• Even een zeiktopic, omdat ik nogal in mijn maag zit over een vriendin van mij.

    Één van mijn vriendinnen, K, liegt echt héél erg veel. In de derde zijn we daar met de meisjes achtergekomen, en toen zei ze ook echt hele nare dingen achter iedereens rug om. De klas werd er ook bij betrokken doordat ze had gezegd dat ze verkering had gehad met JW. Het was wat sneu omdat de hele klas zich een beetje tegen haar keerde maar toen had ze wel beloofd niet meer te liegen.
    Toen kwam vorig jaar een nieuw meisje in de klas, L, die helemaal gek is van Koreanen. K was ook ineens helemaal gek van koreanen en zei dat ze een Koreaan kent en dat die naar Noord-Korea was geweest en daar inelkaar geslagen was, dat had ze ook verzonnen. Ik had haar daar op aangesproken en toen had ze weer beloofd niet meer te gaan liegen, maar nu blijkt dus dat ze wel weer heeft gelogen.

    En de dingen waarover ze heeft gelogen zijn geen kleine dingen, maar echt grote dingen. Ze heeft gewoon complete personen verzonnen et cetera. Zo beweerde ze dat ze een jongen in Duitsland kende waarvan de vriendin zwanger was, het ging alleen niet goed tussen die twee maar die jongen zou wel af en toe voor die baby zorgen. Ze zou zogenaamd naar de jongen toe zijn geweest en een foto hebben gemaakt van die baby. Die foto liet ze aan mij zien maar die kwam me bekend voor. Ik tikte op google in: Cute baby pictures. En wat zie ik daar? De foto die zij mij had laten zien. Die baby had ze dus gewoon verzonnen, net als die jongen. Ze had zelf voor hem een emailadress aangemaakt en msn'de dus af en toe met zichzelf waardoor het leek dat die jongen echt bestond.

    Ik en JJ gaan morgen naar onze oude mentor toe om te vragen wat we er mee aan moeten, maar ik ben bang voor K's reactie als ze er achterkomt dat wij naar onze oude mentor zijn gegaan.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 21:44 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Doet me denken aan iemand die ik jaren geleden kende: Toen ik 8 jaar was.(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Volgens mij is dat een soort ziekte hoor. Misschien zou het goed voor d'r zijn om met een psycholoog te spreken... Echt vervelend voor je trouwens!


    You are beautiful, you are love.

    Wow, dit is inderdaad niet niks. Dit zijn geen kleine leugentjes en je moet er ook echt iets aan doen. Want dit kunnen later natuurlijk nog ergere leugens worden en dat is niet de bedoeling. Die nu gewoon wat je hart je ingeeft, dan wordt ze maar boos, maar het is uiteindelijk wel beter voor haar.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Zoiemand kende ik ook, maar die stal ook vanalles van mij. Dumpen (cat)

    ik denk dat ze gewoon te weinig aandacht krijgt en dan hoopt dat ze dat wel krijgt als ze deze dingen zegt :s


    On wednesdays we wear black

    Omnivium schreef:
    Volgens mij is dat een soort ziekte hoor. Misschien zou het goed voor d'r zijn om met een psycholoog te spreken... Echt vervelend voor je trouwens!


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Omnivium schreef:
    Volgens mij is dat een soort ziekte hoor. Misschien zou het goed voor d'r zijn om met een psycholoog te spreken... Echt vervelend voor je trouwens!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Dashed schreef:
    ik denk dat ze gewoon te weinig aandacht krijgt en dan hoopt dat ze dat wel krijgt als ze deze dingen zegt :s


    Zoiets is het waarschijnlijk ook, want ze kan zich ook aanstellen als je met sommige dingen niet met haar wil samen werken, maar het kan ook erger zijn bijvoorbeeld wat Omnivum zegt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oh, God!
    Ik ken ook zo iemand, die liegt ook echt over hele grote dingen, zoals dat ze met een jongen naar bed is geweest die een kind heeft en daar kwam ze pas de volgende ochtend of zo achter, bla bla bla. Echt alleen maar gezeik, dus ik zou inderdaad zeggen dat je haar moet ditchen, want het wordt waarschijnlijk alleen maar erger.
    En ik zou het eerlijk tegen haar zeggen dat ik naar mijn mentor was geweest, omdat ik helemaal ziek wordt van haar stomme leugens. (cat) Burnn. Het spijt me zeer, maar ik kan echt niet tegen dat soort mensen.


    †

    Ach, zo'n vriendin had ik ook. Die had haar vriendje verzonnen om een weekend niet bij mij te hoeven zijn. xD Maar ze is nu gelukkig samen met een verwend nest bij ons op school, en ze kleineert me nu, maar, dat ben ik gewend, eigenlijk is zij de zielige, en niet ik.
    Het is inderdaad niet leuk maar ik zou vooral gewoon bij je andere vriendinnen/vrienden blijven, en haar gewoon zo min mogelijk aandacht geven.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Reyna schreef:
    (...)

    Zoiets is het waarschijnlijk ook, want ze kan zich ook aanstellen als je met sommige dingen niet met haar wil samen werken, maar het kan ook erger zijn bijvoorbeeld wat Omnivum zegt.


    mmh, ja dat kan ook.
    Maar ik denk niet echt dat het een ziekte is, nouja ik ken haar natuurlijk niet maar misschien dat er iets thuis is of dat ze met iets zit waar ze niet over wil praten. Want believe me, ik had ook zo'n vriendin en die bleek uiteindelijk heel erg onzeker over zichzelf te zijn en nog wat andere dingen waaronder, dat haar ouders gingen scheiden.


    On wednesdays we wear black

    Wow, daar is iets stevig mis... Misschien is het beter dat ze daarop onderzocht wordt of iets.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Dashed schreef:
    (...)

    mmh, ja dat kan ook.
    Maar ik denk niet echt dat het een ziekte is, nouja ik ken haar natuurlijk niet maar misschien dat er iets thuis is of dat ze met iets zit waar ze niet over wil praten. Want believe me, ik had ook zo'n vriendin en die bleek uiteindelijk heel erg onzeker over zichzelf te zijn en nog wat andere dingen waaronder, dat haar ouders gingen scheiden.


    Als je ziet hoe brutaal ze is denk ik niet dat ze onzeker is. Thuis heeft ze het ook goed want haar ouders doen echt veel voor haar.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dashed schreef:
    ik denk dat ze gewoon te weinig aandacht krijgt en dan hoopt dat ze dat wel krijgt als ze deze dingen zegt :s


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Reyna schreef:
    (...)

    Als je ziet hoe brutaal ze is denk ik niet dat ze onzeker is. Thuis heeft ze het ook goed want haar ouders doen echt veel voor haar.


    Tja, dan weet ik het ook niet meer zo goed...


    On wednesdays we wear black