• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 16:29 ]


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    Blaine deed de dekens goed om me heen en had me warm ingedekt. Hij zoende me zachtjes en ik keek hem verliefd aan. 'Ik hou van je, Blaine.' zei ik gemeend. Ik had een zachte klank in mijn stem, omdat ik inderdaad best moe was. Ik was blij dat ik in bed lag en dat ik alles weer wist. Vooral omdat Blaine bij me was. 'En jij bent echt de liefste, Blaine. Je liet me niet alleen, zelfs toen ik schreeuwde dat je weg moest gaan.' zei ik weer ontroerd. 'Dank je,' zei ik tegen hem waarna ik hem weer hartstochtelijk zoende. Als hij er niet was geweest, wilde ik niet weten wat er was gebeurt.

    Finn Hudson

    'Is goed, ik kom zo meteen.' zei ik nog voordat Kurt en Blaine de kamer uit liepen. Ik zuchtte en keek naar Bella. 'Met Kurt gaat het gelukkig goed, dankzij Blaine en vooral dankzij jou. Jij hebt zijn leven gered.' praatte ik tegen Bella, misschien kon ze me wel horen. Ik stond op en pakte haar hand vast en drukte een kusje op haar mond. 'Kurt heeft gelijk, je bent sterk en je gaat het redden. Als je wakker bent, gaan we leuke alleen maar leuke dingen doen en ga ik jou verwennen.' zei ik gemeend. Ik pakte vervolgens mijn mobiel en zette het zonder pardon uit en stak het in mijn zak. Daarna liep ik naar de kamer van Kurt toe met Emily nog in mijn armen, gelukkig voelde ik me al weer iets beter. Bella ging het gewoon halen.

    Jayden Ian Archibald

    Ik glimlachte lief naar Luke en pakte zijn hand vast. 'Sorry dat ik ineens weg was, ik moest even mijn hoofd luchten en dat heeft me echt goed gedaan.' zei ik tegen hem. Ik bekeek hem even en zag wat hij aan had, hij zag er zoals altijd weer goed uit en ik keek hem aan, met een verliefde blik in mijn ogen. Nu wist ik het honderd procent zeker, ik was verliefd op hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Luke
    Ik glimlach "gelukkig maar" ik bestelde snel even een koffie en keek verliefd naar hem. "Ik hou van je " mompel ik en keek hem aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik zoende hem terug en keek hem lief aan. 'Ik ben je verloofde, Kurt. En ik had beloofd dat ik altijd bij je zal blijven, ook al ben je boos op me. Ik laat je niet alleen. Ik hou ook van jou, Kurt' zeg ik verliefd en gemeend. 'Lig je goed?' vroeg ik bezorgd aan hem en schud nog snel zijn kussen op. Ik zie Finn met Emily binnen komen en ik pakte Emily van hem over en leg haar bij Kurt neer. Dan kon ze ook even uitrusten. Toen Emily mij in het vizier kreeg, begon ze te kirren en te glimlachen. Ik lachte zachtjes en gaf haar een kusje op haar voorhoofdje. 'Ik heb jou ook gemist' zeg ik lief tegen haar en dek haar ook goed in naast Kurt. Zodat ze lekker in slaap kan vallen. Ik draai me naar Finn om en liet hem naast Kurt plaats nemen en zuchtte even vermoeid. 'Wat willen jullie eten?' vroeg ik lief aan ze en keek ze beide aan. We moesten nu positief blijven, we moesten sterk blijven voor Bella.

    David Lopez:

    Grijnzend stap ik uit de vliegtuig en ben ik weer naar een lange tijd in Lima. Ik had namelijk een hele grote opdracht in Spanje dat ik iemand moest meenemen en dat was dus ook goed gelukt. Ik kreeg daarvoor bakken veel geld en laten we het zo zeggen, ik was rijk. Ik had alles gehoord in Spanje over mijn oude bende, die opgepakt waren en dat een aantal weer vrij rond lopen. Intussen had ik zelf nu een bende en was ik de enige die mijn bende leiden. Dus alleen ik was de leider en als iemand in mijn weg stond, maak ik hem af. Voordat ik in Lima kwam had ik al geregeld dat ik een verblijf had. Uiteindelijk had ik mijn koffer en liep naar mijn taxi die naar mijn appartement brachten. Ik had ook vlakbij mijn huis een pand gekocht, waar mijn bendeleden verbleven en mijn bendeleden kwam in de middag aan. ‘Jayden, ik ben terug. David’ smste ik lachend naar Jayden. Nu was ik er weer en kon de ellende weer beginnen, maar eerst moest ik met Jayden praten. Want ik had weer zoals altijd plannen.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 18:35 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Voordat ik nog iets kon zeggen, schudde Blaine mijn kussen op. Ik lachte zachtjes en ging weer liggen. Blaine was echt hartstikke zorgzaam en lief voor me. 'Ik hou zoveel van je.' zei ik dromerig tegen Blaine, waarna Finn binnen kwam met Emily. Blaine pakte Emily van hem over en legde haar naast me in bed. Ik glimlachte naar haar en keek weer naar Blaine en Finn. 'Iets gezonds.' zei ik meteen, ik keek Finn even aan omdat we iets in koor zeiden en lachte even. 'Het maakt mij eigenlijk niet zoveel uit, neem maar iets wat jullie willen.' zei ik waarna ik even gaapte.

    Finn Hudson

    Blaine pakte Emily van mij aan en legde haar bij Kurt in bed, zodat zij ook kon rusten. Ik ging naast Kurt zitten en keek naar Blaine. 'Iets makkelijks.' zei ik waarna ik even naar Kurt keek, omdat hij tegelijkertijd iets zei als ik en schudde lachend mijn hoofd. 'Patat of zo, iets wat kant of klaar is.' stelde ik voor, als we nu ook nog moesten koken schoot het ook niet op. Ik voelde me wel iets beter, maar deed het voor Bella, we moesten sterk blijven voor haar, en voor Emily. 'Moet ik meegaan?' vroeg ik daarna aan Blaine. Hij had het namelijk ook niet gemakkelijk, en we moesten er voor elkaar zijn en elkaar helpen.

    Jayden Ian Archibald

    'Ik hou ook van jou, Luke.' zei ik gemeend, waarna ik me voorover boog om hem te kussen, het kon me niks schelen of mensen ons aankeken of niet. Als ik zoende met een jongen, dan zoende ik met een jongen en als mensen dat raar vonden moesten ze dat zelf weten. 'Wil je mijn vriend zijn?' vroeg ik aan hem, ik was er gewoon klaar voor. Ik ging mijn bindingsangst gewoon overwinnen. Op dat moment kreeg ik een sms'je en keek ik even snel. 'David! Lang niet meer gesproken, hoe is je opdracht verlopen? Heb je alles gehoord? We moeten snel even afspreken, want dit is heel lang geleden. Jayden.' verstuurde ik glimlachend terug waarna ik naar Luke keek voor een antwoord.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    LUke
    Hij kuste me en van binnen werd ik vrolijk.
    Hij keek me aan "wil je mijn vriend zijn?" hij keek me vragend aan.
    Even was ik verbaasd maar daarna gaf ik een kus en knikte ik "zeker wel en dat van David is goed hoor" ik glimlachte. Ik mocht Jay mijn vriendje neomen. "gaan we gelijk nu of komt hij hier heen schat" ik grinnikte even.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    'Komt later wel,' zei ik, verbaasd dat Luke mijn sms'je gelezen had. Ik glimlachte breed naar hem en was echt gelukkig en kuste hem terug. Raar genoeg had ik de neiging om zonder Luke af te spreken met David, ik snapte niet precies waarom.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Luke
    Ik glimlach en kus hem terug "als het te snel gaat moet je het zeggen hé" ik wou niet dat het voor hem te snel ging als hij zich er niet lekker mee voelde.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik knikte op Kurt als antwoord op hem en ik kijk Finn aan en knikte ook naar hem. 'Nee, Finn. Je hoeft niet mee, ik wil liever dat je op Kurt en Emily past' zeg ik bezorgd en leg mijn hand op zijn schouder, doelend dat het echt niet hoef. 'Ik wil niet dat er nu iets met hun gebeurt of Bella. Dalijk komt er iemand weer en doet hun wat aan' zeg ik gemeend en bezorgd. 'Geen zorgen, met mij komt het goed' zeg ik bevestigend en loop uit de kamer, waarnaar ik de deur dicht deed. Ik liep naar de kantine en pakte 3 flessen cola voor ons en nog een fles water. Vervolgens legde ik het op de dienblad en liep er mee naar het eten. Ik pakte twee broodjes gezond, twee broodjes warme kipsaté, twee patat en als laatste groentesoep speciaal voor Kurt. Dan kon hij ook goed en behoorlijk eten en aansterken en ook voor Finn en mij. Vervolgens rekende ik het af en liep met twee zware dienbladen weer terug naar de kamer van Kurt. Ik vroeg aan iemand of ze de deur voor me kon openen en dat had iemand gedaan en zo liep ik naar binnen en legde het op Kurt's schuiftafel en de andere dienblad op bed. 'Kies maar, als jullie maar eten' glimlachte ik zwak en vermoeid ging ik zitten naast Finn.


