• Welkom op de Royal Dance Academy. Enkel de beste dansers over de hele wereld komen hier terecht, nadat ze een auditie hebben gedaan. Deze school wordt serieus genomen en de leerlingen doen hier hun best. De leerkrachten zijn de top dansers van de wereld. We hebben hier ook gymnasten rondlopen die de leerlingen oefeningen geven, om nog net dat tikkeltje leniger te worden. De leerlingen dansen hier 8 uur per dag. Daarnaast hebben ze nog enkele lessen biologie, omdat ze hun lichaam zo goed mogelijk moeten kennen en voedingskunde krijgen ze hier ook, omdat ze op hun lijn moeten letten. De volgende stijlen worden hier gedanst:

    * Ballet
    * Hip Hop
    * Jazz
    * Modern
    * Street dance
    * Clip dance
    * Stijl dansen


    Natuurlijk moeten de meiden ook meer weten over de muziek en daarom krijgen ze wekelijks nog een paar uur de tijd om door te brengen in de muziekstudio's, waar onze dj's, componisten, .... de muziek maken. Ook zelf moeten ze af en toe eens een muziek creëren, meestal wel onder begeleiding van de dj's of componisten.

    Daarnaast is er ook een make-up studio die vooral gebruikt wordt bij voorstellingen. De visagisten zijn zeer bekwaam en kennen alles over hun vak.

    Als laatste hebben we ons ontspanningscentrum waar een sauna, zwembad, .... voor onze danseressen bestemt is. Maar deze mogen ze maar na een bepaald uur gebruiken.

    Regels van het spel:
    ~ Minimaal 4 regels, tenzij dat het een gesprek is.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.
    ~ Wat wel mag zijn de regels van de school overtreden. Dat houdt het wat spannend.


    Regels van de school:
    ~ Geen relaties tussen leerkracht en leerling.
    ~ Drank, drugs en roken zijn hier ten strengste verboden.
    ~ Op deze school horen geen dieren thuis.
    ~ Het ontspanningscentrum mag pas gebruikt worden na een bepaald tijdstip.
    ~ Aangezien we hier aan topsport doen, is het nodig dat de leerlingen om 22.30u ten laatste in hun bed liggen.
    ~ Je komt niet te laat in je les, bij het eten of wat dan ook.


    Het lessenrooster:

    8.00u opstaan
    8.30 -9.30 ontbijt
    9.30 - 10.30 biologie
    10.30-12.30 dansles
    12.30-13.30 lunch
    13.30-14.30 voedingskunde/ muziekstudio
    14.30-17.30 dansles
    17.30-18.00 vrij
    18.00-19.00 avondmaal
    19.00 openen van ontspanningsruimte voor stijlendans, modern en streetdance, andere hebben nog dansles tot 20.00
    20.00 openen van ontspanningsruimte voor iedereen.
    22.30 bedtijd

    Leerlingen:
    * Ballet:
    - Rosalie "Rose" Lauren Campbell door Coockies
    - Penelope Sarah Rodriguez door N4I5
    - Zelda Marsile Acheson door xEvangeline

    * Hip Hop Momenteel vol!:
    - Anna Bailey Miller gespeeld door mismi
    - Axelle Julia Jones door Europe
    - Gino Pedro Bujor door Intan
    - Josh Francisco Grey door Naomia
    - Kate Skye Woods door HurtedHeart
    - Brianna April Cole door RememberYoux

    * Jazz:
    - Leah May Flynch door BlueHope
    - Nova Jessica Martins door MyDreamStory

    * Modern:
    - Aiden Julián Gonzaléz door Adores

    * Street dance:
    - Maya Athena Mashes gespeeld door TheFeeling
    - Andrew Cole gespeeld door quin85

    * Clip dance:
    - Ashley Dawn Jones door Europe
    - Lucas Samuel Sadler door N4I5
    - Audrey Olivia Lowell door Naomia

    * Stijl dansen:


    Leerkrachten:
    * Ballet:

    * Hip Hop:
    - Guy Richard Campbell door Coockies

    * Jazz:

    * Modern:


    * Street dance:

    * Clip dance:

    * Stijl dansen:

    * Componisten:

    * Dj's:
    - Didier Jason Poel door BlueHope

    * Visagisten:

    * Biologie:

    * Voedingskunde:

    Directie:
    Catherine Harmony Hope Smith gespeeld door Alloveryou

    Alles zal samen gezet worden in een story en er zal na voldoende aanmeldingen een topic geopend worden om de rpg te starten.

    Updates:
    - Anna & Guy: gezoend, niemand weet ervan, weten zelf nog niet echt hoe en wat.
    - Penelope & Rafael: gezoend, weet ook nog niemand, zijn volgens mij zelf ook nog aan het uitvogelen hoe en wat
    - Lucas & Rosalie: vrienden (voor nu, volgens mij hangt er wat in de lucht haha)
    - Nova was flauwgevallen, maar gaat nu volgens mij wel weer goed.
    - Axelle heeft haar enkelband gescheurd en mag voorlopig niet dansen.



