• Hello lieve Quizlettertjes,
    Ik ben momenteel opgenomen in een kliniek, en ik merk regelmatig dat ik het fijn zou vinden om mijn verhaal af en toe eens kwijt te kunnen. Daarom dacht ik dat het misschien een idee is om een soort van "dagboek" bij te houden over mijn "leven" en ervaringen in de kliniek. Ik dacht eigenlijk ook dat het misschien wel helpend - of zelfs motiverend - zou kunnen zijn voor mensen hier op Quizlet die zelf ook de nodige problemen hebben. Ze kunnen bijvoorbeeld zelf ook hun verhaal vertellen in een reactie, en daar misschien tips of zo voor krijgen, of zelf uiteraard hulp gaan zoeken. Maar nu twijfel ik, is het een goed idee, of is er niemand hier die zoiets zou willen lezen?
    Ik wil jullie sowieso laten weten dat het geen verhaal is waarmee ik aandacht wil trekken, ik merk bij mijzelf gewoon dat ik het fijn zou vinden om jullie standpunten en eventuele eigen ervaringen te horen.

    Kussie (flower)


    Visit as many concerts as you can.

    Ik vind het wel een goed idee voor de mensen die het willen.
    Ik weet niet echt of ik het zou lezen ,maar als je het zelf fijn vind om het op te schrijven moet je het vooral doen :3


    Shoganai i ne~

    Ik vind het een goed idee, als het jou helpt moet je het sws doen


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    tuurlijk, als het jou gaat helpen, waarom niet?


    -

    Als dat jou kan gaan helpen moet je dat natuurlijk doen!


    Don't find love. Let love find you.

    Het lijkt mij in ieder geval heel interessant om te lezen, dus doen!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Als dat helpt en je een goed gevoel geeft, waarom zou je dat niet doen? c:


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Denk niet dat je je daarin moet laten leiden door wat anderen vinden. Een dagboek schrijf je doorgaans voor jezelf en je moet ook rekening houden met ontmoedigende reacties, vooral als je 't op het internet zet. Ik weet niet of je - vooral als je geestelijk in de knoop zit - daarmee om kunt gaan.


    No growth of the heart is ever a waste