    David Lopez:

    'Dit is zeker lang geleden. We moeten inderdaad afspreken, maar dan alleen. Ik moet je echt wat dingen vertellen tegen je, tenslotte ben je mijn beste vriend. Kom over een half uur bij de park en dan pick ik je op. Kom alleen. David' verstuur ik glimlachend terug en doe mijn mobiel in mijn zak. Ik bekeek mijn appartement en glimlachte goedkeurend. Ik kreeg een sms van één van mijn bendelid en hun zijn allemaal goed aangekomen en gingen naar de pand, waar ze alles klaarzetten voor hun zelf en ons bende. Uit het raam bekeek ik mijn gloed nieuwe auto en grijnsde. Ik had echt een goed gevoel over dit en ik zou pas echt een leider zijn.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Toen Blaine weg was, praatten Finn en ik een beetje over mijn geheugenverlies, en dat ik echt blij ik alles weer herinnerde en hij ook. Na een tijdje kwam Blaine weer binnen en zette hij het eten neer. 'Wauw,' zei ik terwijl ik naar al dat eten keek, mijn maag begon meteen te knorren toen ik al dat lekkers zag. Ik pakte een lepel en begon maar meteen aan de groentesoep. Ik blies zachtjes, zodat het wat kouder zou worden en begon met eten. De soep smaakte heerlijk. Genietend at ik verder en voelde ik me meteen wat minder moe. Nu besefte ik eigenlijk hoeveel honger ik had.

    Finn Hudson

    Ik keek naar het eten en nam meteen een bakje friet en een broodje kipsaté, ik had eigenlijk weinig honger, maar ik zou toch goed moeten eten. Als het aan mezelf zou liggen, zou ik de hele tijd maar bij Bella blijven. Maar Blaine had gelijk, we moesten gewoon eten. Ik begon te eten met een beetje tegenzin, maar gelukkig smaakte het eten goed.

    Jayden Ian Archibald

    'Ik zal het zeggen,' zei ik tegen hem waarna ik even glimlachte. Meteen kreeg ik weer een sms'je en draaide ik mijn mobiel zo, zodat Luke niet mee kon lezen. 'Ik zal er over een halfuurtje zijn, zie je zo. Jay.' verstuurde ik terug. 'Als je het niet erg vindt, ga ik zo even langs een maat uit het zwemteam om tactieks te bespreken, dan zie ik je vanavond wel weer.' loog ik snel.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Luke
    Ik knik "is goed lieverd"ik geef hem een kus en drink mijn koffie op.
    "ik ga naar huis, zie ik je straks weer?" ik glimlach even.

    Rachel
    Boos liep ik weg van Micheal en liep ik naar huis, ik zocht in mijn zakken maar kreeg nergens de sleutels gevonden. Ik belde aan maar na 10 minuten deed niemand open. Fijn hij was niet thuis, en mijn mobiel was er niet meer.
    Zuchtend liep ik terug naar het ziekenhuis. Ik keek zacht bij Bella op haarkamer maar zag er niets. Met een knoop in mijn maag liep ik richting de kamer van Kurt. Ik beet op mijn lip en klopte zacht. Zonder op antwoord te wachten liep ik naar binnen met mijn hoofd naar de vloer gericht. Ik hoorde dat Blaine en Finn er ook waren, fijn. Zoekend keek ik rond maar hier zag ik ook nergens mijn sleutel. Uiteindelijk had ik het gevonden. "ow Finn ik ben niet meer bereikbaar want Micheal heeft mijn mobieltje gesloopt" mompel ik snel.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik hoorde vaag de deur open gaan, maar omdat ik zo ver in gedachten zat merkte ik amper wat er gebeurde. Ik merkte ook niet dat Rachel iets zei tegen me omdat ik echt met gedachten bij Bella zat.

    Kurt Hummel

    Mijn ogen gleden naar de deur en ik zag Rachel binnenkomen. Ze zei iets tegen Finn, maar hij reageerde niet, vast met zijn gedachten ergens anders. 'Het spijt me van toen straks, ik was mezelf niet.' zei ik spijtig tegen Rachel.

    Jayden Ian Archibald

    'Is goed,' glimlachte ik lief naar hem waarna ik nog een kus op zijn mond drukte. Ik liep vervolgens richting het park en wachtte daar op David.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik keek even naar Kurt en knikte.
    "wil jij het straks nogmaals tegen Finn zeggen" ik zucht even.
    Ik baalde er echt van dat mijn mobiel nu naar de maan was.
    "als ik een nieuw mobieltje heb laat ik het gelijk weten" mompel ik.
    Snel kijk ik de kamer rond en zie dat ze aan het eten zijn.
    Ik zie dat Em vredig lig te slapen en ik voel de tranen branden.
    Wat doe ik Finn allemaal wel niet aan?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik zuchtte even. 'Heb het gehoord, tot ziens.' mompelde ik een beetje geïrriteerd waarna ik verder ging eten. Nu moest ze hier niet zielig gaan lopen doen, want ik had echt geen medelijden met haar. De mensen waar ik nu van hield waren Blaine, Kurt, Emily en Bella. Rachel hoorde daar ook bij, maar ze was in mijn ogen echt te ver gegaan net.

    Kurt Hummel

    Voordat ik iets kon zeggen, mompelde Finn iets geïrriteerd. Ik keek hem even verbaasd aan en daarna naar Rachel. Volgens mij had ik weer iets gemist. Ik zuchtte even en at nog een paar kleine hapjes groentesoep. Ik vroeg maar niets, aangezien dat de sfeer niet ten goeden deed.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik zuchtte en liep weg uit de kamer.
    Dus we zouden het zo doen.
    Verdrietig zakte ik tegen de muur ongeveer naast de deur maar door hun gepraat zouden ze me toch neit horen
    Ik wist dat ik alles verpest had maar nog.
    Zelfs tegen Logan had ik zo gedaan, waarom ging hij niet terug naar huis?
    Ik begon weer te snikken, ik had het gehad met de wereld.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik pakte een broodje gezond en at het rustig op. Ik zag dat Rachel binnen kwam en luisterde en keek mee naar de situatie wat er nu speelde. Ik hoorde wat ze allemaal zeiden en ik hield verder mijn modn en at mijn broodje op. Vervolgens pakte ik een broodje kipsaté en zat dat ook op te eten. Ik voelde me zo moe en rot. Gelukkig was Kurt weer zichzelf en helemaal de oude, maar van Bella voelde ik me nog steeds rot. Ik wou niet dat ze dood ging, ik wou gewoon dat ze naast ons zat of op Finn's schoot zat en vol zat te praten tegen iedereen. Ik miste haar zo erg net als Finn en Kurt. Ik staarde maar doelloos voor me uit en genoot even van de stilte.

    David Lopez:

    Ik stapte in mijn gloed nieuwe auto en reed naar het park waar ik met Jayden afgesproken had. Eenmaal daar zag ik hem staan en toeterde naar hem, dat ik er was. Ik maakte de deur open voor hem en glimlachte. 'Lang niet meer gezien, Jayden' lachte ik naar hem en wenkte dat hij in de auto moest komen te zitten, zodat we weer weg konden.


    One Who Travels A Higher Path.