Beste Brook en anderen.
Wat er gisteravond is gebeurt, laten we het een beetje uit de hand gelopen noemen. Dat Beth dood is, was een grapje, en moest niet serieus worden opgenomen in het verhaal voor de mensen die dat niet helemaal begrepen. Op school heeft Elise mij er van verteld, wat ik en Nikki fout gedaan hebben en doet net alsof Brook niks fout heeft gedaan, en alsof wij uit het niets zomaar en ineens, uit het verhaal verwijdert hebben. Dit is echter helemaal niet waar, ik wou alleen maar laten zien, dat er met ons net zo goed niet te spotten valt, zoals Brook ons vaak duidelijk probeert te maken. Een paar dingen die Brook heeft gezegd schoten bij gewoon echt het verkeerde keel gat in. Bovendien ben ik niet de eerste die ruzie heeft gemaakt, maar hebben anderen ook dingen gezegd die niet lief waren, en toen bleef ik rustig.
Conclusie iedereen op dit forum is fout geweest, niet iedereen gaat dit toegeven dus blijven we altijd in die eeuwige discussie. Brook als je terug wil komen, er is altijd plek, kom wanneer je wilt. En de groeten aan de rest.
[ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 16:18 ]
©1998