik of ik er iets voor terug kon doen.' ik haal simpel mijn schouders op. 'Dus tenzij je dat als date ziet,' zeg ik dan. En ik schud lachend mijn hoofd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.