• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 16:29 ]


    El Diablo.

    Logan Hudson

    'Goed idee,' glimlachte ik waarna ik haar overeind trok en verliefd glimlachte naar haar. Ik zag haar even nadenken en werd even serieus. 'Als je wilt, kan ik met je meegaan als je tegen dat gesprek met Finn op ziet.' stelde ik voor.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik twijfel even "ik denk niet dat het slim is, hij was boos dat je voor mij koos. En ik moet leren zelf dingen op te lossen. Gelijk voelde ik me minder vrolijk. "Weetje wat, we maken er samen een leuke avond aan. Voor ons saampjes en gaan straks uit eten en pakken en filmpje ofzo" ik druk weer eenk usje op zijn lippen.

    [lol zit net bij hun ontmoeting


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    'Je doet al zoveel in je eentje, je moet juist leren om hulp te aanvaarden.' zei ik bezorgd tegen haar, daarna hoorde ik wat ze zij en glimlachte ik. 'Dat is een heel goed idee.' glimlachte ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik geef nog een kusje en pak daarna snel mijn portomonee en een tasje.
    Ik kleed me snel om" mompelde ik en gaf in het voorbijgaan hem een kusje.
    Snel in de badkamer kleedde ik mezelf om en kwam weer terug.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    Ze liep naar de badkamer toe om zich om te kleden, en kwam al snel genoeg weer terug naar mij toe gelopen. 'Je ziet er prachtig uit.' zei ik tegen haar, waarna ik haar hand pakte en haar naar beneden leidde. 'Vanaf hier moet jij me de weg wijzen, want ik ken de weg in Lima, Ohio niet al te best.' lachte ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Hee! Ik ben Shortie en ik kom jullie in mijn vrije tijd vergezellen. Ik speel Mercedes Jones.
    Dus kan ik ergens inspringen?)


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Rachel
    Ik bloos even als hij dat zegt. Ik zie dat papa thuis weas en zeg dat ik er vanavond waarschijnlijk weer was maar niet mee at.
    ik schiet even in de lach door Logan. "follow the leader" lachend trek ik hem mee.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [yihaaaa nieuwe mensjes. ehm misschien kun je door de stad wandelen en rachel en zo tegen komen. lol zit nu hyper te zijn]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Welkommmm!]

    Logan Hudson

    Lachend liep ik met haar mee en liepen we richting de stad. Ik keek even rond in de stad, het was niet veel bijzonders maar toch sprak het me meer aan dan Montana.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik voelde me met Logan echt ultravrolijk.
    "na in dit ooh zo mooi en bijzonder stadje hebben we een geweldige stad," zeg ik vol sarcasme en grinnik weer. Ik zag een baby winkel en grijnsde naar Logan terwijl ik hem mee trok "ik moet even shoppen voor Em"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mercedes

    Op mijn gloednieuwe Nike-air sneakers wandel ik door de stad, met aan mijn ene arm een tas waar mijn nieuwe diva outfit in zit.
    En aan mijn andere arm hangt een tas waar nieuwe stretch shirtjes in zitte die ik vandaag heb gescoord.
    Nu zie ik Rachel een onbekende jongen meeslepen die zeker niet verkeerd op het oog ligt.
    Tijd om mezelf eens bekend te maken aan deze nieuwe vriend van Rachel.
    Met redelijke grote passen baan ik me een weg door de winkelende mensen naar Rachel en de onbekende jongen toe.
    'Dag Berry' zeg ik liefkozend aan haar en geef haar een knuffel.
    'Hoe gaat het liefje?'


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Rachel
    Ineens hoor ik een zeer bekende stem mijjn achternaam zeggen.
    Lachend draai ik om en geef ik Mercedes een knuffel. "Goed met jou?"
    Ik Was om eerlijk te zijn door alles haar een beetje vergeten maar n umerkte ik dat ik haar wel gemist had. "Cedes dit is Logan, logan dit is Mercedes een vriendin van me." Ik omhels haar nogmaals "neef Finn" mompel ik snel in haar oor en lach even


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mercedes

    Subtiel houd ik mijn hoofd een beetje schuin en bekijk de jongen kritisch.
    De jongen heeft inderdaad iets weg van Finn.
    ‘Finn heeft nooit aangeduid een neef te hebben.’ Zeg ik en haal nonchalant mijn schouders op.
    ‘Maar leuk je te ontmoeten.’ Zeg ik en glimlach hartelijk.
    Ik recht mijn rug en kijk Rachel aan met mijn typische: ‘’Jij hebt mij iets uit te leggen, jongedame’’ blik.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    ete


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    Ik glimlachte vriendelijk naar het meisje dat zich bij ons gevoegd had. Het was dus een goede vriendin van Rachel, en iedereen die vrienden was ook vrienden met mij. 'Dat is insgelijks.' glimlachte ik vriendelijk naar Mercedes.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.