• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 16:29 ]


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    Ik besloot om maar niets te zeggen erover, aangezien Finn's er zo te zien niet over wilde praten. Ik zag dat Blaine hetzelfde deed en zuchtte zachtjes. Ik vond het zo vreselijk, dat Bella er nu niet bij was. Dan waren we vast allemaal niet zo stil geweest en zouden we vast lachen. Maar nu waren we alle drie stil en zeiden we niets. Ik gaapte even en zette mijn lege soepkom aan de kant, waarna ik tevreden zuchtte en met mijn hand over mijn buik wreef. Ik keek even naar Emily, die rustig lag te slapen en glimlachte zwakjes. Uiteindelijk sloot ik ook mijn ogen en viel ik in een rustige slaap.

    Finn Hudson

    Ik was inmiddels aan mijn broodje kipsaté begonnen en keek even naar Kurt, die in slaap gevallen was samen met Emily. Mijn gedachten gingen uit naar Bella, en weer voelde ik me vreselijk ellendig. Daarom had ik geen zin in Rachel, normaal zou ik nooit zo hard zijn maar ik kon het er gewoon allemaal even niet bij hebben. Ik miste haar echt vreselijk en keek naar Blaine, die hetzelfde dacht als ik. 'Is het slecht dat ik mijn nieuwe boks tactieken op Jayden wil uitproberen?' vroeg ik droogjes aan hem, om de stilte een klein beetje te verbreken. Kurt zou toch niet wakker worden, ik wist dat als hij eenmaal sliep en moe was, niet zo snel wakker werd van geluiden.

    Jayden Ian Archibald

    Ik ging meteen naar binnen en gaf hem een mannelijke omhelzing. 'David!' zei ik vrolijk waarna ik even lachte. 'Echt lang niet meer gezien, nee. Ben blij dat je er weer ben. Zo meteen moet je vertellen hoe het gegaan is met je grote opdracht, en moet ik jou ook nog wat vertellen.' zei ik grijnzend tegen hem.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 20:22 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Nog huilend sta ik op.
    Langzaam en niet oplettend loop ik richting huis.
    Een fietser scheld me uit omdat ik niet oplet maar ik negeer het.
    Ik besluit bij de supermarkt wat lekkers te halen en daarna sluit ik me de komen 2 dagen op in mijn kamer.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik zag dat Kurt in slaap viel, wat mij goed deed. Dan kon hij even uitrusten van alles en ik keek naar Emily die ook lekker lag te slapen. Ik had mijn tweede broodje ook op en zuchtte zachtjes. Ik ging wat onderuit zitten en luisterde naar Finn. 'Dat is helemaal niet slecht, dan zou ik je daarbij helpen en even zeggen, waar je moet raken' beantwoordde ik op zijn vraag en keek hem zwak glimlachend aan. 'We krijgen hem wel, Finn. Als wij hem niet krijgen, krijgt karma hem wel' zeg ik vast beraden en zuchtte nog een keer. 'Je bent niet alleen, Finn. Ik ben bij je en Kurt' zeg ik gemeend en pak zijn hand vast, als steun en dat hij echt niet alleen is.

    David Lopez:

