• Hoe komt dit? Vaak heb ik nachtmerries over pinguins (lach me niet uit >_> ) of dat ik de Avatar ben:8

    Jullie denken nu vast dat ik gek ben, maar hoe gaan die nachtmerries weg? Geen tips over rustig slapen, omdat helpt toch niet.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 22:15 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Waarschijnlijk heb je nachtmerries omdat de school weer is begonnen en je plots een hele hoop indrukken in één keer moet verwerken (of iets in die trant) ik, mijn moeder en mijn broertje hebben daar ook ieder jaar last van. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb echt nooit nachtmerries, enkel leuke dromen, dus hier kan ik je niet mee helpen. Hihi.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Come here girl, hug.
    Ik snap wel wat je bedoelt, ik droom ook over de raarste dingen.

    Ik heb helaas geen tips...

    Weetje dat pinguïns hun jongen soms verkrachten, ook als ze dood zijn? Misschien diep van binnen zit je daarmee in de knoei.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Pinguins en nachtmerries gaan niet samen, dat kan gewoon niet D:
    Misschien ben je gewoon een beetje gestresst. Geen zorgen over maken, gaat vanzelf wel over :].


    i put the fun in funeral

    Whittemore schreef:
    Ik heb echt nooit nachtmerries, enkel leuke dromen, dus hier kan ik je niet mee helpen. Hihi.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    GeverfdeDame schreef:
    Come here girl, hug.
    Ik snap wel wat je bedoelt, ik droom ook over de raarste dingen.

    Ik heb helaas geen tips...

    Weetje dat pinguïns hun jongen soms verkrachten, ook als ze dood zijn? Misschien diep van binnen zit je daarmee in de knoei.

    Ik denk niet dat dat helpt Jetsel (': ghehe.

    Ik heb vaak echt hele vreemde dromen. ECHT heel raar. Maar het zijn geen nachtmerries, gewoon raar, maar wel leuk. En ik zou niet weten hoe je eraf zou moeten komen. Misschien warme melk voor het slapen? Dan slaap je dieper.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Dirtypaws schreef:
    (...)
    Ik denk niet dat dat helpt Jetsel (': ghehe.

    Ik heb vaak echt hele vreemde dromen. ECHT heel raar. Maar het zijn geen nachtmerries, gewoon raar, maar wel leuk. En ik zou niet weten hoe je eraf zou moeten komen. Misschien warme melk voor het slapen? Dan slaap je dieper.


    Ik kan me nu ff geen droom herinneren, maar ik weet dat ze totaal gestoord zijn, past wel bij mij :Y)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Audacity schreef:
    Pinguins en nachtmerries gaan niet samen, dat kan gewoon niet D:
    Misschien ben je gewoon een beetje gestresst. Geen zorgen over maken, gaat vanzelf wel over :].


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb altijd hele rare dromen, maar meestal zijn het nachtmerries. Dus, ik kan je niet echt helpen D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Daemon schreef:
    Ik heb altijd hele rare dromen, maar meestal zijn het nachtmerries. Dus, ik kan je niet echt helpen D:


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Daemon schreef:
    Ik heb altijd hele rare dromen, maar meestal zijn het nachtmerries. Dus, ik kan je niet echt helpen D:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Er valt niet echt iets aan te doen, maar kom op, je onderbewustzijn moet toch een manier vinden om met pinguins te lachen?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    had ik als kind ook. Maar lezen of je gedachten verzetten hielp bij mij.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Nah sorry ik droom meestal alleen sadistisch dus ik kan je niet helpen :W.


    Shoganai i ne~

    Ik droom heel vaak raar, en heb ook best vaak nachtmerries. Ik trek me er verder niet echt veel van aan, tenzij ik ze onthoud, dan vraag ik me wel altijd af wat er mee bedoelt word.

    En wist je dat 80% van de pinguïn vrouwtjes vreemd gaat? :')


    Life is a beautiful struggle