    Invullen leerling:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Dansstijl:


    Invullen leerkracht:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Vak:

    De Story
    De RPG



    We zijn donderdag we beginnen om 7.15 uur s'ochtends, jullie mogen zelf alles een beetje bepalen. Om de vier dagen = nieuwe dag in het spel. En in de weekends mogen jullie personages naar huis. Of ze kunnen ook blijven, maar zijn dan volledig vrij. Ook de lessen zijn begonnen.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 18:28 ]


    Lucas Samuel Sadler.

    "Ja, echt, daar nog 1" zei ik terwijl ik wees naar een plekje in haar haren.
    Ze begon te voelen waar het zat en keek me vragend aan, "Juist daar ja, daar zit echt, nee, nee, niets eigenlijk".
    Ik haalde mijn schouders op en at verder aangezien ik echt snel honger kreeg als ik niet alles opat.

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Ik luister aandahtig naar Anna. Dan glimlach ik. 'Nee hij is zeker niet saai.' Ineens begint Lucas naar mijn haar te wijzen en dingen te zeggen. Snel voel ik, maar voel niets. Ik slaak een diepe zucht. 'Lucas! Kleuter dat je bent!' ik zucht en kijk hem aan. 'Hoeveel honger heb jij?' Er lag nog een croissantje. Ik grijns gemeen, pak het croissantje en eet die op. 'Eigenschuld,' zeg ik kinderlijk en steek mijn tong uit. Ik bijt op mijn lip en grijns even. Dan slik ik het croissantje door en leun tevreden achterover. 'Weet je... We moeten ophouden met die plaagsingetjes. Het slaat nergens op en het begint nu soms een beetje irritant te worden.' ik denk na. 'Nee weet je wat het is.... Jij bent gewoo een irritant, lief, schattig jongetje,' grijns ik en knik tevreden.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Lucas Samuel Sadler.

    "Je hebt me net beledigd met elk woord dat ik nooit wil horen bij mezelf".
    Ik stond op en keek haar even boos aan.
    Gespeeld natuurlijk, maar nu kon ik me teminste gaan omkleden.
    Ik liep weg, de deur uit naar mijn kamer en nam daar een douche.
    Ik deed een beige Chino aan met een witte V-hals en deed wat gel in mijn haar zodat mijn kuif bleef staan.
    Ik deed kleine, witte kousjes aan, geen zin om schoenen aan te doen, en nam mijn iPhone waarna ik me op mijn bed liet vallen en die ontgrendelde.

    Anna Bailey Miller
    Lucas plaagt der weer en ik neem weer een hap van mijn eten. "lief en schattig?" zeg ik dan en ik kijk naar Lucas. Dan is ineens boos, of doet hij alsof? en hij loopt weg en ik trek even een wenkbrauw op. "is ie nou echt boos?"

    [aangepast haha xD]

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 23:57 ]

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    'Lucas,' roep ik hem na, maar hij is al weg. Verslagen kijk ik hem na. Was hij nou serieus boos? Ik bijt op mijn lip en blijf enkele tellen besluitloos zitten. Had ik Lucas serieus boos gemaakt, omdat ik zei dat hij schattig en lief was? En irritant, maar goed.. Ik pak zijn rommel bij elkaar en gooi het in de prullen bak. Dan kijk ik naar Anna die in gedachte lijkt. Ik blijf naast de tafel staan. 'Zou je het er vinden als ik Luke achterna ga,'vraag ik haar met een klein glimlachje. En zonder oP antwoord te wachten Rehde ik de gang Op. Ik rende de gang in rihing de kamers en begon te zoeken.

    [ ik ga slapen]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Anna Bailey Miller
    Ik schrik even op uit mijn gedachte als Rosalie me wat vraagt, maar ze wacht niet op antwoord en rent de gang al op. Ik haal een mijn schouders op en ga verder met eten. Aangezien er nu toch niemand meer bij me aan de tafel zit laat ik mijn gedachtes weer afdwalen naar Guy en herhaal ik alles van gister in gedacht.

    [weltruste]

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Eindelijk ren ik de goede gang in. Ik minder mijn vaart en kijk goed op de deuren. Als ik Lucas zijn naam op een deur zie staan klop ik. Hopelijk was hij hier. Anders was ik hier voor niks naartoe gerend. Ik bijt aarzelend op mijn lip. Zou hij echt boos zijn? Ik hoop zo van niet! Ik vind hem zo aardig! En ik weet ook niet wat het is, maar hij is de enige die me verlegen maakt, me continu aan het lachen maakt en met wie ik de meeste plezier beleef. Ik bijt ongeduldig op mijn lip en klop weer aan.
    'Lucas?' Roep ik. Ik hoor de ongeduldigheid in mijn stem. Als hij nog niet opendoet bijt ik op mijn lip. Hij is dus echt boos... Ik laat me naast de deur op de grond zakken en staar naar de overkant. Een jongen kijkt me vreemd aan, maar ik negeer hem. Lucas was toch niet serieus boos?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Lucas Samuel Sadler.