    Jayden stapte in en ik gaf hem een mannelijke omhelsing terug, waarnaar ik begon te rijden naar mijn huis. 'Zeker, zeker Jayden. Ik moet je echt veel vertellen en ik kan niet wachten op jouw verhalen' zeg ik lachend en kijk hem even aan. Ik had mijn beste vriend weer en reed naar mijn huis. Eenmaal daar parkeerde ik hem en we stapten uit. 'Dit is mijn appartement' zeg ik tegen Jayden en we gingen naar binnen en leidde hem even rond.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Als snel had ik wat gevonden en ging ik naar huis.
    Thuis pakte ik een fles cola en een zak chips met een film en plofte op bed.
    Ik zette de film aan en nam een slok cola terwijl ik een slagroomsoesje pakte.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Ik hoop het maar, hij verdient echt het ergste van het ergste. Ik zou hem wel kunnen vermoorden.' zuchtte ik. Ik had nog nooit iemand dood gewenst, maar dit was echt de eerste keer. Ik kon zijn bloed wel drinken. Hij had niet alleen Bella aangereden, maar hij had ook Kurt's leven in gevaar gebracht. Daarbij had hij ook nog eens Blaine gedrogeerd, wat ook verkeerd had kunnen af lopen en had hij ze veel pijn gedaan. En nog meer dingen, heeft die jongen op zijn geweten. Ik glimlachte zwak naar Blaine en voelde me opgelucht, omdat hij bij me was. 'Dank je, Blaine. Ik word gewoon zo moe van alles. Rachel en ik hadden net hele erge ruzie, ik reageerde nogal bozig op haar en Logan, maar toen begon ze weer een heel zielig verhaal over hoe zwaar zij het wel niet had, en dat ik niks had meegemaakt in mijn hele leven. Ze heeft me een paar keer geslagen en daarna liet ze Emily bij mij en stuurde ze een sms'je dat ik Emily maar een paar maanden bij me moet houden, omdat zij tijd voor zichzelf wilt. Dat snap ik wel, maar als je een ouder bent, kun je niet zomaar je kind voor een paar maanden niet zien. Emily heeft haar moeder nodig, en ik vind dat Rachel haar in de steek laat. Ik baal gewoon, dat ik Emily's opvoeding nu helemaal alleen moet doen, want ik ben gewoon bang dat ik het helemaal verkeerd doe.' zei ik, waarna er weer een paar tranen over mijn wangen rolde. Ik was blij dat ik even mijn hart kon luchten bij mijn beste vriend. 'En dan ook nog dat van Bella erbij, ik voel zo moedeloos.' verzuchtte ik verstikt door tranen. Ik wist even niet of ik dit allemaal wel aan kon.

    Jayden Ian Archibald

    Ik bekeek zijn appartement en het zag er goed uit. Ik keek aandachtig bij de rondleiding en knikte goedkeurend. 'Ziet er goed uit, Dave. Zo te zien heeft die grote opdracht je goed gedaan.' zei ik gemeend waarna ik glimlachend rond keek. Het zag er echt heel erg goed uit, en ik was erg blij om David weer te zien. We waren toch echt hele erge goede vrienden geworden.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Ik moet gaan! Slaaplekker en tot morgen! (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    [Slaap lekker! <3]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Langzaam doezelde ik weg in een onrustige slaap.
    Het maakte mij niets uit want ik had heirvoor nooit echt goed geslapen.
    Ondanks Logan. Ik schrik weer wakker en denk aan Logan. iK pak de huistelefoon van mijn kamer en bel naar Logan.

    Luke
    Als mijn koffie op is loopikrustig naar huis.
    ik plof even op de bank, ergens had ik weer zin om drank tepakken maar ik had Jay beloofd me in te houden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    Ik was toen Rachel me niet meer wilde zien terug gegaan naar mijn hotel en lag nu op bed. Nadat ik een tijdje had liggen nadenken ging mijn telefoon af. Zonder te kijken wie het was nam ik op. 'Met Logan.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik slik even als ik zijn stem hoor.
    "Met Rachel, ehm sorry van toenet" zerg ik zacht.
    Ik zou het echt begrijpen als hij het zou uitmaken.
    ik had zijn neef en mijn ex geslagen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    'Het is oké, maar ik wil hier nog wel even rustig met je over praten.' zei ik bezorgd tegen haar. Ze ging helemaal niet goed met haar gevoelens om, en daar wilde ik het over hebben,


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "Is goed, ehm wil je nu komen?" vraag ik aan hem.
    Anders kwam hij straks en zat ik daar in mijn trainingspak te hangen.
    Waarschijlijk kwam hij het uitmaken maar ik had het liever nu gelijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    'Tuurlijk,' zei ik tegen haar, waarna ik een stilte liet vallen. 'Alleen als het bij jou ook schikt.' zei ik daarna weer, als ze nog even tijd voor zichzelf wilde, snapte ik dat wel.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "Nee kom maar, het gaat wel denk" mompel ik.
    "weet je nog waar het was?" vraag ik snel
    IK loop snel naar de kast en pak snel wat kleding


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    'Ja, dat weet ik nog wel, tot zo.' zei ik tegen haar waarna ik ophing. Ik stond op en streek mijn haren een beetje in model en daarna liep ik naar mijn auto toe en ging ik naar Rachel's huis en belde ik daar aan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.