• Sunnydale ligt vlak boven de hellepoort.
    Sinistere wezens worden aangetrokken door die poort
    en komen naar deze stad.
    Vroeger was er maar 1 Slayer
    degene die de wereld moet beschermen tegen vampieren en demonische wezens –
    maar elke keer dat de Slayer gedood word komt er een nieuwe.
    De laatste Slayer, Buffy, heeft al veel bijna dood ervaringen op haar
    lijstje staan. Waardoor, nu ze weg is uit Sunnydale, er nu een heel groepje Slayers zijn. Jongens & meisjes die getraint worden om staken door vampieren te slaan of demonische wezens te vernietigen.
    Ze worden getraind door een paar wachters.
    De Slayers hebben een hoofdkwartier onder de stadsbibliotheek,
    bij de archieven van de wachters.
    (wachters worden speciaal opgeleid in een academie in Londen)
    Tussen de vampieren & Slayers in staan er 2 groepen:
    De mensen & de heksen.
    De heksen moeten een kans kiezen en
    de mensen blijven onwetend.


    Slayers:

    - Melany Kate Morgan "Mel" - LostMagic

    Vampieren / Demonen:
    - Willow Highfields "Will" |Vampier| - LostMagic
    - Alixe Jazzlyn Black "Al" |Vampier| - xVanilla
    - Angelina Katharina Elizabeth Jones |Vampier| - LilMonsterRr
    - Damon Salvatore |Vampier|- WillNotLearn
    - Alexander Salvatore "Alex" |Vampier| - WillNotLearn
    - Jackson Frayn Harries "Jack" |Vampier| - Penumbra

    Wachters: (max 3)
    - Dante Chase West "Tarzan" - Cocon| Isuzu
    - Wyn Harvey Quarin "Wynnie" - Gallymogger
    - Charlie L'arel - Dashed

    Heksen:
    - Moran Sharon Rayphield "Mora" - xVanilla
    - Brianna Taylor Josephs - RememberYoux
    - Marie-Sophie Ariade McLaughlin- Gallymogger
    - Dylan O'dair - Dashed
    - Kyle Stark - Penumbra

    Mensen:
    - Javier Glenn Morgan - LostMagic
    - Daniël Scagotti- WillNotLearn
    - Noralie Key - Jaimyhoi
    - Tyra Clarks - Dashed
    - Jane Madeline "Maddy" - Bagoly

    Naam:
    Leeftijd:
    (Vampier/demons echte leeftijd: )
    Soort:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Geschiedenis: Niet noodzakelijk
    Extra:

    Regels:
    - Niet schelden OOC
    - OCC = [] ()
    - Ik alleen maak de topics tenzij je toestemming hebt
    - Niet andermands reacties bepalen


    Rollenstory
    Rollentopic
    Offtopic

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 21:59 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Kom dan maar af naar de kamer. Ze zit een boek te lezen ^^]


    help

    Daniël
    'Kun je goed tekenen?' Vraag ik haar vervolgens, ik moest toch iets zeggen, en van de dingen die ze vertelde kon ik niet veel zeggen, appels at ik best vaak, tekenen.. Doe ik niet heel veel en zelf was ik ook 19 jaar.


    Don't be like the rest of them, darling

    Damon Salvatore
    Als het meisje wegloopt kan het me weinig schelen en loop ik na een tijdje richting mijn kamer en als ik de deur opendoe zie ik het zelfde meisje zitten lezen. 'Leuk boek?' Vraag ik waarna ik mijn tas op het andere bed neer gooi. Dit werd vast leuk.


    Don't be like the rest of them, darling

    Noralie Key
    Vraagt hij nou serieus of ik goed kan tekenen? Alsof dat hem iets zou interesseren. 'Ik weet niet of je het goed vindt..' mompel ik dan. En dan pak ik gewoon mijn schetsboek erbij en gooi dat naar hem toe. 'Bepaal zelf maar,' zeg ik dan. Ik sluit zuchtend mijn ogen. 'En jij? Vertel dan ook maar wat meer over jezelf.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël
    'Zeker weten? Ik wil het beeld dat je van me hebt niet verpesten' Zeg ik plagend terwijl ik door het boek blader, ik vond ze zelf best goed.


    Don't be like the rest of them, darling

    Marie-Sophie Ariade McLaughlin || Heks
    "Leuk boek?" vraagt plotseling een stem. Marie kijkt verstoord op en knikt even onoplettend. Ze klapt het boek dicht en staat op van haar bed. "Ook hallo," zegt ze dan. "Ik ben Marie."


    help

    Damon Salvatore
    Het meisje keek verstrooid en knikte om vervolgens het boek dicht te klappen en op te staan van het bed. 'Jaa.. Hallo' Mompelde ik, 'Ik ben Damon' Stel ik mezelf vervolgens voor.


    Don't be like the rest of them, darling

    Noralie Key
    Wait a sec. Plaagt hij me nou. Ik grinnik en glimlach dan. 'Ja, ik weet het zeker. Het zal waarschijnlijk een stuk gewaagder zijn dan mijn eigen leven.' dat is ook niet zo moeilijk. 'En het is moeilijk een beeld te vormen alleen op uiterlijk en vooroordelen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël
    'Hmm.. Hoe zou je me beoordelen met mijn uiterlijk en vooroordelen dan?' Vraag ik haar met een lichte grijns terwijl ik nogsteeds door het boek blader.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 13:05 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Is het trouwens goed dat Marie aan de kant van de Slayers staat? Wil er trouwens iemand met Wynnie praten? ^^]

    Marie-Sophie Ariade McLaughlin || Heks
    Marie knikt eventjes onwennig en kijkt dan op haar horloge. "Ik ga maar eens gaan lunchen," zegt ze dan. "Ga je mee of moet je je eerst nog installeren?"


    help

    Noralie Key
    Vraagt hij dat nou serieus? Hij heeft nog steeds een grijns op zijn gezicht en hij kijkt nog steeds door mijn boek. 'Ehm, een jongen die veel meisjes kan krijgen en daar ook gebruik van maakt,' zeg ik dan. Ik kijk weg van hem naar het plafond weer. Een hele hele hele lichte blos op mijn wangen. 'Dus vertel me maar wat wel waar is en wat niet.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik twijfel of Wyn universiteit gaat doen... Dan is het al zijn zesde jaar. Dan studeert hij ten minste geneeskunde ofzo. xd]


    help

    Damon Salvatore
    'Nee, ik ga wel mee' Zeg ik terwijl ik mijn moterhelm op het bed neerleg, al zou het eten hier niet echt helpen het hielp wel een beetje tegen de honger naar bloed.

    Daniël
    'Hmm..' Mompel ik waarna ik het boek naast me neerleg, 'Mischien dat het waar is, mischien niet. Waarschijnlijk zou een ander daar over moeten beslissen.. En wat wil je nog meer weten?' Vraag ik haar.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 13:14 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Noralie Key
    Hij legt mijn boek naast zich. Die krijg ik nog wel terug. 'Ik wil weten hoe je over jezelf denkt,' zeg ik dan. Ja daar ben ik echt nieuwsgierig naar. Of hij een grote ego heeft eigenlijk. Waarschijnlijk wel. 'En aangezien ik niets weet, vertel gewoon iets.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël
    'Hmm.. Ik ben 19 jaar, school is nou niet echt bepaald mijn lievelings plek om te zijn, enige fuit dat ik lekker vind zijn appels' besluit ik, meer wist ik niet te vertellen en zou ik waarschijnlijk niet vertellen. 'En ik heb honger' voegde ik er aan toe.


    Don't be like the rest of them, darling