• Ik ben gek op leraar Muziek & Techniek. En ggeen idee waarom :P
    Techniek: Hij is best streng, maar ik vind hem gewoon leuk xD
    Muziek: Iedereen zegt dat hij Stoned/High/ gedronken heeft omdat hij dikke wallen heeft en rode ogen.En vinden hem eng. Maar ik vind hem leuk :D
    Hebben jullie dat ook? Geen leraar uitkiezen die grappig is. Gewoon een leraar die je leuk vind, maar niet weeet waarom xD


    I live for the applause, you will die for it.

    uhmm
    jaa mijn leraar natuurkunde....die is geweldig schreeuwt ie ineens door de klas zonder reden en die heeft ego man x']


    Why don't you break my heart

    ja.
    hele strenge lerares dan. die vind ik vet nice.
    waarom? Geen idee.
    ze gaf btw nask, natuur, en scheikunde. ja alle DRIE.
    en me leraar wiskunde.
    nee die is niet grappig.
    maar als hij van die huppels dom vind, noemt hij ze dom =D Yeah.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Van Geschiedenis.
    Die kan zo kijken dat hij helemaal witte ogen heeft. Ale, niet heel raar maar grappig, terwijl hij streng is x'D En hij kan zo steken geven aan sommige xD


    HaveFun!

    Die van Nederlands bij mij, zijn lessen zijn saai. Maar wij kunnen dus ook gewoon babbelen tijdens die lessen he, echt kei veel kabaal. Hij zegt er pas iets van als we met de les gaan beginne, 20 minuten later of zo. En vandaag had hij een lange lat bij, 30 cm, en samen met een jonge van mijn klas was hij aan het 'zwaartvechten' xDxD
    En die geeft nota's en vandaag iemand uit de klas gestuurd, die had niks gedaan, maar het is gewoon hylarisch als die jonge er dan op in gaat echt geweldig
    En als de andere er tegen in gaan ook hoor


    Live life limitless.

    oh en die van frans is wel chill die doet mee met proppen gooien:'D


    Why don't you break my heart

    oh en die van frans is wel chill die doet mee met proppen gooien:'D