    "ROSE !" kirde ik vrolijk toen ik haar stem hoorde.
    Ik had het gevoel dat ze tegen de muur aanzat waardoor ik opstond en een donkerrode Beanie opzette voordat ik de deur opentrok.
    "Ik koop niet aan de deur, behalve als het eten is," zei ik grijnsend.
    "Je dacht toch niet serieus dat ik boos op je was ?" vroeg ik verbaasd toen ik zag dat er iets was, "Damn, ik moet minder mijn best gaan doen in geloofwaardig overkomen".

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Ik kijk omhoog naar Lucas. Vlug sta ik op.
    'Het was nep,' vraag ik verbaasd. Ik bekeek hem even en zag dat hij andere kleren had aangetrokken. 'Je bent alleen maar weggegaan voor andere kleren!' Ik begon nu wel een beetje pissig te worden. 'Ik dacht dat je serieus boos was! ik begreep al niet waarom je kwaad werd en al helemaal niet dat je wegliep!' Ik kijk hem aan. 'Ik dacht dat ik gelijk al een vriendschap had verkloot! En ja je moet maar je best om minder geloofwaardig over te komen of ga lekker naar de toneelschool,' ratel ik achter elkaar door en zette een stap achteruit. De woedde is nu weer weg. 'Ik dacht serieus dat ik je kwijt was Lucas,' zeg ik zachtjes en kijk naar de grond. Lekker dan dit... 'Kan je voortaan zeggen als je je gaat omkleden,' mompel ik en stop mijn handen in mijn broekzakken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Lucas Samuel Sadler.

    Ik zette een stap naar voren en vouwde mijn armen om haar heen.
    "I'm sorry" fluisterde ik zachtjes bij haar oor.
    Ik liet mijn slaap rusten tegen haar bruine haren, aangezien mijn en haar lengte, en loste mijn greep na een minuutje weer.
    Ik plantte een zacht kusje op haar wang, "Ik zal het niet meer doen".

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    'Maakt niet uit,' zucht ik. 'Misschien moet ik eerst vragen of je iets meent,' glimlach ik even. Ik kijk hem aan met een glimlachje op mijn gezicht. Het liefst had ik gewild dat hij me nog steeds in zijn armen had, maar die gedachte verwierp ik snel weer. 'Je mag wel zo blijven doen, maar minder lang. Loop dan lachend weg ofzo, dan weet ik dat je het niet meent, maar nog steeds boos weglopen....' Ik grijns even en geef hem een speels duwtje tegen zijn borstkas. 'Dat lijkt te echt.' Ik grinnik en ga met mijn hand door mijn haren.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Lucas Samuel Sadler.

    "Alright, alright" zei ik waarna ik een stapje van haar afzette, "Voor ik geen borstkas niet meer heb" zei ik waarna ik een overdreven pruillipje trok en over mijn borstkas heen wreef.
    De twinkeling in mijn groene ogen verraadden wellicht dat ik het niet meende, maar dan wist ze dat ook weer meteen.
    Het acteren was iets wat ik automatisch deed, talenten gebruik je toch altijd als je die hebt ?

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Ik grijns. 'Aansteller.' Ik grinnik en kijk hem aan. 'Maar goed. Ik heb Anna alleen achtergelaten, dus het is wel zo aardig om weer terug te gaan.' Ik kijk hem even vragend aan. 'Dus ik ga naar de eetzaal. Ik heb trouwens je rommel opgeruimd, aangezien je gelijk vertrokken bent...' ik kijk hem streng aan, maar grijns dan. 'Eenmalig, aangezien ik het gister gezellig vond en me dus onterecht schuldig voelen. Schaam je Lucas,' grijns ik en begin al richting de eetzaal te lopen. Ik kijk hem glimlachend aan. Die twinkeling in zijn ogen bezorgde me... Tja... Ik durfde het niet toe te geven. Maar die twinkeling maakte me gelijk weer vrolijk.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Lucas Samuel Sadler.

    "Ke-Bye !" zei ik vrolijk.
    Ik liep de trappen af maar liep naar buiten toe.
    Ik ging op een bankje zitten in de zon en zette mijn Ray-Ban zonnebril op, het pilotenmontuur dan wel.
    Ik nam mijn iPod Touch uit mijn zak en stak de oortjes in mijn oren.
    Rustig scrolde ik door de lijst heen tot ik aan een liedje kwam dat ik wel wou naar luisteren.

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Ik kijk hem even na en bijt op mijn lip. Dan begeef ik me richting de eetzaal. Ik plof neer aan de tafel bij Anna en glimlach naar haar. 'Zo... Sorry dat ik je even alleen achter liet,' verontschuldig ik me meteen. 'Ik moest even van Lucas weten waarom hij zo reageerde,' leg ik dan ook uit. 'Alleen deed hij weer is alsof,' zeg ik met een glimlachje en kijk haar aan. Ik leun achterover en kijk om me heen. De lessen zouden zo meteen wel beginnen. Denk ik dan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne