• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..

Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia

-Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.

Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

[ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 16:29 ]

El Diablo.

Rachel
    Ik kijk hem even aan "ik weet het allemaal niet meer": en ik sla mijn handen voor mijn gezicht terwijl ik begin te snikken.
    Kon ik nou werkelijk niets goed doen.

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Tyler

Ik slik, en blijf haar aankijken.
    Ik laat mijn hand liggen, en zucht..

El Diablo.

Rachel
    Ik voelde me nu op dit moment echt zwak.
    Ik was ongeveer gelijk weggerent van Finn en ik denk dat Cedes ook boos op mij is. Ik begin nog harder te snikken asl dat dtot mij doordringt

Tyler

Ik twijfel even, maar omhels haar toch.
    'Het komt wel goed' zeg ik..

El Diablo.

Rachel
    Tyler omhelsd me en even ben ik verbaasd, na alles wat hij gedaan heeft had ik dit niet echt verwacht. "en als het niet goed komt. Ik heb Finn laten stikken en mijn eigen dochter" snik ik

Tyler

Ik kijk haar recht in haar ogen aan, en veeg wat tranen weg.
    'Geloof mij nou maar' zeg ik zacht..

El Diablo.

Rachel
    IK bijt even op mijn lip als hij tranen weg veeg.
    "Waarom Tyler, ik heb al zovweel kansen bij Finn gehad en al zoveel weer verpest, en niet alleen in liefde" zeg ik met een trillende stem.
    Ik snapte het wel als Finn gek werd. "Jullie hadden gelijk niemand houd van me op mijn vaders na, niemand geeft wat om me omdat ik ook niets om hun hart geef"

Tyler

'Er zijn genoeg mensen die om je geven, je vaders, Kurt en Blaine, al die andere mensen' zeg ik.
    Ik kijk recht in haar ogen, en glimlach zwakjes..

El Diablo.

Rachel
    "Tyler ik weet dat je het goed bedoeld maar wat ik Finn heb aangedaan" ik blijf even stil "Kurt wou me niet meer zien en Blaine daar loop het ook niet lekekr mee" ik begin weer te snikken.

Luke
    Verveeld loop ik rond en kom ik uiteindelijk uit bij het ziekenhis. In de verte zie ik Berry en Tyler zitten praten. Ik zie dat Berry heeft zitten janken en verstop me om te kunnen luisteren

Tyler

Ik kijk weer weg, en staar even voor me uit.
    'Er is tenminste een iemand die om je geeft.' zeg ik zacht..

El Diablo.

Blaine Anderson:

'Ik hou ook van jou, Kurt' zeg ik verliefd en gemeend en ik zag aan zijn gezicht dat de hoofdpijn wat minderde. 'Maak je geen zorgen om mij, als jij maar geen pijn hebt, dan ben ik blij' zeg ik zwak glimlachend en zoen hem zachtjes. Hij was alles voor me, als hij gelukkig was, dan was ik gelukkig. En als hij pijn had had ik pijn. Ik wou dat alles goed met hem was, mezelf boeide me op dit moment niet. 'Als alles maar met jou goed is' zeg ik gemeend en bezorgd tegen Kurt. Ik streelde zijn wang zachtjes en teder. 'Je kan beter gaan slapen, dan kan je hoofdje lekker rusten' zeg ik lief en druk een kus op zijn verband. 'Het komt goed met ons' zeg ik zachtjes en druk hem dichter tegen me aan.

David Lopez:

Ik voelde zijn lippen op de mijne en al snel hoe ze gekomen waren, zijn ze al weg. Even was ik verbijsterd en kijk ik hem alleen maar aan. Ik glimlachte zwak en liet mijn hand op zijn wang rusten en draai zijn hoofd, zodat hij me moest aankijken. Rustig plaats ik mijn lippen op de zijne en zoen hem harsttochtelijk terug. Met mijn andere hand, leg ik op zijn onderrug en trek hem wat dichter tegen me aan.

One Who Travels A Higher Path.

Rachel
    Ik zucht zacht "Soms wou ik dat ik dood was" mompel ik zachtjes.
    Bijtend op mijnl ip kijk ik even in de verte.

[ete

Tyler

Ik kijk haar even aan, en slik.
    Het is nu of nooit...
    Ik draai haar hoofd zachtjes naar mij en druk zacht mijn lippen op die van haar..

El Diablo.

Kurt Hummel

Met die woorden liet ik mijn hoofd rusten op zijn borst en sloeg ik mijn armen om hem heen, zodat ik hem ook kon vasthouden. Mijn hevige hoofdpijn had plaats gemaakt voor hevige vermoeidheid, ik voelde me verdoofd. 'Maak je me wakker als er iets is?' vroeg ik zwakjes en bezorgd aan hem. Ik liet mijn hoofd weer op zijn borst rusten en sloot nu mijn ogen. Al snel viel ik in slaap, maar belandde ik wel in een onrustige nachtmerrie over Bella en wat er vandaag nog meer allemaal gebeurt was.

Jayden Ian Archibald

Tot mijn grote verbazing zoende hij me terug. Ik kon nu echt niet meer nadenken en zoende hem hartstochtelijk terug. Ik dacht nu ineens niet aan Luke en zoende hem gewoon. Het was alsof al mijn zorgen weg smelten, omdat ik met een ander zoende. Ik snapte niet precies waarom.

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

rachel
    Ineens boog hij zich voorover en voor ik het wist lagen zijn lippen op de mijne. Niet nadenkend zoende ik hem terug maar toen het tot me doordrong drukte ik hem weg en staarde ik verward voor me uit. Waarom zoende hij me, hij had toch geen oogje op me?

Luke
    Het is even stil en ik zie ineens dat Tyler voorover buigt en haar kust. Snel pak ik mijn camera en maak foto's. Grijnzend hol ik naar de stad waar ik Logan voor het laatst gezien had. Ze maakte me het wel heel makkelijk. "Logan ik moet je spreken" sis ik snel en trek hem mee. "Rachel houdt niet van je ze heeft iets met Tyler" snel liet ik de foto's zien