• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 16:29 ]


    El Diablo.

    Jayden Ian Archibald

    Ik dacht even na over dat plan, het was perfect. Niemand zou er ooit achter komen dat wij haar ontvoert hadden. Dit was gewoon geniaal en zo had ik meteen wraak genomen op hen allemaal. En David was gewoon geniaal. Ik glimlachte en knikte. 'Goed plan, dat gaan we doen.' zei ik glimlachend. 'Je bent geniaal, weet je dat?' vroeg ik aan hem. 'We zouden wel met jouw auto moeten gaan, want voorlopig heb ik nog geen auto.' zei ik lachend. Ik had nu al zin in dat plan.

    [Is goed!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik glimlach zwak en ga tegen hem aanliggen.
    "micheal weet echt altijd mijn mobiel te slopen. ik denk dat ik maar een koelkast koop" ik girnnik even


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    David Lopez:

    'Dan gaan we' zeg ik bevestigend en sta op. 'Jayden, ik weet dat ik geniaal ben en we gaan met een busje, veel makkelijker met het aantal mensen' zeg ik vervolgens en liep met 5 jongens en Jayden naar de gloednieuwe busje. We stapten allemaal in en ik reed naar het ziekenuis. Eenmaal daar parkeerde ik zo dat niemand ons zag en we stapten uit en we liepen naar haar kamer. Ik zei het nogmaals, ik had connectie's, ik wist alles en waar iedereen was. We kwamen in haar kamer en we zagen haar liggen. Ze was bleek, maar ik vond haar bloedmooi. 'Ze is ondanks dat ze gewond is bloedmooi' gaf ik toe en gaf een sein dat ze haar los moesten koppelen en ik keek naar Jayden. 'Hou de wacht en geef een seintje, als iemand aankomt' zeg ik streng en kijk weer naar de jongens die haar loskoppelden.


    One Who Travels A Higher Path.

    Jayden Ian Archibald

    'Dat wel, jammer alleen dat ze zo irritant is.' grijnsde ik waarna ik deed wat hij zei en voor de deur ging staan, om de wacht te houden. Ik zag dat er niemand aankwam, maar bleef nog altijd goed opletten. Dit idee was geniaal. Ik had nog nooit iemand ontvoert, maar eens moest de eerste keer zijn.

    Logan Hudson

    'Of gewoon niet meer alleen op pad gaan en bij mij blijven.' zei ik waarna ik beschermend mijn arm om haar heen sloeg.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    David Lopez:

    Alles was ontkoppeld en ik zei voor de zekerheid, dat ze nog benodigende dingen moest meenemen, stel dat het verkeerd zou gaan met haar. Alles was klaar en ik knikte tevreden. 'Jayden, we gaan. Zoek jij de dokter van haar en bedreig hem, wij wachten op je bij de busje' zeg ik tevreden maar streng. Ik wenkte de jongens en ze namen haar mee en we liepen snel met een snelle route door het ziekenhuis naar buiten naar het busje. Eenmaal daar legde we haar in de busje en stapten we in, waarnaar we op Jayden wachten.

    Dokter:

    Rustig loop ik door de gangen om in de kijken in de papieren wat Bella nog nodig heeft. Eenmaal bij haar kamer, schrik ik. Maar al snel zie ik een jongen staan. 'Heey, waar is Bella?' vroeg ik geschrokken tegen hem en keek hem onderzoekend aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    `ik had er niet aan gedacht` geef ik toe en kruip tegen hem aan.
    `je bent te lief voor me`


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    Ik knikte en keek David en de jongens na, iets later kwam daarna de dokter naar me toe en vroeg hij me iets. Ik hoefde niet eens moeite te doen om hem te vinden. Ineens veranderde mijn hele houding en keek ik hem duister aan. Ik had ergens gezien dat hij een zoontje had van 6 jaar oud. Dat was de perfecte dreig-middel. Ik greep de man bij zijn keel en drukte hem gemakkelijk tegen de muur. 'Isabella is dood,' zei ik kil en duister tegen hem. 'Jij gaat tegen haar lieve vriendjes zeggen dat ze dood is, of anders weet ik jouw lieve zoontje wel te vinden en kan ik je verzekeren dat hij er straks niet meer zou zijn.' zei ik dreigend tegen hem. Ik duwde hem nog hard tegen de muur, en liep daarna weg. Dit moest voldoende zijn, ik kwam altijd heel dreigend over. Ik liep terug naar het busje en stapte in. 'Geregeld.' zei ik simpel.

    Logan Hudson

    Ik sloeg mijn armen om haar heen en drukte haar stevig tegen me aan. 'Dat verdien jij, na alles wat je meegemaakt hebt.' zei ik lief tegen haar. 'Je bent prachtig, Rachel.' zei ik gemeend waarna ik een kus op haar voorhoofd drukte.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik oel me even blozen `deels aan mezelf te danken ja` ik ril even omdat ik het koud had en nestelde me weer dieper tegen hem aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    Ik zag dat ze bloosde en glimlachte lief. Ik dekte haar goed in, zodat ze het warm had en sloeg mijn armen om haar heen. 'Niemand is perfect, iedereen heeft wel iets. En niet alles is jouw schuld.' zei ik tegen haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    David Lopez:

    'Mooi' zei ik en reed gelijk weg naar de pand. 'Mijn mensen hebben geregelt voor een mooi kamer voor haar. Het is anders, dan toen met Rachel. Ze heeft echt een kamer met bed, aangezien ze in coma ligt en ze heeft ook haar ribben gebroken en haar arm' vertel ik aan Jayden en kijk hem even aan. 'Rustig maar, ik ben heel goed met dames verzorgen' zeg ik gemeen glimlachend en kwam aan bij het pand en parkeerde het busje. 'Mannen, breng haar naar haar persoonlijke kamer' zeg ik tegen de jongens en ze knikken. 'Jij' zei ik, doelend op Jayden. 'Meekomen' zeg ik glimlachend en we stapten met zijn allen uit. De jongens namen haar mee en ik nam Jayden mee naar een andere kamer.

    Dokter:

    Met grote bange ogen keek ik hem na en moest lucht happen. Ik keek naar het lege bed en weer naar nu een lege gang. Ik wou mijn zoontje niet kwijt en moest proberen om niet te gaan huilen. Ik knikte zwak in mezelf dat ik het begreep en deed mijn kleding weer goed. Ik wenkte de zusters en praatte met ze. Ze begrepen het en maakten alles klaar. Ik deed weer mijn normale gezichtshouding en liep naar Kurt's kamer. Ik klopte aan en zag dat ze sliepen, behalve Finn haar vriend. 'Finn, kan ik je even onder vier ogen spreken' zeg ik formeel en medelevend.


    One Who Travels A Higher Path.

    [sory, ik ga even]
    rachel
    ik glimlachte zwak en sprak hem niet tegen.
    "luf you" mompel ik en geef hem een kusje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    Ik grinnikte en luisterde aandachtig naar wat er gezegd werd en knikte. David zei daarna dat ik mee moest komen. Hij nam me mee naar een andere kamer en de andere jongens liepen verder. Ik keek hem even aan en glimlachte. 'Nu krijgen we ze wel terug, je bent de beste, Dave.' zei ik gemeend en grijnzend. Dit plan was gewoon niet meer te stoppen. Ik was benieuwd of Bella wakker zou worden.

    Finn Hudson

    Ik schrok een beetje op uit mijn gedachten en legde mijn krant weg. Er stond een dokter die vroeg of ik wilde komen. Mijn hart begon meteen als een bezetene te kloppen in mijn borst. Ik had het gevoel alsof mijn borstkas in brand stond en het kloppen van mijn hart deed pijn. Laat het alsjeblieft goed nieuws zijn! Een beetje trillend stond ik op en liep ik naar de dokter toe. 'Natuurlijk,' zei ik nerveus waarna ik met hem mee naar de gang liep. 'Zeg me alstublieft dat alles goed met haar gaat.' zei ik smekend tegen hem. Laat het alsjeblieft goed nieuws zijn. Ik keek hem ongeduldig en nerveus aan.

    Logan Hudson

    'Hou ook van jou, Rachel.' zei ik lief tegen haar, en zoende haar hartstochtelijk terug. 'Ik laat je nooit meer gaan.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach "ik jou ook niet" Ik bibberde nogsteeds en probeerde het te negeren.
    Ik stop mijn hoofd even onder de dekens om ongemerkt even te geeuwen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Ik moet eten! Kom hopelijk nog terug. XD Je ziet me wel verschijnen. (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    Logan Hudson

    Ik merkte dat ze het nog steeds koud had en wreef over haar armen heen, zodat er wat warmte ontstond. 'Neem anders zo eens een warme douche.' stelde ik voor aan haar.

    [Eetsmakelijk!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.