• Sunnydale ligt vlak boven de hellepoort.
    Sinistere wezens worden aangetrokken door die poort
    en komen naar deze stad.
    Vroeger was er maar 1 Slayer
    degene die de wereld moet beschermen tegen vampieren en demonische wezens –
    maar elke keer dat de Slayer gedood word komt er een nieuwe.
    De laatste Slayer, Buffy, heeft al veel bijna dood ervaringen op haar
    lijstje staan. Waardoor, nu ze weg is uit Sunnydale, er nu een heel groepje Slayers zijn. Jongens & meisjes die getraint worden om staken door vampieren te slaan of demonische wezens te vernietigen.
    Ze worden getraind door een paar wachters.
    De Slayers hebben een hoofdkwartier onder de stadsbibliotheek,
    bij de archieven van de wachters.
    (wachters worden speciaal opgeleid in een academie in Londen)
    Tussen de vampieren & Slayers in staan er 2 groepen:
    De mensen & de heksen.
    De heksen moeten een kans kiezen en
    de mensen blijven onwetend.


    Slayers:

    - Melany Kate Morgan "Mel" - LostMagic

    Vampieren / Demonen:
    - Willow Highfields "Will" |Vampier| - LostMagic
    - Alixe Jazzlyn Black "Al" |Vampier| - xVanilla
    - Angelina Katharina Elizabeth Jones |Vampier| - LilMonsterRr
    - Damon Salvatore |Vampier|- WillNotLearn
    - Alexander Salvatore "Alex" |Vampier| - WillNotLearn
    - Jackson Frayn Harries "Jack" |Vampier| - Penumbra

    Wachters: (max 3)
    - Dante Chase West "Tarzan" - Cocon| Isuzu
    - Wyn Harvey Quarin "Wynnie" - Gallymogger
    - Charlie L'arel - Dashed

    Heksen:
    - Moran Sharon Rayphield "Mora" - xVanilla
    - Brianna Taylor Josephs - RememberYoux
    - Marie-Sophie Ariade McLaughlin- Gallymogger
    - Dylan O'dair - Dashed
    - Kyle Stark - Penumbra

    Mensen:
    - Javier Glenn Morgan - LostMagic
    - Daniël Scagotti- WillNotLearn
    - Noralie Key - Jaimyhoi
    - Tyra Clarks - Dashed
    - Jane Madeline "Maddy" - Bagoly

    Naam:
    Leeftijd:
    (Vampier/demons echte leeftijd: )
    Soort:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Geschiedenis: Niet noodzakelijk
    Extra:

    Regels:
    - Niet schelden OOC
    - OCC = [] ()
    - Ik alleen maak de topics tenzij je toestemming hebt
    - Niet andermands reacties bepalen


    Rollenstory
    Rollentopic
    Offtopic

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 21:59 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Oeioei. Nu al ruzie... xd]

    Wyn Harvey Quarin || Wachter
    "Dat is het niét," zegt Wyn terwijl hij onthutst opstaat. "Het is veel te gevaarlijk om met een Slayer met zo weinig ervaring naar buiten te gaan. Eén verkeerde zet en je was er geweest." Er ligt een scherpe nadruk op het woordje "je". Hij kon er niet eens aan denken om nog eens iemand kwijt te raken van wie hij hield.


    help

    (waar is ze? ik heb namelijk tyra nog? :))


    On wednesdays we wear black

    [Op haar kamer :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Melany Kate Morgan
    Ik voel me nutteloos. Ik zit op d grond met opgetrokken knieen en mijn gezicht verstopt in mijn schoot. Iedereen is goed in iets behalve ik. Ik wrijf mijn wangen droog en laat mijn hoofd tegen d muur aanleunen. Ik haat mijn leven. Alles is al vastgesteld en ik kan niet kiezen wat ik doe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Poor Melany. En dan staat het koppel van de eeuwn die twee daar nog eens te ruziën ook. XD]


    help

    Gallymogger schreef:
    [Poor Melany. En dan staat het koppel van de eeuwn die twee daar nog eens te ruziën ook. XD]


    (HAHHAHAHAH ja ;o)


