• Even een zeiktopic, omdat ik nogal in mijn maag zit over een vriendin van mij.

    Één van mijn vriendinnen, K, liegt echt héél erg veel. In de derde zijn we daar met de meisjes achtergekomen, en toen zei ze ook echt hele nare dingen achter iedereens rug om. De klas werd er ook bij betrokken doordat ze had gezegd dat ze verkering had gehad met JW. Het was wat sneu omdat de hele klas zich een beetje tegen haar keerde maar toen had ze wel beloofd niet meer te liegen.
    Toen kwam vorig jaar een nieuw meisje in de klas, L, die helemaal gek is van Koreanen. K was ook ineens helemaal gek van koreanen en zei dat ze een Koreaan kent en dat die naar Noord-Korea was geweest en daar inelkaar geslagen was, dat had ze ook verzonnen. Ik had haar daar op aangesproken en toen had ze weer beloofd niet meer te gaan liegen, maar nu blijkt dus dat ze wel weer heeft gelogen.

    En de dingen waarover ze heeft gelogen zijn geen kleine dingen, maar echt grote dingen. Ze heeft gewoon complete personen verzonnen et cetera. Zo beweerde ze dat ze een jongen in Duitsland kende waarvan de vriendin zwanger was, het ging alleen niet goed tussen die twee maar die jongen zou wel af en toe voor die baby zorgen. Ze zou zogenaamd naar de jongen toe zijn geweest en een foto hebben gemaakt van die baby. Die foto liet ze aan mij zien maar die kwam me bekend voor. Ik tikte op google in: Cute baby pictures. En wat zie ik daar? De foto die zij mij had laten zien. Die baby had ze dus gewoon verzonnen, net als die jongen. Ze had zelf voor hem een emailadress aangemaakt en msn'de dus af en toe met zichzelf waardoor het leek dat die jongen echt bestond.

    Ik en JJ gaan morgen naar onze oude mentor toe om te vragen wat we er mee aan moeten, maar ik ben bang voor K's reactie als ze er achterkomt dat wij naar onze oude mentor zijn gegaan.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 21:44 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dashed schreef:
    ik denk dat ze gewoon te weinig aandacht krijgt en dan hoopt dat ze dat wel krijgt als ze deze dingen zegt :s


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hé... zo'n persoon komt me bekend voor. Die hadden wij ook op Q!
    Hale, Jill en Rebecca.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wees niet bang voor de reactie van K. Je probeert haar alleen te helpen. Iemand die op deze mate liegt heeft gewoon hulp nodig. K zal het misschien zo nog niet zien, maar jullie helpen omdat jullie om haar geven.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Stenen aan d'r vastbinden en in de zee gooien. Zo'n onzin ben ik zo mee klaar.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Barnabas schreef:
    Hé... zo'n persoon komt me bekend voor. Die hadden wij ook op Q!
    Hale, Jill en Rebecca.


    26 - 02 - '16

    Reyna schreef:
    (...)

    Als je ziet hoe brutaal ze is denk ik niet dat ze onzeker is. Thuis heeft ze het ook goed want haar ouders doen echt veel voor haar.

    Als iemand onzeker is, probeet hij/zij dat vaak te verschuilen achter een grote bek. De grootste schreeuwlelijken zijn over het algemeen de ongelukkigste en de onzekerste mensen, dus ik zou onzekerheid niet uitsluiten.

    Ik zat overigens al te wachten op het moment dat iemand Jill, Hale en Rebecca erbij zou halen. x'D

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 17:05 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ken twee van zulk soort personen. Ik vind het vreselijk irritant, maar die mensen hebben gewoon hulp nodig.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Dashed schreef:
    ik denk dat ze gewoon te weinig aandacht krijgt en dan hoopt dat ze dat wel krijgt als ze deze dingen zegt :s


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Een meisje uit mijn vorige school had verzonnen dat ze kanker had, en dat ze verkracht is geweest door de nieuwe vriend van haar moeder. Volgens mij zijn die leugens een tikkeltje erger.. Maar toen die leugens uitkwamen bleek het dat dat meisje Pseudologia had, dat is een ziekte dat je je eigen leugens begint te geloven. Misschien heeft jou vriendin dit ook ?


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik zat ook al aan wat ziektes te denken.

    Mijn mentor is pas dinsdag weer op school, dus ik kan het dan pas zeggen :/


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dat is een serieuze ziekte. Psychopatische leugenaar ofzoiets en daar moet ze serieus hulp voor zoeken.


    Olive

    Doet me denken aan een meisje van mijn lagere school k,ze loog heel vaak en stal soms ook dingen


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Vandaag eerst naar mijn, JJ's en K's Engels lerares geweest. Het is een heel verhaal om te vertellen waarom, aangezien het ook al aan het eind van vorig school jaar bezig was. Het komt er dus op neer dat K tegen die Engels lerares heeft gezegd dat ze zwanger is! Zoiets verzin je toch niet?!
    Daarna waren we naar onze oude mentor gegaan maar die deed er ontzettend nuchter over, alsof het helemaal niks is :/


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het is eigenlijk best zielig, want zoals ik het nu lees, lijkt ze er zelf weinig aan te kunnen doen. Ze zegt wel dat ze zou stoppen, maar misschien moet je eens vragen waarom ze doorgaat en waarom ze in eerste instantie zoveel liegt? Het lijkt mij dat er een oorzaak voor is...


    Life is hard, just break it with your head <3

    Ik ken een meisje die doodleuk ging vertellen tegen mij dat ze verkracht was door een paar mensen maar ze deed er zo nuchter over. Toen ging ze opscheppen dat ze geen maagd meer was omdat ze verkracht was. :8 Ik geloof nog steeds niks van die verhalen en ben niet de enige.


    -