• Ik ben gek op leraar Muziek & Techniek. En ggeen idee waarom :P
    Techniek: Hij is best streng, maar ik vind hem gewoon leuk xD
    Muziek: Iedereen zegt dat hij Stoned/High/ gedronken heeft omdat hij dikke wallen heeft en rode ogen.En vinden hem eng. Maar ik vind hem leuk :D
    Hebben jullie dat ook? Geen leraar uitkiezen die grappig is. Gewoon een leraar die je leuk vind, maar niet weeet waarom xD


    I live for the applause, you will die for it.

    uhmm
    jaa mijn leraar natuurkunde....die is geweldig schreeuwt ie ineens door de klas zonder reden en die heeft ego man x']


    Why don't you break my heart

    ja.
    hele strenge lerares dan. die vind ik vet nice.
    waarom? Geen idee.
    ze gaf btw nask, natuur, en scheikunde. ja alle DRIE.
    en me leraar wiskunde.
    nee die is niet grappig.
    maar als hij van die huppels dom vind, noemt hij ze dom =D Yeah.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Van Geschiedenis.
    Die kan zo kijken dat hij helemaal witte ogen heeft. Ale, niet heel raar maar grappig, terwijl hij streng is x'D En hij kan zo steken geven aan sommige xD


    HaveFun!

    Die van Nederlands bij mij, zijn lessen zijn saai. Maar wij kunnen dus ook gewoon babbelen tijdens die lessen he, echt kei veel kabaal. Hij zegt er pas iets van als we met de les gaan beginne, 20 minuten later of zo. En vandaag had hij een lange lat bij, 30 cm, en samen met een jonge van mijn klas was hij aan het 'zwaartvechten' xDxD
    En die geeft nota's en vandaag iemand uit de klas gestuurd, die had niks gedaan, maar het is gewoon hylarisch als die jonge er dan op in gaat echt geweldig
    En als de andere er tegen in gaan ook hoor


    Live life limitless.

    oh en die van frans is wel chill die doet mee met proppen gooien:'D


    Why don't you break my heart

    oh en die van frans is wel chill die doet mee met proppen gooien:'D


    Geweldig, twee jongens in mijn klas, mijn leerkracht had dat niet door. We zaten in hun oud lokaal, jah wij zijn een zwerfklas dus een klas zonder eigen klaslokaal, en die hadden papier in hun mond, goed gekauwd, er uit gehaald en dan op de muur gesmeten en als we aan het opruimen zijn zegt een van die jongens; jah die gele daar boven aan is van *Puut* en die roze ook, ver gekregen he


    Live life limitless.

    Wat hebben jullie weer rare leraren hoor xD
    Maar, dat zijn redenen, ik bedoel.. Ehh.. XD Je vind ene leraar leuk terwijl je niet weet waarom. Dus gene reden. Gewoon je vind hem/haar leuk maar je weetn iet waarom. Oke heel erg vaag

    @DutchAngel: Dat lijkt me pas lol als een leraar door de klas schreeuw zonder reden xD


    I live for the applause, you will die for it.

    oh en die van frans is wel chill die doet mee met proppen gooien:'D
    AA LOL XD


    I live for the applause, you will die for it.

    die van nederlands ook wel , die is keistreng (er zijn al keiveel strafstudie's gegeven) maar hij is ook zeer onzeker

    hij heeft ook altijd zuurstof nodig , en elke keer als hij zijn mond opendoet zegt een of meerdere leerlingen : 'mondje wijd open hea meneer, voor de zuurstof'
    echt lachen


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Wat hebben jullie weer rare leraren hoor xD
    Maar, dat zijn redenen, ik bedoel.. Ehh.. XD Je vind ene leraar leuk terwijl je niet weet waarom. Dus gene reden. Gewoon je vind hem/haar leuk maar je weetn iet waarom. Oke heel erg vaag

    @DutchAngel: Dat lijkt me pas lol als een leraar door de klas schreeuw zonder reden xD

    hmm oh zo ik doen snappen...dan mijn leraar scheikunde dies hip but don't know why x']
    en ja die leraar is zó grappig... Dan zit heel de klas rustig stil te werken en dan hoor je hem opeens: WERK EENS DOOR VERDORRIE IS HET HOOFDSTUK NU NOG NIET AF xD en iedereen vind hem dan eng en ik lig helemaal in een deuk


    Why don't you break my heart

    (...)
    hmm oh zo ik doen snappen...dan mijn leraar scheikunde dies hip but don't know why x']
    en ja die leraar is zó grappig... Dan zit heel de klas rustig stil te werken en dan hoor je hem opeens: WERK EENS DOOR VERDORRIE IS HET HOOFDSTUK NU NOG NIET AF xD en iedereen vind hem dan eng en ik lig helemaal in een deuk
    xD Schrik je je toch ook dood x''D


    I live for the applause, you will die for it.

    (...) xD Schrik je je toch ook dood x''D
    ja man weet je hoe hilarisch x']


    Why don't you break my heart

    Uuh,, JA!! Mijn Ns leeraar,, vorig jaar hadden we hem voor Wi,, Toen wert ik altijd gematst,, en hoefde nooit wat te doen,, terwel mijn vriendin,, 1keertje haaar huiswekr niet had gemaakt,, en zij moets gelijk tot 4 uur zitten,, hij is egt zo tjill mensen,, Als we vraag hebben kunnen we het helle les urr bij hem blijfen staan,, was een plaaatje van sokken,, gingen we vragen waar je die kon kopen, ging hij sirieus op in,, en daar hebben we de helle f*cking les over zitten praten,, en Niemant kan hem Disse hij heeft altijd wat terug te zeggen, egt zo vet :D


    Dunno ><

    Uuh,, JA!! Mijn Ns leeraar,, vorig jaar hadden we hem voor Wi,, Toen wert ik altijd gematst,, en hoefde nooit wat te doen,, terwel mijn vriendin,, 1keertje haaar huiswekr niet had gemaakt,, en zij moets gelijk tot 4 uur zitten,, hij is egt zo tjill mensen,, Als we vraag hebben kunnen we het helle les urr bij hem blijfen staan,, was een plaaatje van sokken,, gingen we vragen waar je die kon kopen, ging hij sirieus op in,, en daar hebben we de helle f*cking les over zitten praten,, en Niemant kan hem Disse hij heeft altijd wat terug te zeggen, egt zo vet :D

    met die leraar wil ik in discussie,, bij mij op school geen énkele leraar wil met mij in discussie omdat ik ze altijd win:O niemand durft dat meer [/beetje bijdehand hiero en heeft graag ut laatste woord]


    Why don't you break my heart

    (...)
    met die leraar wil ik in discussie,, bij mij op school geen énkele leraar wil met mij in discussie omdat ik ze altijd win:O niemand durft dat meer [/beetje bijdehand hiero en heeft graag ut laatste woord]


    Ik heb altijd diskusies met hem :D
    Echt zo vet,, Meestal gaat het gelijk op,, maar ik geef nooit op:P En hij ook niet,, Door hem,, ga ik zamen met een vriend in een Demat club :D en dan kan ik wel van hem winnen :D Ik weet gewoon zekker,, dat die leraar daar ook op heeft gezeten :P


    Dunno ><