• Sunnydale ligt vlak boven de hellepoort.
    Sinistere wezens worden aangetrokken door die poort
    en komen naar deze stad.
    Vroeger was er maar 1 Slayer
    degene die de wereld moet beschermen tegen vampieren en demonische wezens –
    maar elke keer dat de Slayer gedood word komt er een nieuwe.
    De laatste Slayer, Buffy, heeft al veel bijna dood ervaringen op haar
    lijstje staan. Waardoor, nu ze weg is uit Sunnydale, er nu een heel groepje Slayers zijn. Jongens & meisjes die getraint worden om staken door vampieren te slaan of demonische wezens te vernietigen.
    Ze worden getraind door een paar wachters.
    De Slayers hebben een hoofdkwartier onder de stadsbibliotheek,
    bij de archieven van de wachters.
    (wachters worden speciaal opgeleid in een academie in Londen)
    Tussen de vampieren & Slayers in staan er 2 groepen:
    De mensen & de heksen.
    De heksen moeten een kans kiezen en
    de mensen blijven onwetend.


    Slayers:

    - Melany Kate Morgan "Mel" - LostMagic

    Vampieren / Demonen:
    - Willow Highfields "Will" |Vampier| - LostMagic
    - Alixe Jazzlyn Black "Al" |Vampier| - xVanilla
    - Angelina Katharina Elizabeth Jones |Vampier| - LilMonsterRr
    - Damon Salvatore |Vampier|- WillNotLearn
    - Alexander Salvatore "Alex" |Vampier| - WillNotLearn
    - Jackson Frayn Harries "Jack" |Vampier| - Penumbra

    Wachters: (max 3)
    - Dante Chase West "Tarzan" - Cocon| Isuzu
    - Wyn Harvey Quarin "Wynnie" - Gallymogger
    - Charlie L'arel - Dashed

    Heksen:
    - Moran Sharon Rayphield "Mora" - xVanilla
    - Brianna Taylor Josephs - RememberYoux
    - Marie-Sophie Ariade McLaughlin- Gallymogger
    - Dylan O'dair - Dashed
    - Kyle Stark - Penumbra

    Mensen:
    - Javier Glenn Morgan - LostMagic
    - Daniël Scagotti- WillNotLearn
    - Noralie Key - Jaimyhoi
    - Tyra Clarks - Dashed
    - Jane Madeline "Maddy" - Bagoly

    Naam:
    Leeftijd:
    (Vampier/demons echte leeftijd: )
    Soort:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Geschiedenis: Niet noodzakelijk
    Extra:

    Regels:
    - Niet schelden OOC
    - OCC = [] ()
    - Ik alleen maak de topics tenzij je toestemming hebt
    - Niet andermands reacties bepalen


    Rollenstory
    Rollentopic
    Offtopic

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 21:59 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Okay, ze loopt over de campus, dus je kan haar gewoon tegenkomen. En met Jack of Kyle, het maakt niets uit :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    | @LostieM: YES!
    +Ik stuur Kyle wel naar Noralie, is dat goed? Jacky kent ze al. |

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 9:27 ]


    kindness is never a burden.

    Melany Kate Morgan
    Ik loop door de gang met de sleutel van mijn kamer. Zuchtend steek ik het in het slot en duw de deur open. Ik kijk naar de kamer. Redelijk ruim met 2 bedden waarvan er maar één is opgemaakt. Geen kamergenoot dus tot nu toe. Ik loop naar de koffers die erstaan en begin uit te pakken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Is goed Leensel ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    |Ik vind Leensel echt grappig XD|
    Kyle Stark | Sorcerer
    Kyle glimlachte nog even naar Natasha voor hij met zijn koffers in zijn auto stapte. Een zwarte Mercedes. Kyle parkeerde de wagen op de parking van de campus en liep naar binnen. Het eerste het beste meisje die hij tegenkwam sprak hij aan,"Excuseer maar weet u waar ik me moet aanmelden?"


    kindness is never a burden.

    Jackson Frayn Harries "Jack" | Vampier
    Met zijn zakken sleepte Jack zichzelf door de gang. Na die verschrikkelijke nacht had hij aan de balie om een andere kamer gevraagd en ook gekregen. Bij een meisje. Maar dat zou geen probleem vormen had, Jack gezegd. Zonder te kloppen opende hij de deur van zijn nieuwe kamer en riep luidkeels,"Hallo roomie!"

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 9:35 ]


    kindness is never a burden.

