• • S T E R E K •


    • S C I S A A C •

    Lieke • Outsiders • 8 maart | 18
    Gabriëla • Wicken • 29 december | 18
    Noek • McStonem • 27 juni | 16
    Eva • Allies • 30 maart | 15
    Esmée • Halenski • 18 oktober | 16
    Melissa • Ledecky • 22 januari | 17
    Wendy • Monteriggioni • 29 november | 17
    Annick • Hemmingz • 10 december | 15

    [ bericht aangepast op 15 okt 2015 - 21:19 ]


    "Family don’t end in blood”

    Ik had dus de hearteyes. Oef.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    En dit wilde ik net plaatsen maar toen was het topic vol tss. HAHA.
    Oh wajow z'n baard is zo gegroeid HAHAHA.



    stay safe because I like being alive at the same time as you

    En nu ga ik eten. Tot straks KLOJO'S.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Bye klojo


    "Family don’t end in blood”

    Ik ben een psycho killer. IK BEN HET ENGST HAHAHAHAH.


    Reality's overrated.

    Maar goed, ik heb vannacht heel slecht geslapen en gedroomd en ik moest gisteren in de groep over mijn toekomst praten en ook op school met mijn mentrix en ik droomde daar dus over. Dus ik droomde dat ik in de landmacht zat en ik was in een tank en daar zaten ook wat andere in, heel vaag, vriendinnen en idk er zullen ook wel wat van jullie tussen hebben gezeten maar alleen Estrella weet ik zeker. Maar volgens mij ook Lieke en idk natuurlijk ging het zoals altijd over op seks like wtf. En toen was er dus een auto die langs ging (WE REDEN OP LIKE DE WAR AF. WE ZATEN IN EEN WARZONE WTF WAAROM REED ER EEN AUTO LANGS?) en toen waren daar dude's die seksuele dingen toeriepen en ik werd boos en richtte mijn wapen op ze en toen reden ze door en toen stopte ik ineens en ik wou eigenlijk wel en dat dacht ik en toen sprong Lieke (dacht ik) uit de tank en riep dat ze wel seks wou als ze toch misschien wel dood ging zo. En toen zei ik like "Okay, ik ook wel. Hehehe." en toen ging ik dus met iemand weg om seks te hebben. Maar de seks heb ik niet gedroomd gelukkig.


    Reality's overrated.

    Halenski schreef:
    Bye klojo


    Reality's overrated.

    McStonem schreef:
    Maar goed, ik heb vannacht heel slecht geslapen en gedroomd en ik moest gisteren in de groep over mijn toekomst praten en ook op school met mijn mentrix en ik droomde daar dus over. Dus ik droomde dat ik in de landmacht zat en ik was in een tank en daar zaten ook wat andere in, heel vaag, vriendinnen en idk er zullen ook wel wat van jullie tussen hebben gezeten maar alleen Estrella weet ik zeker. Maar volgens mij ook Lieke en idk natuurlijk ging het zoals altijd over op seks like wtf. En toen was er dus een auto die langs ging (WE REDEN OP LIKE DE WAR AF. WE ZATEN IN EEN WARZONE WTF WAAROM REED ER EEN AUTO LANGS?) en toen waren daar dude's die seksuele dingen toeriepen en ik werd boos en richtte mijn wapen op ze en toen reden ze door en toen stopte ik ineens en ik wou eigenlijk wel en dat dacht ik en toen sprong Lieke (dacht ik) uit de tank en riep dat ze wel seks wou als ze toch misschien wel dood ging zo. En toen zei ik like "Okay, ik ook wel. Hehehe." en toen ging ik dus met iemand weg om seks te hebben. Maar de seks heb ik niet gedroomd gelukkig.


    HAHAHHAHAHAHAHHA OHMYGOSH.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Helen whatsappde dus: "Ik heb drie boeken voor je, die je maar even terug moet betalen als je -je loon hebt." Met een foto. Het zijn boeken met schilderijen erin damn. Dat soort boeken zijn zo duur en wtf moet ik daar mee? Dus dat vroeg ik. Toen belde ze me om boos tegen me te schreeuwen. Dat als ik wat met theater wil ik me in kunst moet verdiepen. GO AWAY. Ik mag geen toneellessen volgen, ik mag me niet inschrijven bij een castingbureau. Maar ik moet me in schilderijen gaan verdiepen? Ik wil acteren, niet schilderen. Want dat kan ik toch niet dus lol. Al kan ik zowel niet acteren als schilderen en ja ik ga het toch niet doen dus lol.


    Reality's overrated.

    Ik wil zo graag weer schrijven maar ik voel het niet om 5sos te schrijven. Meh.
    En Noek, dat is like wtf..


    stay safe because I like being alive at the same time as you


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Omg.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hobrien schreef:
    Ik wil zo graag weer schrijven maar ik voel het niet om 5sos te schrijven. Meh.
    En Noek, dat is like wtf..


    Ga aan de Cashton schrijvadnfalskfjalkfjas.df


    Reality's overrated.

    Ik moest hier te hard om lachen. Damnit.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    McStonem schreef:
    (...)

    Ga aan de Cashton schrijvadnfalskfjalkfjas.df


    Ja maar dat is 5sos en dat voel ik tegenwoordig niet echt. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you