    On wednesdays we wear black

    [TEAMBITSTORM IS AWESOME: pomodori komt op je af rennen, maar wordt onderweg gepwnd door Buffy the vampire slayer. Volgende keer beter..! XD]


    help

    (Tyra loopt nu door de hal van de school, dus als je wilt? :))

    Charlie L'aler
    Eigenwijs kijk ik weg en bijt op mijn lip, ja inderdaad ik was koppig en ik hield er niet van om mijn fouten toe te geven.
    'Het spijt me, oke?' Het is nieteens een fluistering maar ik weet dat hij het begrepen heeft.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 22:52 ]


    On wednesdays we wear black

    Wyn Harvey Quarin || Wachter
    "Mij ook," mompelt Wyn en hij trekt haar even zachtjes naar zich toe. Hij sluit zijn ogen even en bant alle flitsen van slechte gedachten uit zijn hoofd. Er zijn niet veel vrienden van hem die weten wat voor een jeugd hij had meegemaakt, zelfs Charlie niet.



    [Je hebt Charlia geschreven. XD]


    help

    [Kennen ze elkaar?]

    Noralie Key
    Hij heeft nog steeds niet gesmst. Ik sta met mijn mobiel in mijn handen en zoek dan zijn nummer op. Javier. Hee Jav, hopelijk ben je bijgekomen van gisteravond. Ik wilde even vragen hoe laat je me komt ophalen vanmiddag. X. Ik verzend het sms'je. En dan loop ik mijn kamer uit de hal in.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Charlie L'aler
    Ik leg mijn hoofd op zijn borstkas en sla mijn armen om hem heen. 'Wyn, ik kan echt wel voor mezelf zorgen. Ik ben hiervoor getraind, remember?' Ik zucht en duw hem een stukje van me af waarna ik hem aankijk.


    On wednesdays we wear black

    Gallymogger schreef:
    Wyn Harvey Quarin || Wachter
    "Mij ook," mompelt Wyn en hij trekt haar even zachtjes naar zich toe. Hij sluit zijn ogen even en bant alle flitsen van slechte gedachten uit zijn hoofd. Er zijn niet veel vrienden van hem die weten wat voor een jeugd hij had meegemaakt, zelfs Charlie niet.



    [Je hebt Charlia geschreven. XD]


    (pff hoe kom je erbij (a))


    On wednesdays we wear black

    Melany Morgan
    Ik sta trillend recht en loop naar de wapenkast. Ik pak 3 messen en druk op een knop voor andere poppen met een roos in. Ik concentreer me op een van de 3 poppen, ik gooi maar hij beland in de pop die ernaast staat. Ik probeer het nog eens en nog eens maar hoe meer ik het probeert hoe neerslachtiger ik me voel.

    Javier
    Ik word wakker door mijn gsm die afgaat en pak mopperend mijn gsm. een smsje van Nora. Ik glimlach zwakjes en antwoord terug Is rond 8u goed


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    [Kennen ze elkaar?]

    Noralie Key
    Hij heeft nog steeds niet gesmst. Ik sta met mijn mobiel in mijn handen en zoek dan zijn nummer op. Javier. Hee Jav, hopelijk ben je bijgekomen van gisteravond. Ik wilde even vragen hoe laat je me komt ophalen vanmiddag. X. Ik verzend het sms'je. En dan loop ik mijn kamer uit de hal in.


    (Uhm, zou kunnen alleen mijn personage is gemaakt om dood te gaan, dus over een tijdje gaat ze dood en tja ..xd)


    On wednesdays we wear black

    [Ben ik eigenlijk bij Charlie de Extra vergeten in de story? Of had je geen extra geschreven?]

    Wyn Harvey Quarin || Wachter
    "Wyn, ik kan echt wel voor mezelf zorgen. Ik ben hiervoor getraind, remember?" zucht ze.
    "Ik weet het... Het is gewoon..." Hij houdt op met praten en laat even zijn ingehouden adem ontsnappen, waarna hij haar een zoen op haar neus geeft. "Ik ga kijken hoe het met Melany gaat. Volgens mij is ze te laat voor school."


    help