    Melany Kate Morgan
    Ik schrik me rot en val op de grond. 'Was dat echt nodig?' vraag ik met opgetrokken wenkbrauwen. Ik sta op en glimlach 'Ik ben...' Ik bevries. Een vampier. Serieus hebben ze nu echt me opgescheept met een fucking vampier? 'Melany.' fluister ik erachter aan en schuifel naar achteren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Noralie Key
    Ik loop gewoon over de campus als ineens een jongen me aanspreekt. Hij vraagt waar hij zich kan aanmelden. 'Ik kan wel even met je meelopen als je wilt? Ik ben namelijk hopeloos in uitleggen,' zeg ik met een glimlach. Ik neem de jongen even in me op en kom tot de conclusie dat hij best wel knap is. Ach ja. Daar geef ik niet zoveel om. 'Je bent dus nieuw hier op de universiteit?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jackson Frayn Harries "Jack" | Vampier
    Jack trok zijn wenkbrauw op door het vreemde gedrag van Melany maar haalde toen zijn schouders op en schudde haar hand. "Jackson, maar noem me Jack. Ik neem aan dat deze kant van de kamer de mijne is." Hij plofte zijn koffers op het bed en haalde zijn gsm uit. "Laten we nummers wisselen, dan kunnen we sms'en als e ene zoek is."

    Kyle Stark | Sorcerer
    Kyle glimlachte,"Graag." Hij grinnikte en liep met het meisje mee. Ze had rood haar, en was best knap. En was op de koop toe nog vriendelijk. "Ik heb vorig jaar in Londen gestudeerd maar het jaar daarvoor heb ik hier mijn Middelbare afgemaakt." zei hij en glimlachte naar het meisje. "Ik ben Kyle, by the way."


    kindness is never a burden.

    Melany Kate Morgan
    'Inderdaad. ' zeg ik en leun wat tegen de muur. 'Als je ook maar denkt om me te bijten dan ram ik een staak door je hart, get it?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jackson Frayn Harries "Jack" | Vampier
    Jack trok zijn wenkbrauwen omhoog en deed een stapje bij Melany vandaan. "O-ké," zei hij traag. "Weirdo." Hij stopte zijn gsm terug weg en ging op zijn bed zitten. "Waarom krijg ik altijd de vreemde kamergenoten." mompelde hij in zichzelf en begon uit te pakken.


    kindness is never a burden.

    Noralie Key
    Hij zegt dat hij het graag wil en samen lopen we erheen. Hij vertelt me dat hij vorig jaar in Londen gestudeerd heeft. En hij stelt zich daarna voor als Kyle. 'Leuke naam,' glimlach ik. 'En ik ben Noralie en jaloers op het feit dat je gestudeerd hebt in Londen.' en ik grinnik even. We komen aan bij de inschrijf/aanmeldbalie. 'Hier is het,' zeg ik totaal overbodig. Want dat is duidelijk te zien. Ik kijk even naar Kyle. Moet ik nu weg gaan of?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Melany
    Ik rol met mijn ogen. 'Jack, ik weet dat je een vampier bent en nu even voor de duidelijk. Ik ben een slayer.' Ik pak een boek op van de plank en kijk wat er op staat.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Kyle Stark | Sorcerer
    "Leuk je te ontmoeten, Noralie." Kyle lachte,"En Londen was heel erg leuk, maar toch prefereer ik Sunnydale." Ze komen aan bij de balie en Kyle bedankt Noralie met een glimlach. Hij krijgt de sleutel en het nummer van zijn kamer en nog wat overige papieren (o.a. lessenrooster). Totaal niet wetend waar zijn kamer ergens moet zijn in dit gigantisch gebouw kijkt hij terug naar Noralie. "Kun je me alsjeblieft helpen?" en houd zijn sleutels omhoog.

    Jackson Frayn Harries "Jack" | Vampier
    Jackson glimlachte geforceerd,"Je hebt het helemaal verkeerd op, lieverd." zei hij,"Ik ben de koningin van Engeland." Jack schoot in de lach. "Maar nu serieus. Hou op met dat vage gedoe en laten we gewoon roomies zijn zoals roomies horen te zijn, oké?" Jack gooide zijn kleren in zijn kast en mompelde,"Jeez."


    kindness is never a burden.

    Melany Kate Morgan
    Ik grom geirriteerd. Ik haal mijn kleine koffertje uit met spullen. Kleine staken en wijwater en zo voor noodgevallen. Ik zet het in de kledingskast. Ik haat het als mensen tegen me liegen. Ik mis hier niet in. Hij is een vampier. Ik zucht en haal mijn bloedende hand boven. Nu maar verbinden dan zeker en het kan me niet schelen dat hij hier staat, ik ben sterker. Normaal dan toch.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 9:59 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'